WSI24

Data: 2010-10-16 14:35:35
Autor: wekon
WSI24
http://wybory.onet.pl/samorzadowe-2010/aktualnosci/start-kampanii-pis-j-kaczynski-jestesmy-republikan,1,3735665,aktualnosc.html

zwróćcie uwagę na tej stronie na miniaturę filmu o konwencji PiS, subtelne żarty

wekon

Data: 2010-10-16 14:37:23
Autor: Grzegorz Z.
WSI24

http://wybory.onet.pl/samorzadowe-2010/aktualnosci/start-kampanii-pis-j-kaczynski-jestesmy-republikan,1,3735665,aktualnosc.html

zwróćcie uwagę na tej stronie na miniaturę filmu o konwencji PiS, subtelne żarty

Co konkretnie masz na myśli?

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-16 14:39:00
Autor: wekon
WSI24
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:12yks24fbhq2s.1kc09cpq90hf7.dlg40tude.net...

[...]

A kogo tam widzisz?

wekon

Data: 2010-10-16 14:44:31
Autor: Grzegorz Z.
WSI24

[...]

Gruchę, Bolca i Króla Sedesów.

Data: 2010-10-16 15:27:52
Autor: wekon
WSI24
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:3vubdne0784j.i59jqs164z9s.dlg40tude.net...

[...]

Nie patrz w lustro tylko w monitor. No to prostsze pytanie:
co ma wspólnego nieżyjący prezydent z obecną konwencja PiS? W jakim celu wstawili tam Lecha Kaczynskiego?

wekon

Data: 2010-10-16 17:55:22
Autor: Grzegorz Z.
WSI24

[...]

Zapodaj zrzut ekranu z tą stroną na której widać Lecha. Bo ja nie widzę.

Data: 2010-10-17 11:02:15
Autor: wekon
WSI24
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:a4bsgzbwns98.grp2cxi831hp.dlg40tude.net...

[...]

Widzę, że już zdjęli, ale to u nas pospolite więc wczoraj zrobiłem zrzut:

http://img121.imageshack.us/img121/3777/65550328.png

teraz widać Lecha?

wekon

Data: 2010-10-17 14:38:42
Autor: Grzegorz Z.
WSI24

[...]

Widzę, że już zdjęli

Dzięki za fatygę. --

Data: 2010-10-18 01:03:11
Autor: wekon
WSI24
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:13wikdmdymss5.5scd73funei7$.dlg40tude.net...

[...]

Widzisz gównochłonie, myślałeś że cię nie nasycę a tu chuj, i jedyne co zdążyłeś wykrzesać to: Dzięki za fatygę. Zatkało rusie kakao? Taka z wami dyskusja, po pierwszym argumencie pa....Gównopismaki-samojebaki

wekon

Data: 2010-10-18 01:09:42
Autor: wekon
WSI24
[...]

Nawet chuju nie zacytowałeś mojego linka, gnido jebana:

Data: 2010-10-19 13:27:05
Autor: Grzegorz Z.
WSI24

[...]

Widzisz [-- -- ], myślałeś że cię nie nasycę a tu [-- -- ], i jedyne co zdążyłeś wykrzesać to: Dzięki za fatygę. Zatkało [-- -- ] [-- -- ]? Taka z wami dyskusja, po pierwszym argumencie pa....Gównopismaki-samojebaki

Nawet [-- -- ] nie zacytowałeś mojego linka, [-- -- ] jebana:

Jesteś z Łodzi?

Bo ja na tej stronie Lecha K. nie widzę.

Bo w GIMPie to ci mogę zrobić Jarka z głową jego kota.

Data: 2010-10-17 16:31:47
Autor: pluton
WSI24
> [...]

Widzę, że już zdjęli, ale to u nas pospolite więc wczoraj zrobiłem zrzut:

To ten w srodku z dlugimi wlosami ? Dobrze sie zamaskowal.

Nullification

WSI24