WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.

Data: 2010-03-19 16:36:09
Autor: Roman Rumian
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
Panie Z.,

'wszyscy' to znaczy kto ?
A co ze skrucha innych ? Np. pańską ?
Na nią nie "czekamy" ?

Roman Rumian

Data: 2010-03-19 16:53:56
Autor: Grzegorz Z.
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
Dnia Fri, 19 Mar 2010 16:36:09 +0100, Roman Rumian napisał(a):

Panie Z.,

'wszyscy' to znaczy kto ?

A tak mi się napisało... Jedni tytułują swoje wątki "jak klękamy w
kościele" to chyba mi wolno zatytułować moje paściarstwo "wszyscy czekamy".

A co ze skrucha innych ? Np. pańską ?

Np moją? A to z powodu jakiego?

Na nią nie "czekamy" ?

j.w.

Data: 2010-03-19 17:24:16
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Co wolno jednym, Grzesiu, to nie wolno tobie.

R.

Data: 2010-03-19 17:30:56
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:24:16 +0100, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

A kto ustala co wolno Grzesiowi a co wolno innym?

Data: 2010-03-19 17:58:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:55:56 +0100, raff napisał(a):

[...]

Ale trzy pierwsze wątki mam w ramach swobodnej wypowiedzi.

Data: 2010-03-19 18:05:25
Autor: raff
[...]

Ty jestes na liscie B.

R.

Data: 2010-03-19 18:12:00
Autor: .heÂŽsk.
WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.
On Fri, 19 Mar 2010 16:53:56 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

A tak mi się napisało... Jedni tytułują swoje wątki "jak klękamy w
kościele" to chyba mi wolno zatytułować moje paściarstwo "wszyscy czekamy".

 a z takiego, ze twoi idole mordowali miliony ludzi w imie komunizmu!

--

 HeSk

WSZYSCY CZEKAMY na skruchę papieża.