WSI a temat Żydów

Data: 2012-01-17 13:56:53
Autor: jr
WSI a temat Żydów
Czy zauważyli Państwo, że spory polsko-żydowskie jako¶ przycichły po
demobilizacji WSI?

jb

Data: 2012-01-18 05:52:20
Autor: stevep
WSI a temat Żydów
Dnia 17-01-2012 o 22:56:53 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Czy zauważyli Państwo, że spory polsko-żydowskie jako¶ przycichły po
demobilizacji WSI?

jb

Pewnie uszu nie myłe¶ pieniaczu.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-18 11:30:22
Autor: Marek
WSI a temat Żydów
On 17 Sty, 22:56, jr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
Czy zauważyli Państwo, że spory polsko-żydowskie jako¶ przycichły po
demobilizacji WSI?

jb

Myslisz, ze po wyrzuceniu starych Zydow, zostali przyjeci mlodzi Zydzi
i teraz jest OK ?

Data: 2012-01-19 06:23:00
Autor: stevep
WSI a temat Żydów
Dnia 18-01-2012 o 20:30:22 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

[...]

Po wyrzuceniu starszych uważanych przez starych kretynów za Żydów, zostan±  przyjęci młodsi uważani prze młodszych kretynów za Żydów.

--
stevep

Data: 2012-01-19 09:43:49
Autor: jr
WSI a temat Żydów
On 18 Sty, 20:30, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> demobilizacji WSI?

> jb

Myslisz, ze po wyrzuceniu starych Zydow, zostali przyjeci mlodzi Zydzi

Bla bla........
O to chodzi, że to nie ma z Żydami nic wspólnego.
jb

Data: 2012-01-19 19:44:35
Autor: rAzor
WSI a temat Żydów
Użytkownik - jr napisał:
On 18 Sty, 20:30, Marek<mwisniewski2...@googlemail.com>  wrote:
On 17 Sty, 22:56, jr<jacekbia...@tlen.pl>  wrote:

Czy zauważyli Państwo, że sporypolsko-żydowskiejakośprzycichły po
[...]

No to z czym? Bo w tytule sugerujesz zupełnie coś innego.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-19 16:41:15
Autor: jr
WSI a temat Żydów
On 19 Sty, 19:44, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
Użytkownik - jr napisał:

>>> jb

> Bla bla........
> O to chodzi, że to nie ma z Żydami nic wspólnego.
> jb

No to z czym? Bo w tytule sugerujesz zupełnie co¶ innego.
--

No własnie z WSI!
 (jak wy tutaj nic nie kumacie... :)

Data: 2012-01-19 17:14:11
Autor: jr
WSI a temat Żydów
Użytkownik - jr napisał:

>>> jb

> Bla bla........
> O to chodzi, że to nie ma z Żydami nic wspólnego.
> jb

No to z czym? Bo w tytule sugerujesz zupełnie co¶ innego.

I my¶my mieli pokonac komunę...

W tytule napisałem: "WSI a temat Żydów".
W ogólę nie chodzi o Żydów. Chodzi przede wszystkim o WSI i jeszcze o
temat Żydów.
Proste już?
jb

Data: 2012-01-19 09:46:43