WWA Wzmożone kontrole rowerzystów

Data: 2016-09-08 03:42:40
Autor: Jozef Szyja
WWA Wzmożone kontrole rowerzystów
Od początku września dwa razy byłem zatrzymywany na ulicy i przepytywany na alkohol, raz na nosa raz na AB. Poza tym widziałem już dwie interwencje, w jednej był mandat za trudno mi powiedzieć co, w drugim panowie sprawdzali numer seryjny ramy. Słyszałem też o jeszcze 3 podobnych aktywnościach w ostatnich dniach. Prawdopodobnie, jak co roku, zaczął się własnie miesiąc (każdego roku inny) wzmożonych kontroli rowerzystów. Tejk ker.

Data: 2016-09-08 12:54:03
Autor: ąćęłńóśźż
WWA Wzmożone kontrole rowerzystów
Jeżdżąc na rowerze najbardziej nie lubię głupich psów.
;-)

-- -- -
Prawdopodobnie, jak co roku, zaczął się własnie miesiąc wzmożonych kontroli rowerzystów.

WWA Wzmożone kontrole rowerzystów