WSZYSCY wierzą GW w sprawie "pedofila Solidarności", tyle Ĺźe niektĂłrzy dalej w wersje z 2004 ;-)

Data: 2019-07-13 10:57:04
Autor: A. Filip
WSZYSCY wierzą GW w sprawie "pedofila Solidarności", tyle Ĺźe niektĂłrzy dalej w wersje z 2004 ;-)
Czy TY nie wierzysz GW?  W końcu obstawiła obie strony ;-)

W 2004 GW pisała (w tytule) o POMÓWIENIACH kapelana Solidarności Jankowskiego.
Wtedy pod rządami wrednych postkomuchów z SLD zamachnięto się na ikonę
politycznego obozu post-Solidarności, GW broniła pomawianego.
W 2018 GW napisała o ofiarach "(niewątpliwego) pedofila w sutannie".
Wtedy chodziło już *tylko* o dokopanie KRK przez dawno zmarłego
z liczeniem że "wersji 2004" nikt nie wypomni publicznie *i boleśnie* ?

Czy GW można nie wierzyć jak dostarcza takie "różne" wersje do wyboru?
Czy GW bardzo aktywnie uczestniczyła w "medialnym zastraszaniu" ofiar o
którym sama doniosła w 2018? [Nikt by nam nie uwierzył to milczeliśmy]

Nowy etap, nowa GW Prawda! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-13 02:39:14
Autor: Bytomir Szimoza
WSZYSCY wierzą GW w sprawie "pedofila Solidarności", tyle że niektórzy dalej w wersje z 2004 ;-)
użytkownik A. Filip napisał:
Czy GW można nie wierzyć jak dostarcza takie "różne" wersje do wyboru?

Ufajmy w pluralizm GW:)

Wszak i treści o papieżu tam są i postulaty socjalne publikowane
w czasach pełoskich, tylko trza wziąć lupę:)  (i zajrzeć se w dupę)

Data: 2019-07-13 02:53:08
Autor: japanizer
On Saturday, July 13, 2019 at 10:57:51 AM UTC+2, A. Filip wrote:
Czy TY nie wierzysz GW?  W końcu obstawiła obie strony ;-)

W 2004 GW pisała (w tytule) o POMÓWIENIACH kapelana Solidarności Jankowskiego.

A debil Andrzejek znowu fejk niusy rozsiewa! No i jak zwykle kręcą go wszelkie wiadomości o pedofilii, oj, kręcą!

PS. byłeś ministrantem?

Data: 2019-07-13 13:08:13
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

*TY* twierdzisz że w 2004 Gazeta Wyborcza (wydawca Agora S.A.) nie walnęła
w tytule o pomówieniu kapelania Solidarności, księdza Jankowskiego? [A]
Weź ty może czasem sprawdzaj w jak bardzo śmierdzące gówna wierzysz.
AFAIR Sama treść artykułu jest "dość obiektywna" ale TYTUŁ z miejsca
i na samym wstępie jednoznacznie ustawia przekaz całości. Tylko krowa nigdy nie zmienia zdania.  Zmienić zdanie o 180 stopni z
"zapomnieniem" że kiedyś twierdziło się przeciwnie najłatwiej skurwysynom.
Wskażesz mi "niedowidzącemu" gdzie i kiedy Gazeta Wyborcza obszernie i
dokładnie raczyła wyjaśnić swoją zmianę stanowiska o 180 stopi?
Czy może czytelnicy Gazety Wyborczej *powinni* mieć sklerozę
i nie zapamiętywać na lata poprzednich "GW wersji"?

[A] http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,2211476.html
Pomówienie księdza Jankowskiego - cd. Kuria wiedziała pierwsza
sla 04.08.2004 00:00

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-13 04:31:13
Autor: japanizer
On Saturday, July 13, 2019 at 1:09:00 PM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]

*TY* twierdzisz że w 2004 Gazeta Wyborcza (wydawca Agora S.A.) nie walnęła
w tytule o pomówieniu kapelania Solidarności, księdza Jankowskiego?

Sugerujesz, że Gazeta Wyborcza jest częścią spisku, od zawsze wie wszystko o wszystkich, ale ukrywa przed opinią publiczną?

Czy może za dużo naoglądałeś się magistra Ziobry, i wsadzałbyś ludzi do więzień na podstawie pomówień?

Tak czy owak, wygląda, żeś debil.

Data: 2019-07-13 13:59:45
Autor: A. Filip
> [...]

w tytule o pomówieniu kapelania Solidarności, księdza Jankowskiego? [A]
[...]
[...]

Czyli w 2004 to były "GW pomówienia" ale w 2018 to już "GW Prawda"? :-)

W 2018 sama Gazeta Wyborcza pisała jak to ofiary bały się
"ujawnić prawdę" wcześniej.  Czy bały się (także) takich tytułów o
swoich zeznaniach jakie w 2004 walnęła ta sama Gazeta Wyborcza?
IMHO *TAK* => IMHO według logiki Gazety Wyborczej (2018)
Gazeta Wyborcza (2004) była (bardzo) znaczącą częścią medialnego
parasola ochronnego tego "w 2018 straszliwego niewątpliwego pedofila"
dzięki któremu uniknął słusznej kary _za życia_ .

GW w 2004 się nie chciało ruszyć dupy (nie miała interesu) i sprawdzić
tak jak to zrobiła *dopiero* w 2018 gdy Jankowski już ładnych parę lat
wąchał kwiatki od spodu?  GW łatwiej skopać pamięć zmarłego co się sam
nie obroni niż dobre imię żywego?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-13 06:37:53
Autor: japanizer
On Saturday, July 13, 2019 at 2:00:32 PM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]
> do więzień na podstawie pomówień?
>
> Tak czy owak, wygląda, żeś debil.

Czyli w 2004 to były "GW pomówienia" ale w 2018 to już "GW Prawda"? :-)

Tak, jednak jesteś debilem.

Data: 2019-07-13 16:00:53
Autor: A. Filip
> [...]
> do więzień na podstawie pomówień?
>
> Tak czy owak, wygląda, żeś debil.

Czyli w 2004 to były "GW pomówienia" ale w 2018 to już "GW Prawda"? :-)

To ty kim musisz być?  Ciulem co potrafi wyzywać ale nie przekonać?

Jeśli wyzwiska są wszystkim na co cię stać to udaje współczucie dla
poziomu twojej inteligencji i kultury.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!