WSPOMNIENIE...

Data: 2010-09-17 11:46:06
Autor: Panslavista
WSPOMNIENIE...
    Miałem pięknego doga. Kiedyś przywieziono tu kundla o imieniu  FOKSIK. Mój Bari nie lubił go. Spotkawszy na schodach złapał za krzyże i w lewo - w prawo miotał Foksikiem o barierki na schodach. Gdy kazałem go puścić zobaczyłem w oczach Barusia żal do mnie, że przerywam mu słuszne działanie.

    Szkoda, że Baruć juz od dawna nie żyje. Teraz nie przerwałbym tarmoszenia lewusem FOKSEM...  Tak, wiecie za co.  Za  KRZYŻ.

Data: 2010-09-17 11:47:25
Autor: Neko
WSPOMNIENIE...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Nie pij tyle!

Data: 2010-09-17 12:03:35
Autor: Miglanc
WSPOMNIENIE...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c9338e3$0$27027$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Co chcesz od kota prezesa PiS?

--

Zahir

Data: 2010-09-17 13:05:21
Autor: Panslavista
WSPOMNIENIE...

"Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> wrote in message news:4c933cf0$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiedziałem, ze Kot jest prezenterem tv.

WSPOMNIENIE...