[piątkowo] WSK 125

Data: 2018-04-27 02:45:03
Autor: Kris
[piątkowo] WSK 125
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 10:14:05 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Cześć,

Temat motoryzacyjny, ale nie samochodowy (chyba że liczyć 2oo jako pół
4oo).
Kto z was w dawnych czasach pomykał WSK? ;) Ja pamiętam z przełomu lat
80/90, że ledwie to pode mną jechało , brzęczało i smrodziło - ale i tak
było fajnie.
Chciałem sobie kupić, ale po wejściu na allegro itp. odeszła mi ochota -
ludzie powariowali z cenami i chcą po 1-2 tysiące za złom do remontu bez
papierów albo 3-4 za jeżdżący egzemplarz z papierami.
Czy to sie jakiś kultowy sprzęt zrobił, czy jak?

Jak patrzę na teraźniejsze ceny fiatów 125p to nie mogę przeboleć ze moje 4 sztuki w okolicach 2000roku sprzedałem praktycznie w cenie złomu
3 z nich na chodzie były a czwarty wymagał niewielkiego remontu

Data: 2018-04-27 04:42:02
Autor: Kris
[piątkowo] WSK 125
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 12:03:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Dolicz koszt 4 garazy to ci przejdzie.

Nic nie muszę doliczać.
Tam gdzie wtedy mieszkałem mogłem pod dachem z 10aut trzymać..
W sumie do teraz mógłbym bo to rodzinna nieruchomość i bywam tam regularnie

Data: 2018-04-27 13:51:41
Autor: J.F.
[piątkowo] WSK 125
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7064f0d5-2237-4022-9783-aa52c7a3284d@googlegroups.com...
[...]

To trzeba kupic 4 stare VW lub mercedesy i zakonserwowac :-)

J.

Data: 2018-04-27 05:34:21
Autor: Kris
[piątkowo] WSK 125
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 13:52:06 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>W sumie do teraz mógłbym bo to rodzinna nieruchomość i bywam tam >regularnie

To trzeba kupic 4 stare VW lub mercedesy i zakonserwowac :-)

 Fiatom wierny jestem;)
Multiple mam
Może ona godnej starości doczeka u mnie

Data: 2018-04-27 15:22:47
Autor: J.F.
[piątkowo] WSK 125
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c23118db-5c83-4aa2-a0de-3b08224d964c@googlegroups.com...
> [...]
>regularnie
To trzeba kupic 4 stare VW lub mercedesy i zakonserwowac :-)

Hm, czy fiat moze byc kultowy ... proponuje raczej dokupic druga Multiple i pare Alf :-)

Może ona godnej starości doczeka u mnie

Ale to chyba najwyzszy czas zakonserwowac :-)

J.

Data: 2018-04-27 06:31:58
Autor: Kris
[piątkowo] WSK 125
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 15:22:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Hm, czy fiat moze byc kultowy ... proponuje raczej dokupic druga Multiple

Multiple pewnie następną kupie bo 1,9jtd tyo silnik nie do zdarcia
a i cała Multipla u mnie od 2013 bez poważniejszych awarii. Wygodna, ekonomiczna, małoawaryjna, brzydka.
Tylko już w nowej budzie pewnie będzie po w starej trudno trafić przyzwoity egzemplarz ze względu nawiek.
i pare Alf :-)
Alfy nigdy nie miałem- podobnież wszystkie mają w standardzie podgrzewana tylną szybę żeby pchającym zimno w łapy nie było;
)
>Może ona godnej starości doczeka u mnie

Ale to chyba najwyzszy czas zakonserwowac :-)

Nie mam w zwyczaju jakiś konserwacji robić
Szkoda mi czasu

Data: 2018-04-27 15:39:27
Autor: J.F.
[piątkowo] WSK 125
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c7b3a600-779e-436d-ad1d-4ae12342a695@googlegroups.com...
[...]

Fanboyowi marki nie bedzie to przeszkadzac :-)

Poza tym ... one tez mialy 1.9jtd :-)

To chcesz zarobic, czy nie ? :-)

J.

Data: 2018-04-27 15:26:36
Autor: Maciek
[piątkowo] WSK 125
Dnia Fri, 27 Apr 2018 15:22:47 +0200, J.F. napisał(a):

czy fiat moze byc kultowy

Oj, może. Np mirafiori albo barchetta, albo nawet ritmo. Tego ostatniego
jest na lekarstwo, entropia zrobiła swoje.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-27 15:41:36
Autor: J.F.
[piątkowo] WSK 125
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19rgcbam9lo19.18evjvo90aump$.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 27 Apr 2018 15:22:47 +0200, J.F. napisał(a):
czy fiat moze byc kultowy

Oj, może. Np mirafiori albo barchetta,

dumnie brzmi ... ale teraz mamy jakies inne :-(

albo nawet ritmo. Tego ostatniego
jest na lekarstwo, entropia zrobiła swoje.

A chetni do zaplacenia wyzszej ceny sa ?

No i zapomnialbym - lancia oczywiscie :-)

J.

Data: 2018-04-27 04:44:40
Autor: Kris
[piątkowo] WSK 125
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 13:06:17 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Fri, 27 Apr 2018 02:45:03 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> Jak patrzę na teraźniejsze ceny fiatów 125p to nie mogę przeboleć ze moje 4 sztuki w okolicach 2000roku sprzedałem praktycznie w cenie złomu
> 3 z nich na chodzie były a czwarty wymagał niewielkiego remontu

Starsze kanciaki już od dawna są w cenie.

A ja w okolicach 2000 roku po 400-1000zł je sprzedałem

Data: 2018-04-30 06:56:38
Autor: bliskomalty
[piątkowo] WSK 125
Dolicz koszt 4 garazy to ci przejdzie.