WSI24 ... o ataku żydów na cywili ani słowa!

Data: 2010-05-31 11:26:49
Autor: Tomy M.
WSI24 ... o ataku żydów na cywili ani słowa!
  WSI24 nie podała ĹťADNEJ INFORMACJI o bezprawnym ataku ĹźydĂłw
na cywilne statki organizacji humanitarnych!!!

 Za to Bronek leci w WSI24 non stop, jejku jakie idiotyzmy
ten facet pierdoli, niedobrze się robi.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 06:19:25
Autor: zbig
WSI24 ... o ataku żydów na cywili ani słowa!
On 31 Maj, 11:26, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
  WSI24 nie podała ŻADNEJ INFORMACJI o bezprawnym ataku żydów
na cywilne statki organizacji humanitarnych!!!

 Za to Bronek leci w WSI24 non stop, jejku jakie idiotyzmy
ten facet pierdoli, niedobrze się robi.

Tomy M.

Ciemniaku na stronie głównej TVN24 jest to headline news. Jest też
link do relacji filmowej. Nie oglądam w pracy trelewizji, ale nie chce
mi się wierzyć , że nic nie podali , skoro w internecie jest to topowa
wiadomość. Po co kłamiesz i jątrzysz.

Data: 2010-05-31 19:45:09
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fae4d5d7-8bc5-463c-9118-3b4acae06070d12g2000vbr.googlegroups.com...

[...]

Pieprzysz, informacja jest "ukryta" nie mowi się
o niej jak o wiadomości dnia ... a to jest wiadomość
dnia ... bo możę skończyć się wojną.
Atmosfera jest napięta ale widzowie WSI24 tego nie
zobaczą bo te medium po prostu KŁAMIE.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 11:31:23
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
 WSI24 nie podała ĹťADNEJ INFORMACJI o bezprawnym ataku ĹźydĂłw
na cywilne statki organizacji humanitarnych!!!

Nie łżyj :> Rozumiem, że przykład idzie z góry, ale opanuj się. :>

Data: 2010-05-31 11:34:47
Autor: Bombelek
WSI24 ... o ataku ĹźydĂłw na cywili ani sĹ?owa!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c0380dc$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu chyba dostosowałeś się do swego poziomu! ;-)))))

Data: 2010-05-31 12:00:01
Autor: heÂŽsk
On Mon, 31 May 2010 11:34:47 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]
> ten facet pierdoli, niedobrze siÄ? robi.
>

> Tomy M.

Tu chyba dostosowałeś się do swego poziomu! ;-)))))

Jeszcze sie nie poznales na tej zgrai ujadaczy? To prostacy stojacy na najnizszej pozycji drabiny spolecznej. jak powiedzial palikot: kurduple umyslowi leczacy na psp
swoje kompleksy i fobie.

--

 HeSk

Data: 2010-05-31 13:55:51
Autor: Piotr
WSI24 ... o ataku ĹźydĂłw na cywili ani sĹ?owa!
Dnia Mon, 31 May 2010 12:00:01 +0200, "heŽsk" napisaů(a):

Jeszcze sie nie poznales na tej zgrai ujadaczy? To prostacy stojacy na najnizszej pozycji drabiny spolecznej. jak powiedzial palikot: kurduple umyslowi leczacy na psp
swoje kompleksy i fobie.

To ty tu jesteú na leczeniu, Heniu? Khurna, oporne te twoje choróbsko...
Tyle lat, leczysz, leczysz i nic. Piotr
--
Czego to waůkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-31 14:28:31
Autor: raff
WSI24 ... o ataku ĹźydĂłw na cywili ani sÄš ?owa!
Piotr pisze:
Dnia Mon, 31 May 2010 12:00:01 +0200, "he®sk" napisał(a):

Jeszcze sie nie poznales na tej zgrai ujadaczy? To prostacy stojacy na najnizszej pozycji drabiny spolecznej. jak powiedzial palikot: kurduple umyslowi leczacy na psp
swoje kompleksy i fobie.

To ty tu jesteś na leczeniu, Heniu? Khurna, oporne te twoje choróbsko...
Tyle lat, leczysz, leczysz i nic. Piotr

Ze zacytuje Heska: "Drodzy przyjaciele z PiSu, polubmy sie. Juz nie bede, naprawde"

Hesk to taki Niesiolek - Plujka.

R.

Data: 2010-05-31 14:34:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 31 May 2010 14:28:31 +0200, raff napisał(a):

Ze zacytuje Heska: "Drodzy przyjaciele z PiSu, polubmy sie. Juz nie bede, naprawde"

Hesk to taki Niesiolek - Plujka.

Nadepliście mu z rAzorem na ogon i teraz się "mści". :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-31 15:33:22
Autor: raff
WSI24 ... o ataku żydów na cywili ani sĹ?owa!
Ze zacytuje Heska: "Drodzy przyjaciele z PiSu, polubmy sie. Juz nie bede, naprawde"

Hesk to taki Niesiolek - Plujka.

Nadepliście mu z rAzorem na ogon i teraz się "mści". :-)
Piotr

Zeby tylko kleksa nie zrobil z tego "mszczenia".

R.

Data: 2010-05-31 14:37:48
Autor: Bombelek

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hu0a1c$tja$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Ma racje Hesk. Jesteście kurduple umysłowi. Nie macie argumentów więc opluwacie ad personam. Tak postepują tylko najgorszej maści sieroty życiowe. Jesteście zakompleksionymi psychopatami. Was trzeba odizolować od społeczeństwa! Ależ forum! Zbieranina frustratów i ciężkich przypadków fobii.

Data: 2010-05-31 15:02:47
Autor: Piotr
Dnia Mon, 31 May 2010 14:37:48 +0200, Bombelek napisał(a):

[...]

Idź się odlać, cieciu. --

Data: 2010-05-31 15:04:48
Autor: raff
[...]

Idź się odlać, cieciu.

Nie wyciagaj mi cwoka z worka.

Jakies Bombelki, Srelki...

R.

Data: 2010-05-31 15:26:21
Autor: Piotr
Dnia Mon, 31 May 2010 15:04:48 +0200, raff napisał(a):

Nie wyciagaj mi cwoka z worka.

Jakies Bombelki, Srelki...

To jest syfciu...
Piotr

Data: 2010-05-31 15:31:05
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Mon, 31 May 2010 15:04:48 +0200, raff napisał(a):

Nie wyciagaj mi cwoka z worka.

Jakies Bombelki, Srelki...

To jest syfciu...
Piotr

To jest ten ciulik Lepudruk.

Jakis desant przyglupow czy co ?

R.

Data: 2010-05-31 18:27:28
Autor: € heŽsk €
On Mon, 31 May 2010 14:37:48 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]

Ma racje Hesk. Jesteście kurduple umysłowi. Nie macie argumentów więc opluwacie ad personam. Tak postepują tylko najgorszej maści sieroty życiowe. Jesteście zakompleksionymi psychopatami. Was trzeba odizolować od społeczeństwa! Ależ forum! Zbieranina frustratów i ciężkich przypadków fobii.

Tych durni mam w kf wiec trafiaja mi sie jakies odpady z ich wypocin. "olej sikiem prostym" ta ujadajaca sfore. to juz nie fanatycy, to
chorzy ludzie wiec trzeba litowac sie nad biedakami.

--

 HeSk

Data: 2010-05-31 12:14:21
Autor: sanislaw.aniol
[...]

nie moga podac, co by powiedzal bartoszewski

Data: 2010-05-31 13:18:14
Autor: Tytus

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4c0380dc$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uczyl sie od palikotow to sie nauczyl :)

Data: 2010-05-31 14:05:27
Autor: apr...
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
[...]

zmusiłem się aby wysłuchać co POwiedzą w wsi24 o godz. 16.00,
a więc: komisja w moskwie / ruskie sejfy, ha ha / jarucka, clint eastwood, a izrael dla nich nie istnieje, dziwne ?

Data: 2010-05-31 20:01:09
Autor: apr...
 apr... <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a): >   WSI24 nie podała ĹťADNEJ INFORMACJI o bezprawnym ataku ĹźydĂłw
> na cywilne statki organizacji humanitarnych!!!
> ten facet pierdoli, niedobrze się robi.
a więc: komisja w moskwie / ruskie sejfy, ha ha / jarucka, clint eastwood, a izrael dla nich nie istnieje, dziwne ?

to samo w PISdzienniku w PIStv1, o ofiarach kraśko nawet się nie zająknął,
czy my już w takim szambie żyjemy, że najważniejszą wiadomość dnia ukrywa się
przed ludźmi, kto i kogo się boi ?
wychodzi na to, iż mendia są OPanowane przez pasterzy z negew, wszystkie mendia !

Data: 2010-05-31 22:28:00
Autor: Tomy M.
Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu14i5$f3i$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wychodzi na to że żydki wszędzie są poukładane
od lewa do prawa. Zaczyna mi się wydawać że
żydzi to poważny problem, również Polski.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 14:18:14
Autor: Grzegorz Z.
WSI24 ... o ataku żydów na cywili ani słowa!
Dnia Mon, 31 May 2010 11:26:49 +0200, Tomy M. napisał(a):

Kiedy ci się umowa z WSI kończy?

Ile wynosi kara umowna za wypowiedzenie przed terminem?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

WSI24 ... o ataku żydów na cywili ani słowa!