WW: przed ETPC w Strasburgu]

Data: 2013-10-21 21:31:43
Autor: A. Filip
WW: przed ETPC w Strasburgu]
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
No i sta艂o si臋. Trybuna艂 oddali艂 skarg臋. Grupa ludzi, uwa偶aj膮cych
si臋 za szczeg贸lnie pokrzywdzonych, dosta艂a po nosie. Uwa偶ali si臋 za
lepszych od pozosta艂ych, bo wszak kilka milion贸w Polak贸w wymordowali
Niemy - nuda, ale te kilkadziesi膮t tysi臋cy Rosjanie - cymesik!
To膰 od 20 lat w RP nr 3 i 4 o niczym innym si臋 nie m贸wi, jak o
odwecie na komuchach. Kto by tam pami臋ta艂 niemieckie zbrodnie, wszak
oni teraz nasi przyjaciele s膮 - nieprawda偶?
I znale藕li si臋 cwani prawnicy i wysma偶yli pozew do mi臋dzynarodowego
sadu, ten spraw臋 rozpatrzy艂 wnikliwie i powiedzia艂 - nie!
Ale pogrobowcy nie kieruj膮 si臋 wszak rozumem i wnie艣li odwo艂anie.
A tu najlepsi jury艣ci, w najwi臋kszym sk艂adzie, powiedzieli te偶 - nie!
To koniec!
Nie b臋dzie odszkodowa艅!

Ale postawie dolary przeciwko orzeszkom, 偶e wyrok s膮du nie zostanie
uznany w Polsce, 偶e nadal b臋d膮 judzi膰 i g艂o艣no krzycze膰 o swojej
krzywdzie.
Tak g艂o艣no, a偶 zag艂usza g艂os tych z O艣wi臋cimia, Majdanka, Stutthofu
i pozosta艂ych.
Tych z kom贸r gazowych ju偶 prawie nie s艂ycha膰.

No bo ich musi by膰 na wierzchu. Bo Rosji trzeba dokopa膰.

A 艣wiata tamta wojna ju偶 dawno nie interesuje. Po okopach zanik艂y
艣lady, naprawd臋 walcz膮cych pozosta艂o niewielu a i to ju偶 bez
si艂. Teraz liczy si臋 si艂a gospodarki, ilo艣膰 zasob贸w i rakiet, wp艂ywy
na 艣wiecie. To Rosja jest dzi艣 po偶膮danym partnerem dla USA czy UE.
Czas to wreszcie zrozumie膰.

Dla skar偶膮cych sprawa jest/by艂a wa偶na i wi臋cej ni偶 interesuj膮ca a 偶e
inni te偶 mog膮 chcie膰 co艣 na tym ugra膰 - 艣wiat taki jest. Wyszydza膰
skar偶膮cych otwarcie nie ma potrzeby a po przegranej jest nawet w bardzo
z艂ym gu艣cie.

Dla Polski za艣 wychodzi 偶e nie mo偶na mie膰 wszystkiego: oddalania skarg
(maj膮tkowych) Niemc贸w przegonionych na zach贸d w 1945 i przyj臋cia
(po艣rednich) skarg na Sowiety/Rosj臋 za _zbrodnie_ z 1940.
Albo ETPC ma kompetencje albo nie za ten okres, jak si臋 znajdzie wy艂om
dla Katynia to znajdzie si臋 i wy艂om dla wyp臋dzonych. _Chcie膰_ "Wyj艣膰 jak Zab艂ocki na mydle" to by艂oby zboczenie.

--
A. Filip
Dla chc膮cego nic trudnego.

Data: 2013-10-21 21:40:31
Autor: the_foe
WW: S臋py dosta艂y po nosie. [Rosyjskie "艣ledztwo" Katy艅skie przed ETPC w Strasbur gu]
W dniu 2013-10-21 21:31, A. Filip pisze:
Albo ETPC ma kompetencje albo nie za ten okres, jak si臋 znajdzie wy艂om
dla Katynia to znajdzie si臋 i wy艂om dla wyp臋dzonych.

swieta prawda.
Szkoda tych ludzi ale z drugiej strony sami stosujemy ta taktyke wobec "wypedzonych" i znacjonalizowanych w艂ascicieli sprzed wojny.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-22 00:01:17
Autor: mi艣 z okienka
WW: S臋py dosta艂y po nosie. [Rosyjskie "艣ledztwo" Katy艅skie przed ETPC w Strasburgu]

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l43vvd$tp9$1news.dialog.net.pl...

| swieta prawda.
| Szkoda tych ludzi ale z drugiej strony sami stosujemy ta taktyke wobec
| "wypedzonych" i znacjonalizowanych w艂ascicieli sprzed wojny.

My to znaczy kto? Prawowity rz膮d by艂 na uchod藕twie, wi臋c dlaczego Polska ma odpowiada膰 za stalinowskie wypedzenia i nacjonalizacje?

Data: 2013-10-22 00:22:07
Autor: A. Filip
WW: przed ETPC w Strasburgu]
mi艣 z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
> [...]

My to znaczy kto? Prawowity rz膮d by艂 na uchod藕twie, wi臋c dlaczego Polska ma odpowiada膰 za stalinowskie wypedzenia i nacjonalizacje?

A prawdziwy Chi艅ski rzad by艂 na Tajwanie dop贸ki USA nie "sprzeda艂y" jego
miejsca w Radzie "Bezpiecze艅stwa" ONZ ChRL? :-)

Zreszt膮 m贸wimy o argumentacji nie po linii "kto wyp臋dzi艂" ale "kto odni贸s艂 korzy艣膰 (materialn膮)".

--
A. Filip
Zawie艣 ucho na moich s艂owach.

Data: 2013-10-22 01:21:00
Autor: mi艣 z okienka
WW: S臋py dosta艂y po nosie. [Rosyjskie "艣ledztwo" Katy艅skie przed ETPC w Strasburgu]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| A prawdziwy Chi艅ski rzad by艂 na Tajwanie

By艂 i jest.

 dop贸ki USA nie "sprzeda艂y" jego
| miejsca w Radzie "Bezpiecze艅stwa" ONZ ChRL? :-)

Co ma do tego jaka艣 'sprzeda偶'?  Kto艣 wyrzuca do kosza monet臋, to znaczy, 偶e
teraz jest fa艂szywa?

| Zreszt膮 m贸wimy o argumentacji nie po linii "kto wyp臋dzi艂" ale
| "kto odni贸s艂 korzy艣膰 (materialn膮)".

Poci膮g z lud藕mi m贸g艂 jecha膰 za Ko艂yme, albo do Polski Ludowej. Je艣li przyjecha艂
do Szczecina, to rzeczywi艣cie mieli korzy艣膰..
Niemcy dostali po buzi od swojego niedawnego sojusznika i kto艣 inny ma za to p艂aci膰? Bandyci w艂amuj膮 si臋 do domu i przy okazji jeden drugiemu odr膮buje rek臋 - w艂a艣ciciel winien mu kupi膰 protez臋? (jeszcze niedawno pisa艂e艣 co艣 o gustach)
Niemcy maj膮 sw贸j b贸l, swoje t臋sknoty, swoje d膮偶enia i to nale偶y rozumie膰. Traktowanie Niemc贸w po wojnie przez Stalina (pocz膮tkowo chcia艂 ich w Polsce wymordowa膰) by艂o wielk膮 zbrodni膮, natomiast Polacy musz膮 sobie jasno powiedzie膰, 偶e oni te偶 nie wygrali tej wojny.

Data: 2013-10-22 19:10:55
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-22 00:01, mi艣 z okienka pisze:

> [...]

My to znaczy kto? Prawowity rz膮d by艂 na uchod藕twie, wi臋c dlaczego Polska ma
odpowiada膰 za stalinowskie wypedzenia i nacjonalizacje?

W przyapdku Polski prawowitym rzadem by艂 ten co mia艂 realn膮 w艂adze. Inaczej w Polsce nie by艂oby prawowitej w艂adzy od 1926 roku. Jako, ze Konstytucja Marcowa zosta艂a obalona bezprawnie to takze rz膮dy na uchod藕stwie nie by艂y usytu艂owane poprzez prawn膮 ciag艂o艣膰.
Trzeba tez wspomniec, ze tzw ziemie odzyskane w wiekszosci nie zosta艂y znacjonalizowane w niekt贸rych przypadkach do dzi艣 w ksiegach wieczystych jako wlasciciele widnieja Niemcy. Polska przejela te tereny na podstawie zabezpieczenia porzuconego mienia. Z tego powodu nie sprzedawano tych nieruchomosci tylko oddawano w wieczyste uzytkowanie. Dlatego, tez Niemcy, kt贸rym uda艂o jakos sie osta膰 na w艂o艣ciach mogli tam przebywac (szybko jednak dokwaterowywano im Polak贸w kt贸rzy szybko zadbali o to by Niemiec czmychn膮艂). jezeli Niemcowi uda艂o sie to wszytko przetrzymac to wczesniej czy pozniej go sie nacjonalizowa艂o, za co placimy do dzis (chocby w przypadku Trawny).

--
@foe_pl

Data: 2013-10-22 21:36:22
Autor: mi艣 z okienka
WW: S臋py dosta艂y po nosie. [Rosyjskie "艣ledztwo" Katy艅skie przed ETPC w Strasburgu]

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l46biu$uv8$1news.dialog.net.pl...

| > |
| > |

| W przyapdku Polski prawowitym rzadem by艂 ten co mia艂 realn膮 w艂adze.

Hans Frank te偶 mia艂 realn膮 w艂adz臋. Id膮c twoim rozumowaniem powinni艣my p艂aci膰 odszkodowania za 'polskie obozy'?

| Inaczej w Polsce nie by艂oby prawowitej w艂adzy od 1926 roku.

Demokracja nie jest warto艣ci膮 sama w sobie, a wi臋c prawowity rz膮d nie musi by膰 demokratyczny.

 Jako, ze
| Konstytucja Marcowa zosta艂a obalona bezprawnie

I rz膮d na niej oparty przeni贸s艂 si臋 na emigracj臋? Kraj straci艂 po zamachu niepodleg艂o艣膰? Nie by艂o czego艣 takiego, a ci膮g艂o艣膰 instytucji pa艅stwa pozosta艂a w r臋kach pi艂sudczykowskiej dyktatury. Niezaleznie od tego, jak j膮 ocenia膰, by艂y to prawowite w艂adze suwerennego pa艅stwa.

 to takze rz膮dy na
| uchod藕stwie nie by艂y usytu艂owane poprzez prawn膮 ciag艂o艣膰.

By艂y u sytuowane prawn膮 ci膮g艂o艣ci膮 od roku 1926. To by艂o kilkana艣cie lat suwerennego pa艅stwa.

Data: 2013-10-22 21:53:03
Autor: mi艣 z okienka
WW: S臋py dosta艂y po nosie. [Rosyjskie "艣ledztwo" Katy艅skie przed ETPC w Strasburgu]

| Trzeba tez wspomniec, ze tzw ziemie odzyskane w wiekszosci nie zosta艂y
| znacjonalizowane

'Znacjonalizowane'? C贸z to za okre艣lenie - one zosta艂y skolektywizowane (PGR-y)

 w niekt贸rych przypadkach do dzi艣 w ksiegach wieczystych
| jako wlasciciele widnieja Niemcy.

Komuch nie przyszed艂 po to, 偶eby Polakom zak艂ada膰 ksi臋gi wieczyste (skadin膮d to i dobrze)

 Polska przejela te tereny na podstawie
| zabezpieczenia porzuconego mienia.

Ja my艣la艂em, 偶e na podstawie Konferencji Poczdamskiej.

 Z tego powodu nie sprzedawano tych
| nieruchomosci tylko oddawano w wieczyste uzytkowanie.

Komu mieli sprzedawa膰? Uciekinierom z sowieckiego 艂agru?

 Dlatego, tez
| Niemcy, kt贸rym uda艂o jakos sie osta膰 na w艂o艣ciach mogli tam przebywac

Cynicznie to brzmi. Opornych szykanowano, szukajac pretekstu, 偶eby wsadzi膰 do 艁ambiniowic. I to niezaleznie od tego, czy m贸wi艂 po niemiecku, 艣lasku, mazursku etc. Po prostu cz艂owiek, kt贸ry pami臋ta艂 niemieckie pa艅stwo nie mia艂 prawa by膰 obywatelem pa艅stwa komunistycznego (z podobnych powod贸w zsy艂ano do 艂agr贸w by艂ych je艅c贸w sowieckich).

Nie bardzo kojarz臋 o co tu chodzi.

Data: 2013-10-22 08:40:26
Autor: WW
W dniu 2013-10-21 21:40, the_foe pisze:
[...]

Jest jeszcze druga stron膮 medalu.
Chodzi o przedsi臋biorstwo "Holokaust".
Odszkodowania za "mordowanie 偶yd贸w" wyp艂acono organizacj膮 偶ydowskim - du偶e odszkodowania.
Jednak zgodnie z prawem, odszkodowania nale偶a艂y si臋 pa艅stwom, kt贸rego obywateli mordowano. Znaczna cze艣膰 "pomordowanych 偶yd贸w" by艂a przed Ii W艢 obywatelami Polski. Zatem to Polska powinna si臋 domaga膰 i otrzyma膰 odszkodowania a nie organizacje 偶ydowskie!
Mord w Katyniu, to mord pope艂niony fizycznie przez NKWD, kt贸rego wierchuszka i nie tylko sk艂ada艂a si臋 w znacznej cz臋艣ci z 偶yd贸w-obywatelu ZSRR.
Zatem je艣li w przypadku mordowanych przez Niemc贸w 偶yd贸w nie ma znaczenia ich obywatelstwo, to i w przypadku Katynia te偶 nie powinno - nieprawda偶?

Jednak wszyscy m贸wi膮 o mordowaniu 偶yd贸w, ale "mordowali Rosjanie" - zastanawiaj膮ce?

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-10-22 16:13:02
Autor: jr
WW: S臋py dosta艂y po nosie. [Rosyjskie "艣ledztwo" Katy艅skie przed ETPC w Strasburgu]

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l456ku$5ce$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| W艢 obywatelami Polski. Zatem to Polska powinna si臋 domaga膰 i otrzyma膰
| odszkodowania a nie organizacje 偶ydowskie!

Ty si臋 o Polak贸w nie martw. Niemcy przepraszali, p艂acili tyle ile od nich 偶膮dano. Komuch nawet nie przeprosi艂.

| Mord w Katyniu, to mord pope艂niony fizycznie przez NKWD, kt贸rego
| wierchuszka i nie tylko sk艂ada艂a si臋 w znacznej cz臋艣ci z 偶yd贸w-obywatelu
| ZSRR.

R贸wniez z Polak贸w - obywateli sowieckich.

| Zatem je艣li w przypadku mordowanych przez Niemc贸w 偶yd贸w nie ma znaczenia
| ich obywatelstwo, to i w przypadku Katynia te偶 nie powinno - nieprawda偶?

Ale偶 prawda偶. Zbiorowy ob艂臋d sowietyzmu jest zbrodni膮 przeciw ludzkiej cywilizacji, dlatego narodowo艣膰 kat贸w i ofiar nie ma tu 偶adnego znaczenia.

| Jednak wszyscy m贸wi膮 o mordowaniu 偶yd贸w, ale "mordowali Rosjanie" -
| zastanawiaj膮ce?

Nikt tak nie m贸wi opr贸cz ciebie WW. Dzisiejsza Rosja uwa偶a si臋 za spadkobierc臋 sowiet贸w. Dlatego wszyscy powinni si臋 domaga膰 odszkodowa艅 od putinowskiego pa艅stwa - tak偶e Rosjanie. Je艣li kiedykolwiek Rosja odetnie si臋 od czerwonego g贸wna, nasze rz膮dania wobec Rosji automatycznie ust膮pi膮.

Data: 2013-10-21 23:58:35
Autor: mi艣 z okienka
S臋py dosta艂y po nosie. [Rosyjskie "艣ledztwo" Katy艅skie przed ETPC w Strasburgu]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:86zpurbm3fdal1.huge.strangled.net...

> [...]
| inni te偶 mog膮 chcie膰 co艣 na tym ugra膰 - 艣wiat taki jest. Wyszydza膰
| skar偶膮cych otwarcie nie ma potrzeby a po przegranej jest nawet w bardzo

  wyt艂umacz komuchowi swoje gusta
 Buu-ha-ha!

> [...]
| dla Katynia to znajdzie si臋 i wy艂om dla wyp臋dzonych.
| _Chcie膰_ "Wyj艣膰 jak Zab艂ocki na mydle" to by艂oby zboczenie.

WW: przed ETPC w Strasburgu]