WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem

Data: 2010-11-27 23:30:43
Autor: Tomy M.
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem
Bardziej skurwysyńskiej stacji telewizyjnej nie widziałem.

Poseł Jerzy Gosiewski, konkretny facet który robi to
za co płacimy przemawia w pustym sejmie a WSI24
robi z niego kompletną szmatę w 4-5 minutowym materiale.
Reportaż kończy się słowami:
KOŃCZ WAŚĆ WSTYDU OSZCZĘDŹ!

W trakcie wywodu jebanej wszy, pseudo dziennikarzyny, pojawia
się migawka przedstawiająca próbę aktora w teatrze.
Autor tej JEBANEJ PROPAGANDY wmawia widzowi Ĺźe
aktor nie gra przedstawienia przy pustej sali, co
jest kompletną bzdurą bo akurat jest odwrotnie
i przedstawienia trwają nawet przy pustej widowni.
Służy to po prostu treningowi i jest traktowane jak próba.

Toş to KURWA SCYZORYK SIĘ OTWIERA W KIESZENI!!!
Wszystkie KURWY wyszły z sejmu a WSI24 z jednego
pracowitego zrobiło IDIOTĘ!!!

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-11-27 23:39:08
Autor: pluton
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem
Bardziej skurwysyńskiej stacji telewizyjnej nie widziałem.

nie dość, że się szmacisz oglądając tę stację...

Poseł Jerzy Gosiewski, konkretny facet który robi to
za co płacimy przemawia w pustym sejmie

.... to jeszcze robisz z siebie głupka, płacąc posłowi
za przemiawianie w pustym Sejmie.

Zacznij płacić za przemawianie w pełnym Sejmie.

Nullification

Data: 2010-11-27 23:43:54
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-27 23:39, pluton pisze:

nie dość, że się szmacisz oglądając tę stację...

To akurat przypadek, tuner mi się zwiesił na WSI24
a że nagrywał się film na drugiej głowicy to nie
mogłem go resetnąć i tak sobie leciało to gówno.

.... to jeszcze robisz z siebie głupka, płacąc posłowi
za przemiawianie w pustym Sejmie.

Zacznij płacić za przemawianie w pełnym Sejmie.

Ty pilnuj swoich aby słuchali, mój gada
bo za co mu płacę.

Data: 2010-11-27 23:58:39
Autor: pluton
> [...]

a że nagrywał się film na drugiej głowicy to nie
mogłem go resetnąć i tak sobie leciało to gówno.

sraty pierdaty dupa w kraty. wszyscy wiemy, że gromadzisz
materiały do czerwonej księgi, którą Bredziński z Blaszczakiem
zawiozą za ocean, żeby udowodnić Polonii, że Prezes jest
szczuty, poniżany, doflorowany, defekowany i defenestrowany,
tudzież obrażany i prześladowany przez te jebane
polskojęzyczne merdia.

> Zacznij płacić za przemawianie w pełnym Sejmie.

Ty pilnuj swoich aby słuchali, mój gada
bo za co mu płacę.

Mam płacić za słuchanie bredni ???

Nullification

Data: 2010-11-28 00:40:21
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-27 23:58, pluton pisze:

Mam płacić za słuchanie bredni ???

Nagrało się ;-) Niestety, za to też płacimy :)

Data: 2010-11-28 13:01:15
Autor: pluton
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem

> Mam płacić za słuchanie bredni ???

Nagrało się ;-) Niestety, za to też płacimy :)

Tez ? Chyba wylacznie :)

Nullification

Data: 2010-11-28 00:38:29
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-27 23:43, Tomy M. pisze:

Ty pilnuj swoich aby słuchali, mój gada
bo za co mu płacę.

Jemu też płacimy, a nawet jego partyjka go olała... ;-p

Data: 2010-11-28 07:08:46
Autor: Grzegorz Z.
Tomy M. napisał:

[...]

Ale cię system wytresował. Wzorowy konsument. Musisz nagrywać, nie możesz
resetnąć. Windows 7 i MS Office 2010 Home and Student już kupiłeś?

Kredyty "na święta" już załatwione?

Get a life man!

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-28 11:25:28
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-28 07:08, Grzegorz Z. pisze:
Tomy M. napisał:

[...]

   Filmy nagrywa moja Ĺźona, dość mamy reklam więc
nagrywamy filmy i oglądamy je kilka dni później
przewijając wszystkie reklamy.
Tuner mam własny, projektuje instalacje medialne
dla hoteli i pensjonatów, ten tuner nic mnie nie kosztował
.... to taki "for the boys" od hurtowni.

Windows 7 i MS Office 2010 Home and Student już kupiłeś?

   Dopiero rok temu przesiadłem się na XP, ja PRACUJE
na komputerze więc nie ma mowy abym skusił się na
Windows Vista czy 7 zanim 90% problemĂłw nie zostanie
rozwiązane. Zmiana systemu wiąże się też najczęściej
ze zmianami oprogramowania, nie stać mnie wywalać
10 tys. bo wyszedł NOWY WINDOWS i muszę kupić nowego
Corela, Adobe itp. Nie mogę używać pirackiego oprogramowania
i nie uĹźywam go, wszystko mam w 100% legalne w 4
komputerach które posiadam. Miałem kiedyś sprawę
o piractwo i miła Pani Sędzia z Okręgowego wyleczyła
mnie z tej brzydkiej przywary :-)

Kredyty "na święta" już załatwione?

Nie wiem co to kredyty. Jako twórca nie mam i nie miałem
możliwości wzięcia nawet długopisu na raty, a co dopiero kredytu :-)
Co prawda teraz mamy firmę ... ale od kredytów ZAWSZE
trzymam się z daleka.

Data: 2010-11-28 13:03:36
Autor: pluton
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem
... ale od kredytów ZAWSZE
trzymam się z daleka.

I to jest zdrowa postawa. Stac cie - kupujesz. Nie - trudno.
Ja tez w zyciu nie wzialem zadnego kredytu, i nie wezme.

Nullification

Data: 2010-11-28 13:02:13
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ictgdu$huo$1inews.gazeta.pl...
... ale od kredytów ZAWSZE
trzymam się z daleka.

I to jest zdrowa postawa. Stac cie - kupujesz. Nie - trudno.
Ja tez w zyciu nie wzialem zadnego kredytu, i nie wezme.

mozesz nie brac :-)
za ciebie bierze twoj guru platfons Tusk...
200 mln dziennie bierze...

Data: 2010-11-28 15:05:28
Autor: pluton
> [...]
> Ja tez w zyciu nie wzialem zadnego kredytu, i nie wezme.

mozesz nie brac :-)
za ciebie bierze twoj guru platfons Tusk...

Wlasnie wpadlem na ciekawy pomysl: kazdy kto splaci swoj dlug publiczny
( obecnie 20 kpln na lebka) jest do konca zycia zwolniony z podatkow.

Moze by zasugerowac poslom taki pomysl ?

Nullification

Data: 2010-11-28 00:36:07
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-27 23:30, Tomy M. pisze:
[...]

A gdzie jego koledzy z PiS`u byli? Ci to dopiero zrobili z niego szmatę.

Data: 2010-11-28 07:06:52
Autor: Grzegorz Z.
Tomy M. napisał:

Bardziej skurwysyńskiej stacji telewizyjnej nie widziałem.

A ty biedaku musisz to wszystko oglądać i jeszcze frajersko im za to
płacisz. Współczuję. Bez kablówki i satelity da się żyć, spróbuj! Ja nie
mam tego badziewia już od około trzech lat.

Data: 2010-11-28 11:43:47
Autor:
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
PoseĹ&#65533; Jerzy Gosiewski, konkretny facet ktĂłry robi to
za co pĹ&#65533;acimy przemawia w pustym sejmie a WSI24
robi z niego kompletnÄ&#65533; szmatÄ&#65533; w 4-5 minutowym materiale.
ReportaĹź koĹ&#65533;czy siÄ&#65533; sĹ&#65533;owami:
KOĹ&#65533;CZ WAĹ&#65533;Ä&#65533; WSTYDU OSZCZÄ&#65533;DĹš!

To 'zakończenie' powinno dotyczyć, tych co wyszli. I tak to należy czytać.
Ciekawe, czy np. sędziowie TK wychodzą w trakcie swoich posiedzeń do baru w
sądzie ;)

ToĹź to KURWA SCYZORYK SIÄ&#65533; OTWIERA W KIESZENI!!!
Wszystkie KURWY wyszĹ&#65533;y z sejmu a WSI24 z jednego
pracowitego zrobiĹ&#65533;o IDIOTÄ&#65533;!!!

Wkurzyli normalnie myślącego - i na tym to polega. Gdyby jeszcze Ciebie w tym
stanie nagrali i zrobili materiał, to byłby kolejny sukces dziennikarzyny.
Pamiętam, jak media zrobiły idiotę Janowskiego, czy robią z Korwina. Każdego,
który się jakoś wychyla - prezentują w krzywym zwierciadle.
Ktoś pokroju małolatów z WSI24 kiedyś powiedział o aktorze Borysie S. - że
jest na tyle narwany, że nie zdąży pomyśleć, że oprócz tego dziennikarza,
który go prowokuje jest jeszcze kolejny - w krzakach, który to wszystko
nagrywa ;))
I na tym polega 'gorący materiał dziennikarski". Rzetelne relacje nie są teraz
na topie.

Data: 2010-11-28 16:52:40
Autor: MH
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem
[ciach]

Tak z czystej ciekawości pozwolę sobie zadać pytanie..  Ile kosztuje
miesięczny abonament pozwalający na odbiór tej nieprzyzwoitej radiostacji ?? Rozumiem , że jesteś w tym "oblatany" bo masz informacje na bieżąco. Z własnej
kieszeni bulisz za ten wqrwiający Cię syf , czy Partia Ci to refunduje za
stosowne komentarze na psp ??

MH

Data: 2010-11-28 19:00:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-28 17:52,  MH pisze:
[...]

Tego programu nie zaabonujesz pojedynczo, przynajmniej w "platformach cyfrowych", ale za to  wszędzie nachalnie go upychają. Tak że nie ma możliwości za niego nie płacić jak się bierze pakiet programów. A to że nie ma obowiązku tego oglądać to inna sprawa.

WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem