WTF ?

Data: 2013-01-31 22:27:52
Autor: wiatrak
WTF ?
W dniu 2013-01-31 22:17, Waldek pisze:
Drogi Użytkowniku!

Wykryliśmy serie logowań z za granicy do Twojego konta internetowego iPKO.
Do logowania użyto niepoprawnych haseł.
W celu zapewnienia Ci maksymalnego bezpieczeństwa tymczasowo
wstrzymaliśmy możliwość Internetowego dostępu do Twojego konta.
Abyś mógł bezpiecznie odzyskać dostęp do swojego konta utworzyliśmy
specjalny bezpieczny adres www.weryfikacja-ipko.cu.cc
Po zalogowaniu nastąpi weryfikacja Twojej tożsamości która pozwoli Ci
bezpiecznie odzyskać dostęp do Twojego rachunku.
Z Poważaniem Mariusz Lichowicz
Dział Intendentury i Monitoringu Banku PKO BP.

Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

Pozdrawiam

Tez nie mam u nich konta.Po wpisaniu losowo wybranych znaków w pole login i hasło, wyświetliła się strona która m na celu wyłudzenie kodów jednorazowych ze zdrapki.
Szukają frajerów.

http://ipko-weryfikacja.site90.com/PKO/Serwis%20internetowy%20iPKO.htm

WTF ?