WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS

Data: 2011-10-05 18:40:26
Autor: cytryna
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
Tylko Prezes Kaczyński może wyprowadzić Polskę z kryzysu. Ryży przygłup z Vincentem narobili długów i jeszcze chcą cztery lata na doszczętne okradzenie Polski i Polaków. A chała Michała (TW Znak) i dwa rajskie ptaki. Rozliczymy was
z waszych działań, w tym ze smoleńska. Tu154M nigdy nie zahaczył o brzozę to wymysł MAK i Mjullera twierdzi w GP Antoś M. Jeszcze gorzko zapłaczecie łobuzy!

Data: 2011-10-05 10:59:46
Autor: J-23
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
On 5 Paź, 18:40, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Tylko Prezes Kaczy ski mo e wyprowadzi Polsk z kryzysu. Ry y przyg up z
Vincentem narobili d ug w i jeszcze chc cztery lata na doszcz tne okradzenie
Polski i Polak w. A cha a Micha a (TW Znak) i dwa rajskie ptaki. Rozliczymy was
z waszych dzia a , w tym ze smole ska. Tu154M nigdy nie zahaczy o brzoz to
wymys MAK i Mjullera twierdzi w GP Anto M. Jeszcze gorzko zap aczecie obuzy!

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

kto to prezeskaczynski?

Data: 2011-10-05 16:51:55
Autor: obserwator
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
Tylko Prezes Kaczyński może wyprowadzić Polskę z kryzysu.

aby wyprowadzic Polske z kryzysu, to tak latwo teraz nie bedzie, szczegolnie
po okresie rzadow tuskodonka. Lepiej pisac prawde i przedstawiac rzetelnie obecna sytuacje. Nie wolno go
mamic obietnicami bez pokrycia i zakleciami o *cudzie*.
Wowczas spoleczenstwo moze sie dopiero przylaczyc do ratowania swojego kraju i
wlasnej przyszlosci w tym kraju.

Musi ono wiedziec jaki jest CEL do ktorego ma dazyc.

Data: 2011-10-05 18:42:33
Autor: Przemysław W
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
Nic odkrywczego nie napisałaś. Wszyscy wiedzą, że głosujecie na pic. Tak to już jest, że menelstwo się solidaryzuje z sobą. Gorzej będzie po wyborach jak będziecie udawać, że się wzajemnie nie znacie.

Przemek

--

"- Gdybym miał prostować kłamstwa, nieścisłości, nadużycia w wypowiadane przez oponentów politycznych,
w tym przez prezesa Kaczyńskiego, to od rana do wieczora musiałbym robić wyłącznie to - powiedział Tusk."

Data: 2011-10-05 18:43:27
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-05 18:40, cytryna pisze:
Tylko Prezes Kaczyński może wyprowadzić Polskę z kryzysu.

Żartujesz?? Jeżeli nie, to skąd ta wiara w p. Prezesa?

Data: 2011-10-07 20:05:05
Autor: pluton
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS

Żartujesz?? Jeżeli nie, to skąd ta wiara w p. Prezesa?

cytryny wierza w prezesa, jadrysy wierza w edkagierka.
Kazdy ma jakies swoje wierzenia.

Nullification

Data: 2011-10-07 20:23:22
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-07 20:05, pluton pisze:
Żartujesz?? Jeżeli nie, to skąd ta wiara w p. Prezesa?

cytryny wierza w prezesa, jadrysy wierza w edkagierka.
Kazdy ma jakies swoje wierzenia.

A w co wierzą plutony?

Data: 2011-10-07 21:42:19
Autor: pluton
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS

> cytryny wierza w prezesa, jadrysy wierza w edkagierka.
> Kazdy ma jakies swoje wierzenia.

A w co wierzą plutony?

Czytaj moje posty, to sie dowiesz. Jak za 2-3 lata jeszcze nie bedziesz
wiedzial,
to ci podpowiem.

Nullification

Data: 2011-10-07 22:18:14
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-07 21:42, pluton pisze:
[...]

Jak dla mnie to piszesz zbyt niezrozumiałym językiem żebym mógł sobie pozwolić na czytanie wszystkiego co napiszesz i domyślanie się o co ci chodzi.. Twoja twórczość tu to prawie szyfr.

Data: 2011-10-07 22:36:14
Autor: pluton
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS

> [...]

pozwolić na czytanie wszystkiego co napiszesz i domyślanie się o co ci
chodzi.. Twoja twórczość tu to prawie szyfr.

No to masz zabawy na pare lat.
Jedz szpinak, duzo spaceruj na swiezym powietrzu, to dobrze wplywa na mozg.
Czytaj ksiazki, moze sie zapisz na jakies kursy policealne. Dasz rade.

Nullification

Data: 2011-10-08 08:40:10
Autor: jadrys
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
W dniu 2011-10-07 22:36, pluton pisze:
[...]

Moze, ale po co, masz się za jakiegos myśliciela, dla ktorego złotych przemyśleń zrozumienia warto się torturować?

Data: 2011-10-08 08:08:24
Autor: stevep
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
Dnia 07-10-2011 o 20:23:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Pewnie tak jak ty w Lenina.

--
stevep

Data: 2011-10-05 18:55:47
Autor: Polok_Prawdziwy
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
cytryna wrote:

Tylko Prezes Kaczyński może wyprowadzić Polskę z kryzysu.

Znacysiem, co, komto wbanku sem założy i kredycik weźmie, cyco CIMNOMASO...!?

Data: 2011-10-06 04:29:32
Autor: stevep
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
Dnia 05-10-2011 o 18:40:26 cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):

[...]

Rządy Kaczyńskiego to permanentny kryzys i oszołomstwo w każdym calu.

--
stevep

Data: 2011-10-06 16:58:02
Autor: Polok_Prawdziwy
WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS
Tylko Prezes Kaczyński może wyprowadzić Polskę z kryzysu.

SPIEPSZEJ DZIADU...!!!

--

WSZYSCY GŁOSUJEMY NA PiS