WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM

Data: 2009-05-17 08:17:26
Autor: cytryna
WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM
Z Internetu: IM44  dzisiaj, 07:26
WSZYSCY PAMIĘTAMY RZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM a sprawiedliwość sprawiedliwością. Gdzie była polska telewizji i polskie było radio. Dziś w trudnych dla Polaków czasach Republiki Nocnej Zmiany Donalda Tuska rząd zamiast odwołać prezydenta Sopotu Karnowskiego ogłasza w jego sprawie ...referendum (sic!). Winnym tego że Sawicka wzięła łapówkę jest być może ... przystojny agent lub być może parkowa ławeczka (sic!). Zamiast Komisji Śledczej d/s afery węglowej... Komisja d/s samobójczej śmierci Barbary Blidy. Zamiast Komisji Śledczej d/s afery paliwowej... Komisja d/s nacisków. Julia Pitera zamiast z korupcją walczy z instytucjami powołanymi do walki z korupcją. DR. Mirosław G. bohaterem bez skazy mediów polskojęzycznych. WITAJCIE W RNZ DONALDA TUSKA.

Data: 2009-05-17 09:09:04
Autor: CYC
WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM
Niezly jajcarz z Ciebie !.

cyc

Data: 2009-05-18 01:14:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM
CYC wrote:

Niezly jajcarz z Ciebie !.

Ale ile prawdy pisze?

--
Pit

Data: 2009-05-18 05:26:06
Autor: cirrus
WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:guq5hk$jto$4news.onet.pl...
CYC wrote:
Niezly jajcarz z Ciebie !.
Ale ile prawdy pisze?

Tyle ile diabłów na końcu szpilki. :)

--
stevep

Data: 2009-05-17 09:30:54
Autor: Przemek W
WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

WSZYSCY PAMIĘTAMY RZĄDY PiS

Kto cię upoważnił do wypowiadania się za wszystkich?

P.
--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Data: 2009-05-17 10:23:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Przemek W" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:guoeff$7ef$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał
WSZYSCY PAMIĘTAMY RZĄDY PiS
Kto cię upoważnił do wypowiadania się za wszystkich?
P.

Komuchy tak zawsze.

--
stevep

Data: 2009-05-18 01:14:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cirrus wrote:

[...]

Ty też stiv, jak Przemcio nie pamiętasz rządów PiS?

--
Pit

Data: 2009-05-18 05:25:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:guq5gr$jto$3news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

Pamietam, oni też ustawiali niewygodnych "tam gdzie ZOMO".

--
stevep

Data: 2009-05-17 15:20:27
Autor: HaMMeR
Przemek W wrote:
Użytkownik "cytryna"<cytryna4@poczta.onet.eu>  napisał

WSZYSCY PAMIĘTAMY RZĄDY PiS

Kto cię upoważnił do wypowiadania się za wszystkich?

P.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

No no, tylko bez megalomanii lajdaku!
A kto wam kapuchom powiedzial, ze nalezycie do 'wszyscy'??
Do dziury szczurze!

Data: 2009-05-17 16:57:10
Autor: Przemek W
WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał
No no, tylko bez megalomanii lajdaku!
A kto wam kapuchom powiedzial, ze nalezycie do 'wszyscy'??
Do dziury szczurze!

Dla ciebie tchórzu mam tylko ciepły mocz.

P.

Data: 2009-05-17 17:15:57
Autor: HaMMeR
Przemek W wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Ja cie natomiast, tym cieplym moczem oblewam!
Tchorzu wedrowniczku...:)))

Data: 2009-05-18 01:13:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Przemek W wrote:

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

WSZYSCY PAMIĘTAMY RZĄDY PiS

Kto cię upoważnił do wypowiadania się za wszystkich?

No nie!
Niech będzie, że wszyscy oprócz sklerotyka Przemka W (bez kropki po W) :)))

--
Pit

Data: 2009-05-18 05:24:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:guq5eu$jto$2news.onet.pl...
Przemek W wrote:
[...]
:)))

Stare nawyki towarzyszu, kogo pytaliscie o zdanie?

--
stevep

Data: 2009-05-18 07:30:45
Autor: Przemek W
Przemek W wrote:
[...]

Pewnie mają zezwolenie od towarzysza krótkiego, który ma przykurcz krótkich rączek i zmarszczone miedziane czoło, he, he, he!

P.

Data: 2009-05-18 12:20:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Przemek W wrote:
[...]

Oj Stiv, czy ja muszę pytać się kogoś o zdanie stwierdzając fakty?

Wszyscy tu często porównują rządy PO do rządów PiS, ba, Ty z Przemkiem
nawet krytykujecie te drugie, a teraz chcesz powiedzieć, że ich nie
pamiętacie?

A może rzeczywiście sam ich nie pamiętasz, tylko krytykujesz, nie wiedząc
nawet za co?

--
Pit

Data: 2009-05-18 12:25:50
Autor: cirrus
Przemek W wrote:
[...]

Strasznie to pokretne towarzyszu- godne lektora nieboszczki PZPR.

--
stevep

Data: 2009-05-18 14:20:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cirrus wrote:

[...]

Zaskakujesz mnie stiv. Prawie mnie rozszyfrowałeś. Rzeczywiście byłem
lektorem za nieboszczki PZPR, ale niestety, w kościele. Najpierw byłem
ministrantem, później lektorem. Jak wielu polskich chłopców w tamtym
czasie. ;)

--
Pit

Data: 2009-05-18 14:35:51
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gurjod$2ep$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

A dziekuje za sczerość, ale to ty powiedziałeś, ja zaś to, że twoje tłumaczenia są rownie pokretne.

--
stevep

Data: 2009-05-18 15:22:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cirrus wrote:

[...]

Ale wiesz? :/ To "towarzyszu-" jakoś do mnie nigdy nie pasowało.
Nigdy nie zhańbiłem się należeniem do jakiejkolwiek partii.
Nawet wtedy, gdy kosztowało mnie to... Nie ważne, moja sprawa.

--
Pit

Data: 2009-05-18 16:01:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gurnbn$ds8$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

Sądzisz, że liczy sie tylko formalna przynależność?

--
stevep

Data: 2009-05-18 16:19:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cirrus wrote:

Sądzisz, że liczy sie tylko formalna przynależność?

Nie, ale poparcia mojego też nie mieli, a nawet wręcz odwrotnie. :)
--
Pit

Data: 2009-05-18 16:35:58
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gurqn2$o44$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
Sądzisz, że liczy sie tylko formalna przynależność?
Nie, ale poparcia mojego też nie mieli, a nawet wręcz odwrotnie. :)

Jednym słowem "precz z preczem"?

--
stevep

WSZYSCY PAMIĘTAMYRZĄDY PiS GDZIE PRAWO BYŁO PRAWEM