WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.

Data: 2010-03-19 16:27:40
Autor: Grzegorz Z.
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
W sobotę w południe publikacja listu papieża do katolików Irlandii
W sobotę w południe zostanie ogłoszony list pasterski Benedykta XVI do
katolików w Irlandii w sprawie skandalu pedofilii w tamtejszym Kościele.
Watykan zapowiedział, że papież złoży pod nim podpis w piątek.
Piątkowa data , widniejąca pod listem Benedykta XVI w sprawie skandalu
nadużyć seksualnych, który wstrząsnął Kościołem Irlandii po dekadach
milczenia na ten temat, ma znaczenie symboliczne. To papież zdecydował, że
podpisze go w uroczystość świętego Józefa, strażnika Świętej Rodziny i
patrona Kościoła powszechnego. To także dzień imienin papieża.

Watykańskie biuro prasowe zapowiedziało, że list wraz z syntezą ukaże się w
dwóch wersjach językowych - po włosku i angielsku. Watykan podkreślił
zarazem, że tekst objęty jest "absolutnym embargiem" do godziny 12.00 w
sobotę. Godzinę wcześniej z dziennikarzami spotka się dyrektor biura
prasowego Stolicy Apostolskiej ksiądz Federico Lombardi.

Według hipotez włoskich mediów list Benedykta XVI będzie miał bardzo
kategoryczną, stanowczą wymowę i potwierdzi zerową tolerancję wobec
księży-pedofilów. Trwają jednocześnie spekulacje, czy w tekście znajdzie
się "mea culpa" papieża za skandal w Kościele. Przypomina się , że o taki
akt skruchy zaapelował do niego w tych dniach na łamach niemieckiej i
włoskiej prasy najbardziej znany kościelny dysydent, szwajcarski teolog
ksiądz Hans Kueng.

Benedykt XVI podczas środowej audiencji generalnej poprosił irlandzkich
wiernych, aby przeczytali jego list "z otwartym sercem i w duchu wiary".

" Moją nadzieją jest, że pomoże on w procesie skruchy, uzdrowienia i
odnowy" - powiedział papież.

http://wiadomosci.onet.pl/2144116,12,1,1,,item.html

Data: 2010-03-19 16:36:09
Autor: Roman Rumian
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
Panie Z.,

'wszyscy' to znaczy kto ?
A co ze skrucha innych ? Np. pańską ?
Na nią nie "czekamy" ?

Roman Rumian

Data: 2010-03-19 16:53:56
Autor: Grzegorz Z.
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
Dnia Fri, 19 Mar 2010 16:36:09 +0100, Roman Rumian napisał(a):

Panie Z.,

'wszyscy' to znaczy kto ?

A tak mi się napisało... Jedni tytułują swoje wątki "jak klękamy w
kościele" to chyba mi wolno zatytułować moje paściarstwo "wszyscy czekamy".

A co ze skrucha innych ? Np. pańską ?

Np moją? A to z powodu jakiego?

Na nią nie "czekamy" ?

j.w.

Data: 2010-03-19 17:24:16
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Co wolno jednym, Grzesiu, to nie wolno tobie.

R.

Data: 2010-03-19 17:30:56
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:24:16 +0100, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

A kto ustala co wolno Grzesiowi a co wolno innym?

Data: 2010-03-19 17:58:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:55:56 +0100, raff napisał(a):

[...]

Ale trzy pierwsze wątki mam w ramach swobodnej wypowiedzi.

Data: 2010-03-19 18:05:25
Autor: raff
[...]

Ty jestes na liscie B.

R.

Data: 2010-03-19 18:12:00
Autor: .heÂŽsk.
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
On Fri, 19 Mar 2010 16:53:56 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

A tak mi się napisało... Jedni tytułują swoje wątki "jak klękamy w
kościele" to chyba mi wolno zatytułować moje paściarstwo "wszyscy czekamy".

 a z takiego, ze twoi idole mordowali miliony ludzi w imie komunizmu!

--

 HeSk

Data: 2010-03-19 17:52:30
Autor: awe
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
idz na grupe religia
awe

Data: 2010-03-19 18:12:00
Autor: .heÂŽsk.
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
On Fri, 19 Mar 2010 16:27:40 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 chyba ty czekasz...  czyzby ten niemiecki papiez gwalcil, molestowal i sie lajdaczyl?
 co za choera ze wy komuchy wtracacie sie w nie swoje sprawy?
 pilnujcie lepiej wiecznie zywego w murze...

--

 HeSk

Data: 2010-03-20 15:01:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 08:56:08 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1gi3xv5mpsihy.1gtb4safdi0it$.dlg40tude.net...

Według hipotez włoskich mediów list Benedykta XVI będzie miał bardzo
kategoryczną, stanowczą wymowę i potwierdzi zerową tolerancję wobec
księży-pedofilów.

No to koniec twoich marzen o karierze zawodowej, bedziesz musial
ograniczyc sie do nagabywania dzieci w parku.

We włoskim parku?

Data: 2010-03-20 17:38:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 09:49:03 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1cri405ct6gfm$.j3a10lcwrspm.dlg40tude.net...
[...]

Nie, w tym osiedlowym, o wloskim moze i kiedys marzyles ale skoro
nie wyszlo, nie ma potrzeby ksiedzu zazdrosic.

zazdrościć, jeśli już.

A tak na marginesie - doczekaliśmy się i jest fajnie, no nie?

Data: 2010-03-20 17:48:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:41:24 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:x4cbmgm42qu.vcd2lcncmkhx$.dlg40tude.net...
[...]

No to czego maly im tak "zazdrościć" ? Parku czy powodzenia ?

A tak na marginesie - doczekaliśmy się i jest fajnie, no nie?

Tak, ale nadal czekamy, kiedy Grzegorz Z.

Może ty czekasz, nie oni.

WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.