"WSJ": Polska powinna być dumna z tego jak poradziła sobie z kryzysem.

Data: 2010-07-24 21:43:38
Autor: mkałrwan jest debilem
"WSJ": Polska powinna być dumna z tego jak poradziła sobie z kryzysem.
Europejska gospodarka zaczyna dochodzić do siebie po kryzysie gospodarczym, a rządy powinny zacząć obniżać wydatki i redukować długi - podkreśla Marek Belka, szef NBP, w wywiadzie dla "Wall Street Journal"
To co się dzieje w krajach sąsiadujących, jest też problemem dla nas- podkreśla Belka w wywiadzie dla Wall Street Journal. Zaufanie w całym regionie może zostać nadwyrężone jeśli inwestorzy nie dokonają wystarczającego rozróżnienia pomiędzy państwami, straty w jednym kraju mogą pociągnąć straty w innych.

Polska jest największym z krajów byłego komunistycznego bloku wschodniego który dołączył do UE. To również jedyne państwo w UE które w 2009 roku odnotowało wzrost gospodarczy. - Narodowy Bank Polski szacuje, że w tym roku wzrost gospodarczy wyniesie 3 proc. i 3,5 w 2011 roku. - podkreśla Belka

Odporność Polski w obliczu spowolnienia gospodarczego powinna być ułatwieniem dla rządu w zmniejszeniu deficytu budżetowego - mówi Belka. Szef NBP podkreśla, że Polska musi starać się poprawiać sytuację gospodarczą, jednak nie muszą to być tak rozpaczliwe działania, jak w Grecji czy Hiszpanii.

-Myślę, że na chwilę obecną możemy być dumni z tego ze jesteśmy odporniejszym krajem - podkreśla Belka. - Jednak nie należy łączyć dumy z pychą. Na to nikt nie może sobie pozwolić- podkreśla.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8173882,_WSJ___Polska_powinna_byc_dumna_z_tego_jak_poradzila.html#ixzz0ud9oB1EC

Kurdupel chciał zaciągac długi, bo Polska jest najważniejsza!!!

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-24 22:14:11
Autor: bolek

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2ffpc$661$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co z długami które zaciągnął Tusk & Spółka ?

A jak Polska sobie poradziła ?
Przecież nas to dopiero czeka !
Nie chcę być złym prorokiem, ale co się stanie jak wszyscy właścicieci obligacji
zechcą nagle sprzedać swoje udziały w tzw. skarbie państwa.
Wystarczy, że jakieś jude rzuci że Polska jest niewypłacalna i jesteśmy bankrutami.
No przecież po to to robią. Judeopolonia.
Polska bez POLAKÓW.

bolek

Te PeOwiaki są za głupi żeby coś z tego zrozumieć, albo już są kupieni.

Data: 2010-07-25 00:46:42
Autor: Jaksa
[...]

Kawecki/Warzywny czy jak ci tam, ty mi lepiej powiedz, czy ty zdajesz
sobie sprawe ze swojego pewnego uposledzenia umyslowego, widocznego
braku lotnosci w mysleniu, a takze i z tego ze przez wiekszosc uczestnikow
tej grupy (w tym i mnie) jestes traktowany jako wioskowy przyglup?

Jaksa

Data: 2010-07-25 08:09:35
Autor: mkałrwan jest debilem
"WSJ": Polska powinna być dumna z tego jak poradziła sobie z kryzysem.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

[...]

Masz okazję wykazac brak upośledzenia umysłowego i widoczną lotnośc umysłu, uzasadniając swoje wypociny.
Odpuszczę sobie kwalifikowanie cię pod kątem możliwości umysłowych. Miej świadomośc, iż robię to właśnie z powodu różnicy poziomów jaka nas dzieli.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-25 20:29:25
Autor: Jaksa

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2gkf2$7bc$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> tej grupy (w tym i mnie) jestes traktowany jako wioskowy przyglup?

Masz okazję wykazac brak upośledzenia umysłowego i widoczną lotnośc umysłu,

Ależ tu nie ma nic do uzasadniania! Prymitywizm twoich wypowiedzi,
niebywały debilizm artykułów które namiętnie i z oddaniem cytujesz,
świadczą o tobie aż nadto, wioskowy głupku.

Jaksa

Data: 2010-07-25 21:07:51
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Tak też myślałem, że nie będzie cię stac nawet na kilka zdań uzasadnienia. Jestes prymitywem do obrzucania błotem. Idź pilnuj krzyża moherowy debilu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-27 00:31:38
Autor: Jaksa

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2i228$305$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Jestes prymitywem do obrzucania błotem. Idź pilnuj krzyża moherowy debilu.

Nie jestem pewien czy widziałem kiedykolwiek twoją wypowiedź dłuższą
niż trzy zdania. Łatwo się męczysz myśleniem Kawecki, nieprawdaż?

Jaksa

Data: 2010-07-27 07:45:02
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Nie widziałeś, bo się zmęczyłeś czytaniem.

Przemysław Warzywny