WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS

Data: 2011-10-05 18:43:27
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-05 18:40, cytryna pisze:
Tylko Prezes Kaczyński może wyprowadzić Polskę z kryzysu.

Żartujesz?? Jeżeli nie, to skąd ta wiara w p. Prezesa?

Data: 2011-10-07 20:05:05
Autor: pluton
WSZYSCY GOSUJEMY NA PiS

artujesz?? Jeeli nie, to skd ta wiara w p. Prezesa?

cytryny wierza w prezesa, jadrysy wierza w edkagierka.
Kazdy ma jakies swoje wierzenia.

Nullification

Data: 2011-10-07 20:23:22
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-07 20:05, pluton pisze:
Żartujesz?? Jeżeli nie, to skąd ta wiara w p. Prezesa?

cytryny wierza w prezesa, jadrysy wierza w edkagierka.
Kazdy ma jakies swoje wierzenia.

A w co wierzą plutony?

Data: 2011-10-07 21:42:19
Autor: pluton
WSZYSCY GOSUJEMY NA PiS

> cytryny wierza w prezesa, jadrysy wierza w edkagierka.
> Kazdy ma jakies swoje wierzenia.

A w co wierz plutony?

Czytaj moje posty, to sie dowiesz. Jak za 2-3 lata jeszcze nie bedziesz
wiedzial,
to ci podpowiem.

Nullification

Data: 2011-10-07 22:18:14
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-07 21:42, pluton pisze:
[...]

Jak dla mnie to piszesz zbyt niezrozumiałym językiem żebym mógł sobie pozwolić na czytanie wszystkiego co napiszesz i domyślanie się o co ci chodzi.. Twoja twórczość tu to prawie szyfr.

Data: 2011-10-07 22:36:14
Autor: pluton
WSZYSCY GOSUJEMY NA PiS

> Czytaj moje posty, to sie dowiesz. Jak za 2-3 lata jeszcze nie bedziesz
> wiedzial,
> to ci podpowiem.

Jak dla mnie to piszesz zbyt niezrozumiaym jzykiem ebym mg sobie
pozwoli na czytanie wszystkiego co napiszesz i domylanie si o co ci
chodzi.. Twoja twrczo tu to prawie szyfr.

No to masz zabawy na pare lat.
Jedz szpinak, duzo spaceruj na swiezym powietrzu, to dobrze wplywa na mozg.
Czytaj ksiazki, moze sie zapisz na jakies kursy policealne. Dasz rade.

Nullification

Data: 2011-10-08 08:40:10
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-07 22:36, pluton pisze:
[...]

Moze, ale po co, masz się za jakiegos myśliciela, dla ktorego złotych przemyśleń zrozumienia warto się torturować?

Data: 2011-10-08 08:08:24
Autor: stevep
WSZYSCY GOSUJEMY NA PiS
Dnia 07-10-2011 o 20:23:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-10-07 20:05, pluton pisze:
artujesz?? Jeeli nie, to skd ta wiara w p. Prezesa?

cytryny wierza w prezesa, jadrysy wierza w edkagierka.
Kazdy ma jakies swoje wierzenia.

A w co wierz plutony?

Pewnie tak jak ty w Lenina.

--