WTF? Załapałem dysonansa:)

Data: 2020-05-09 12:42:50
Autor: Alojzy Gąska
WTF? Załapałem dysonansa:)
https://twitter.com/DanielObajtek/status/1258737192110886913
Gdyby zniknęło jest print skrin
https://img2.dmty.pl//uploads/202005/1589043442_xl0eov_500.jpg

cyt.
W Watykanie mieszka 825 osób. Osiemset dwadzieścia pięć.. To po tysiąc masek na osobę! To 42 litry płynu na osobę!

Kupili sprzęt od kitaja płacąc za transport ponad 100pln/kilogram ładunku a teraz oddają? Bez sensu. Chujnia w pisie, chujnia w konfederacji. Wszędzie chujnia:)

Data: 2020-05-10 00:06:58
Autor: boukun
WTF? Załapałem dysonansa:)
Użytkownik "Alojzy Gąska"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

....gdzie zostaną przekazane najbardziej potrzebującym.

Watykan będzie teraz uchodził za tych dobrych.

boukun

Data: 2020-05-09 15:21:27
Autor: Alojzy Gąska
WTF? Załapałem dysonansa:)
I u "pracodawców" też chujnia:)

https://pbs.twimg.com/media/EXk4-- FWsAM3ukm?format=jpg&name=medium
https://pbs.twimg.com/media/EXhtbGgWoAAIXqU?format=png&name=small

Data: 2020-05-10 01:04:01
Autor: A. Filip
WTF? Załapałem dysonansa:)
Alojzy Gąska <gaska.alojzy@gmail.com> pisze:
[...]

Człowieku o małym rozumku:  Watykan nie jest częścią Unii Europejskiej.
AFAIK Nie ma kontroli celnych na granicy Watykan-Włochy. Watykan może
rozdać potrzebującym (włoskim katolikom) produkty bez certyfikatów UE ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-10 01:59:01
Autor: Alojzy Gąska
WTF? Załapałem dysonansa:)
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

AFAIK Nie ma kontroli celnych na granicy Watykan-Włochy. Watykan może
rozdać potrzebującym (włoskim katolikom) produkty bez certyfikatów UE ;-)

Tak się teraz tłumaczą. Watykan nie mógł sam kupić?
Włochy nie mogły sobie same kupić?

WTF? Załapałem dysonansa:)