WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem

Data: 2010-11-27 23:39:08
Autor: pluton
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem
Bardziej skurwysyńskiej stacji telewizyjnej nie widziałem.

nie do¶ć, że się szmacisz ogl±daj±c tę stację...

Poseł Jerzy Gosiewski, konkretny facet który robi to
za co płacimy przemawia w pustym sejmie

.... to jeszcze robisz z siebie głupka, płac±c posłowi
za przemiawianie w pustym Sejmie.

Zacznij płacić za przemawianie w pełnym Sejmie.

Nullification

Data: 2010-11-27 23:43:54
Autor: Tomy M.
WSI24 ... większego skurwysyństwa jesz cze nie widziałem
W dniu 2010-11-27 23:39, pluton pisze:

nie dość, że się szmacisz oglądając tę stację...

To akurat przypadek, tuner mi się zwiesił na WSI24
a że nagrywał się film na drugiej głowicy to nie
mogłem go resetnąć i tak sobie leciało to gówno.

.... to jeszcze robisz z siebie głupka, płacąc posłowi
za przemiawianie w pustym Sejmie.

Zacznij płacić za przemawianie w pełnym Sejmie.

Ty pilnuj swoich aby słuchali, mój gada
bo za co mu płacę.

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-11-27 23:58:39
Autor: pluton
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem

> nie do¶ć, że się szmacisz ogl±daj±c tę stację...

To akurat przypadek, tuner mi się zwiesił na WSI24
a że nagrywał się film na drugiej głowicy to nie
mogłem go resetn±ć i tak sobie leciało to gówno.

sraty pierdaty dupa w kraty. wszyscy wiemy, że gromadzisz
materiały do czerwonej księgi, któr± Bredziński z Blaszczakiem
zawioz± za ocean, żeby udowodnić Polonii, że Prezes jest
szczuty, poniżany, doflorowany, defekowany i defenestrowany,
tudzież obrażany i prze¶ladowany przez te jebane
polskojęzyczne merdia.

> Zacznij płacić za przemawianie w pełnym Sejmie.

Ty pilnuj swoich aby słuchali, mój gada
bo za co mu płacę.

Mam płacić za słuchanie bredni ???

Nullification

Data: 2010-11-28 00:40:21
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-27 23:58, pluton pisze:

Mam płacić za słuchanie bredni ???

Nagrało się ;-) Niestety, za to też płacimy :)

Data: 2010-11-28 13:01:15
Autor: pluton
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem

> Mam płacić za słuchanie bredni ???

Nagrało się ;-) Niestety, za to też płacimy :)

Tez ? Chyba wylacznie :)

Nullification

Data: 2010-11-28 00:38:29
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-27 23:43, Tomy M. pisze:

Ty pilnuj swoich aby słuchali, mój gada
bo za co mu płacę.

Jemu też płacimy, a nawet jego partyjka go olała... ;-p

Data: 2010-11-28 07:08:46
Autor: Grzegorz Z.
Tomy M. napisał:

[...]

Ale cię system wytresował. Wzorowy konsument. Musisz nagrywać, nie możesz
resetn±ć. Windows 7 i MS Office 2010 Home and Student już kupiłe¶?

Kredyty "na ¶więta" już załatwione?

Get a life man!

--
"Tylko nie wołajcie Mi¶ka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-28 11:25:28
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-28 07:08, Grzegorz Z. pisze:
Tomy M. napisał:

[...]

resetnąć.

   Filmy nagrywa moja ĹĽona, dość mamy reklam wiÄ™c
nagrywamy filmy i oglądamy je kilka dni później
przewijajÄ…c wszystkie reklamy.
Tuner mam własny, projektuje instalacje medialne
dla hoteli i pensjonatów, ten tuner nic mnie nie kosztował
.... to taki "for the boys" od hurtowni.

Windows 7 i MS Office 2010 Home and Student już kupiłeś?

   Dopiero rok temu przesiadĹ‚em siÄ™ na XP, ja PRACUJE
na komputerze więc nie ma mowy abym skusił się na
Windows Vista czy 7 zanim 90% problemĂłw nie zostanie
rozwiązane. Zmiana systemu wiąże się też najczęściej
ze zmianami oprogramowania, nie stać mnie wywalać
10 tys. bo wyszedł NOWY WINDOWS i muszę kupić nowego
Corela, Adobe itp. Nie mogę używać pirackiego oprogramowania
i nie uĹĽywam go, wszystko mam w 100% legalne w 4
komputerach które posiadam. Miałem kiedyś sprawę
o piractwo i miła Pani Sędzia z Okręgowego wyleczyła
mnie z tej brzydkiej przywary :-)

Kredyty "na święta" już załatwione?

Nie wiem co to kredyty. Jako twórca nie mam i nie miałem
możliwości wzięcia nawet długopisu na raty, a co dopiero kredytu :-)
Co prawda teraz mamy firmÄ™ ... ale od kredytĂłw ZAWSZE
trzymam siÄ™ z daleka.

Data: 2010-11-28 13:03:36
Autor: pluton
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem
... ale od kredytów ZAWSZE
trzymam się z daleka.

I to jest zdrowa postawa. Stac cie - kupujesz. Nie - trudno.
Ja tez w zyciu nie wzialem zadnego kredytu, i nie wezme.

Nullification

Data: 2010-11-28 13:02:13
Autor: D. J. MC Donald Musk
WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ictgdu$huo$1inews.gazeta.pl...
... ale od kredytów ZAWSZE
trzymam się z daleka.

I to jest zdrowa postawa. Stac cie - kupujesz. Nie - trudno.
Ja tez w zyciu nie wzialem zadnego kredytu, i nie wezme.

mozesz nie brac :-)
za ciebie bierze twoj guru platfons Tusk...
200 mln dziennie bierze...

Data: 2010-11-28 15:05:28
Autor: pluton
> [...]
> Ja tez w zyciu nie wzialem zadnego kredytu, i nie wezme.

mozesz nie brac :-)
za ciebie bierze twoj guru platfons Tusk...

Wlasnie wpadlem na ciekawy pomysl: kazdy kto splaci swoj dlug publiczny
( obecnie 20 kpln na lebka) jest do konca zycia zwolniony z podatkow.

Moze by zasugerowac poslom taki pomysl ?

Nullification

WSI24 ... większego skurwysyństwa jeszcze nie widziałem