WTF ?

Data: 2013-01-31 23:01:00
Autor: vvvvvv
WTF ?
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:keen0l$sdj$1node2.news.atman.pl...
Drogi Użytkowniku!

Wykryliśmy serie logowań z za granicy do Twojego konta internetowego iPKO.
Do logowania użyto niepoprawnych haseł.
W celu zapewnienia Ci maksymalnego bezpieczeństwa tymczasowo wstrzymaliśmy możliwość Internetowego dostępu do Twojego konta.
Abyś mógł bezpiecznie odzyskać dostęp do swojego konta utworzyliśmy specjalny bezpieczny adres www.weryfikacja-ipko.cu.cc
Po zalogowaniu nastąpi weryfikacja Twojej tożsamości która pozwoli Ci bezpiecznie odzyskać dostęp do Twojego rachunku.
Z Poważaniem Mariusz Lichowicz
Dział Intendentury i Monitoringu Banku PKO BP.

Żeby było zabawniej - nie mam i nigdy nie miałem tam konta (i-PKO)

Pozdrawiam

to "z za" granicy wzbudziło od razu moje zaufanie :)

WTF ?