[piątkowo] WSK 125

Data: 2018-04-27 15:19:08
Autor: m4rkiz
[piątkowo] WSK 125
On 2018-04-27 10:14, Maciek wrote:
Chciałem sobie kupić, ale po wejściu na allegro itp. odeszła mi ochota -
ludzie powariowali z cenami i chcą po 1-2 tysiące za złom do remontu bez
papierów albo 3-4 za jeżdżący egzemplarz z papierami.
Czy to sie jakiś kultowy sprzęt zrobił, czy jak?

A jakby ktoś widział gdzieś pod płotem marnujące się 125, proszę o cynk.

kazde 125 w miare na chodzie i z papierami bedzie przynajmniej 2-3 tysiace kosztowalo - od kiedy mozna 125 na b jechac to ceny sa jakie sa

Data: 2018-04-27 15:24:33
Autor: Maciek
[piątkowo] WSK 125
Dnia Fri, 27 Apr 2018 15:19:08 +0200, m4rkiz napisał(a):

kazde 125 w miare na chodzie i z papierami bedzie przynajmniej 2-3 tysiace kosztowalo - od kiedy mozna 125 na b jechac to ceny sa jakie sa

2-3 tys. za niezgniłe i z papierami to jeszcze OK, ale taki zestaw to już
najczęściej żądanie wyższych kwot.
Dodatkowo dziwi mnie zestawienie z cenami np. malych japończyków. NX15 albo
cb125s można mieć za te same pieniądze, a przecież nie da się tych sprzętów
nawet porównać. No po prostu kult jakiś i tyle...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-27 16:16:45
Autor: RadoslawF
[piątkowo] WSK 125
W dniu 2018-04-27 o 15:24, Maciek pisze:

[...]

Kilka lat temu szalała moda na retro. Nie tylko w motoryzacji.
Wejdź na alledrogo i zobacz ceny sprzętu audio.
Byle jaki polski wyrób kosztuje często więcej niż japoński
sprzęt o dwie klasy lepszy. Największe ceny i moda w
sprzęcie audio to było do 2015, od tego czasu ceny spadają
ale powoli i nie na wszystko.

Ale w motoryzacji na radykalny spadek cen nie liczył bym.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-27 20:04:29
Autor: Maciek
[piątkowo] WSK 125
Dnia Fri, 27 Apr 2018 16:16:45 +0200, RadoslawF napisał(a):

Ale w motoryzacji na radykalny spadek cen nie liczył bym.

Może tak być, ale nic, w najgorszym wypadku poskładam sobie coś z części,
bo np. sam silnik wsj 125 łatwiej trafić... albo rozejrzę się za MZ, albo
jakimś 4-suwem z Włoch...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-30 21:36:07
Autor: bliskomalty
[piątkowo] WSK 125
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 15:24:25 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

cb125s można mieć za te same pieniądze, a przecież nie da się tych sprzętów
nawet porównać. No po prostu kult jakiś i tyle...

Sporo 40-50-60-...-latków, którzy pamiętają ten sprzęt, może sobie dzisiaj pozwolić na wydanie iluś tam tys. zł na coś, co daje im sporą frajdę. Może się wydawać dużo, ale z drugiej - wspomnienia, dla niektórych frajda większa niż przejazd nowszym, dużo lepszym (takie nierzadko już mieli/mają) itp. Jak się policzy koszt czasu przeznaczonego na szukanie, jeżdżenie, doprowadzenie do odpowiedniego stanu, przechowywanie, opłaty, to się może okazać, że już dawno trzeba było kupić (choć wtedy też wydawało się drogo). Albo trzeba się z pomysłu wyleczyć.
Pozdr.
W.

[piątkowo] WSK 125