WSI dziala!!!

Data: 2010-02-06 08:37:13
Autor: Prawusek
WSI dziala!!!
Na TVP1 o 8.35 był program o kandydatach i gdy zeszło o wykształcenie i
kontakty z WSI niejakiego W. Cimoszewicza program został przewany. Po chwili
zaczęły się reklamy...

NOWE  WRACA !!!

Data: 2010-02-06 08:38:53
Autor: u2
WSI dziala!!!
W dniu 2010-02-06 08:37, Prawusek pisze:
[...]

No co ty.Już utworzyli SOWĘ aby bronić dobrego imienia WSI :)

Data: 2010-02-06 08:44:18
Autor: ^heÂŽsk^
WSI dziala!!!
On Sat, 6 Feb 2010 08:37:13 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

[...]

 czyli pis zawiazal koalicje z sld...

--

 HeSk

Data: 2010-02-06 08:47:09
Autor: Artur Borubar
WSI dziala!!!

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Nowe wróciło po nocnym napadzie picu na media.

Przemek
--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-06 10:06:15
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
WSI dziala!!!

"Sam Brown" <sbrown@news.united.world> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości
> Na TVP1 o 8.35 był program o kandydatach i gdy zeszło o wykształcenie i
> kontakty z WSI niejakiego W. Cimoszewicza program został przewany. Po
> [...]

Towariszcz Cimoszenka i inne towariszcze bez współpracy z takimi czy
innymi
służbami nie zaszli by nigdzie.
"NOWE" nie wraca. Po prostu było i jest.
Dlatego do dzisiaj nie ma twardej waluty EUR, bo łatwiej wyzyskiwac im
Polaków i poniżać w PLN.
Rzidele Rzidele Kaczynskie skurwiele

Tfu!

   Obecni nie sa lepsi nawet o szerokosc piczego klaka
   i tak juz bedzie zawsze, bo w polityce panosza sie
   same chuje niemozebne i nie ma nikogo, kto bylby w
   stanie te sytuacje zmienic na lepsze. Kurwa, dziad
   i zlodziej to Polska nasza kochana. :-/

   AR

Data: 2010-02-06 10:21:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
WSI dziala!!!

"Sam Brown" <sbrown@news.united.world> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:35857$4b6d3105$54702a04$9254news.chello.at...
>    i nie ma nikogo, kto bylby w
>   stanie te sytuacje zmienic na lepsze.

są tacy.
Na przykład ja.
Ale mnie nie dopuszczą do koryta bo nie byłem związany ani z SB ani z WSI
ani z MO ani z ZOMO, ani z KGB ani a GRU ani Rzydem nie jestem, ani nawet
Goimem itd.

   Ciebie i moze jeszcze paru innych jest raz, a tu do rozjebania sa
   cale watahy skurwysynow majacych na uslugach wszystko poczawszy
   od mediow (zagranicznych takze), a skonczywszy na zlodziejskich bankach.

   AR

Data: 2010-02-06 12:45:21
Autor: matusm
WSI dziala!!!

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hkjg38$ddq$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9327c$4b6d34b4$54702a04$9505news.chello.at...

> [...]

  cale watahy skurwysynow majacych na uslugach wszystko poczawszy
  od mediow (zagranicznych takze), a skonczywszy na zlodziejskich bankach.

Nie będę z tym polemizował :)
racja

Widze czynny zal za winy i grzechy.Idz do Pododdzialow Patrolowych przy kazdej Komendzie
Wojewodzkiej Policji   a spelnisz swoje pragnienia
ZOMO  a jest to jedyna sluzba utrzymana w niezmiennym zarysie do swojej poprzedniczki .W koncu nadal ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-06 12:39:44
Autor: matusm
WSI dziala!!!

[...]

Jakie nowe???Jakie NOwe ? Ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

NOWE  WRACA !!!

Data: 2010-02-06 13:58:50
Autor: Prawusek
WSI dziala!!!
"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> chwili
> zaczęły się reklamy...

Jakie nowe???Jakie NOwe ? Ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm