WSI24 jak zwykle manipuluje ;)

Data: 2010-06-30 21:10:14
Autor: Eulalia Browarek
WSI24 jak zwykle manipuluje ;)
Data: 2010-06-30 23:32:40
Autor: awe
WSI24 jak zwykle manipuluje ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0gbrm$t8u$1tioat.net...
http://www.tvn24.pl/-1,1663025,0,1,eksperci-wygral-kaczynski,wiadomosc.html

Zennon
-- -- -- -- --
poddali sie. trzeba parchy przyzwyczaic do wygranej JK bo spadnie zupelnie wiarygodnosc stacji
awe

Data: 2010-06-30 21:35:39
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0gd0r$g90$1news.onet.pl...

[...]

Uwierzyłeś kłamcom, którzy zawsze kłamią ;) Zabawny jesteś ;)

Zennon

Data: 2010-06-30 23:48:24
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0gdbb$tmv$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -
zenon no za kogo ty mnie masz. zwroc uwage ze moj pierwszy post w sprawie debaty jest z godziny 20.23 "Komorowski wlasnie dostaje w DUPE" i juz widzialem kto ja wygral a wiec ja nie musze wierzyc klamcom tylko wierze w to co widzialem i slyszalem.
nie obraz sie ale ja wiem ze dzis czujesz sie chujowo i cie rozumiem, takie bronki dzis sadzil nasz Bornislaw drogi hue hue;-)
awe

Data: 2010-06-30 21:50:24
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ge09$j0k$1news.onet.pl...

[...]

Skoro kłamcy i manipulatorzy z WSI24 i Gówna twierdzą, że Jarosław wygrał, to znaczy, że przegrał. Proste i logiczne, ale nie dla Ciebie.

Zennon

Data: 2010-07-01 00:02:06
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0ge6v$trv$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
zenon od paru lat spotykam sie tu po waszej stronie z taka dziwna logika gdzie glowa to dupa a dupa to glowa wiec spokojnie wyciagaj te swoje logYczne wnioski ale nie zawracaj mi dupy tylko lec z tym do lekarza...niech ci w koncu ustawi na starosc te klepi w odpowiednie miejsca.
wygrana JK byla oczywista dla wszystkich, to wygrana miazdzaca - pytanie czy to wystarczy zeby wygrac. moim zdaniem tak. nie ma innej alternatywy i zrob dobrze dla siebie i swoich wnukow jesli je masz - bo ten caly bronek z PO to sciema dla takich sierot pokomuszych jak ty.
Polska i tak odda sprawiedliwosc patriotom. Wy zawsze bedziecie kolaborantami. Ludzi stojacymi po zlej stronie
awe

Data: 2010-07-01 01:18:59
Autor: wekon
"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:i0gbrm$t8u$1tioat.net...
http://www.tvn24.pl/-1,1663025,0,1,eksperci-wygral-kaczynski,wiadomosc.html

Zennon

Niestety Kałecki, polejcie ryj zimną wodą, to nie sen.

wekon

Data: 2010-07-01 11:01:35
Autor: awe

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c2bd0e0$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
[...]