W[y]W[o³y]W[anie] trolla

Data: 2013-03-15 18:12:21
Autor: Dziobak
W[y]W[o³y]W[anie] trolla
WW napisz co¶, chociazby na temat nad kórym pochyli³e¶ siê tak g³êboko , ¿e dosta³e¶ zawieszki - co¶ o "kodeksie" bo nud± wieje  :>>

Pieszy

Data: 2013-03-15 11:22:14
Autor: Marek
W[y]W[o³y]W[anie] trolla
Dziobak napisa³:

nud± wieje  :>>

Kurde, niezrêcznie mi klikaæ w tak dedykowanym w±tku, ale jak chcesz zabiæ nudê przy pomocy trolla, to obejrzyj "£owcê trolli". Mo¿na ten film znale¼æ w sieci.
Fajny i efektowny, choæ niskobud¿etowy. I, w odró¿nieniu od naparzanek z WW, ogl±danie nie jest strat± czasu. http://tiny.pl/h8h55 Z filmu wynika, ¿e trolle to niezbyt kumate istoty. Mo¿na je co najwy¿ej petryfikowaæ ¶wiat³em UV, ale gadaæ z nimi nie ma sensu.
Co¶ w tym jest :). --
Marek

Data: 2013-03-16 09:49:20
Autor: Dziobak
W[y]W[o³y]W[anie] trolla
U¿ytkownik "Marek"  napisa³

Kurde, niezrêcznie mi klikaæ w tak dedykowanym w±tku, ale jak chcesz zabiæ nudê przy pomocy trolla, to obejrzyj "£owcê trolli".

Bardzo rozbie¿ne opinie - ale namówi³ :)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-16 09:48:33
Autor: WW
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
W dniu 2013-03-15 18:12, Dziobak pisze:
WW napisz coś, chociazby na temat nad kórym pochyliłeś się tak głęboko ,

Pieszy

ProszÄ™ bardzo.
Mówisz i masz.

"Szczyt zapłacony musi zostać zdobyty" - tak powiedział Polak, himalaista, zdobywca ośmiotysięczników, już nie żyje.

Za wyprawę płacą sponsorzy, aby na ekranach pojawiło się logo ich firmy i w umyśle potencjalnego kupca wytworzyło potrzebę zakupu.
Aby pojawiło się w mediach - relacje, wywiady, oczywiście w strojach obwieszonych reklamami - wyprawa musi odnieś sukces, czyli zdobyć szczyt.
Wyprawa, która nie zdobyła szczytu, często nawet nie zasługuje na notkę na ostatniej stronie gazety i wtedy nici z kasy od sponsora na następne wyjazdy.

Co może wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie?
Wyprawa której udało się zdobyć szczy, ale zginęli ludzie.
Dwa w jednym - kumulacja!
I niekończące się relacje ze zdobycia, obowiązkowo w strojach reklamowych i relacje pogrążonych oczywiście w smutku kolegów w takiż też strojach a na końcu dramatyczne apele o akcje poszukiwawczą znów, o ile to możliwe, w strojach reklamowych.
Sponsorzy podwójnie lub potrójnie zadowoleni i jest kasa na następne wyprawy.

Jak zatem wyprawa jest najbardziej opłacalna dla wspinaczy?
Do celu po trupach.

Czy zadowoliłem kolegę "Pieszego"?

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-16 11:24:16
Autor: Dziobak
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
Użytkownik "WW"  napisaÅ‚

Czy zadowoliłem kolegę "Pieszego"?

W zupełności; coraz bliżej diagnozy.

Pieszy

Data: 2013-03-18 09:01:37
Autor: Lechu
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
W dniu 16.03.2013 11:24, Dziobak pisze:
Użytkownik "WW"  napisaÅ‚

Czy zadowoliłem kolegę "Pieszego"?

W zupełności; coraz bliżej diagnozy.

A ta diagnoza jest już bliska stwierdzeniu trollizmu zbiorowego

Lechu
http://ksp.lanet.wroc.net/

Data: 2013-03-18 10:35:21
Autor: Henek DÄ…browski
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
W dniu 2013-03-18 09:01, Lechu pisze:

A ta diagnoza jest już bliska stwierdzeniu trollizmu zbiorowego

Ty zapewne chętnie zaaplikował byś kurację:

okłady z pałki milicyjnej 40 cm

3 razy dziennie po 20 uderzeń ...

Henek

Data: 2013-03-18 19:54:34
Autor: Dziobak
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
Użytkownik "Henek DÄ…browski"  napisaÅ‚

W dniu 2013-03-18 09:01, Lechu pisze:

A ta diagnoza jest już bliska stwierdzeniu trollizmu zbiorowego

Ty zapewne chętnie zaaplikował byś kurację:

okłady z pałki milicyjnej 40 cm

3 razy dziennie po 20 uderzeń ...

E, a nie lepiej wprowadzić się w Transcendentalna wibrację intonując:

Hare Kryszna Hare Kryszna Kryszna Kryszna Hare Hare
Hare Rama Hare Rama Rama Rama Hare Hare  ;)

Lechu, nie ma trolizmu zbiorowego- jest zbiorowe nie reagownie na grubą odchyłkę w postaci poglądów WW , który nie ganiony będzie gotów uznać , że to norma i jeżeli nie daj Bóg on lub jemu podobni nabiorą kiedyś siły sprawczej to zafundują nam albo młodszym od nas nową organizację życia.
Wszyscy będziemy mieli i kodeks i kagańce na mordach jeszcze szczelniej dopięte niz teraz.
Ty chyba wiesz co to znaczy "jedyny słuszny kierunek" ?

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-18 21:52:55
Autor: Henek DÄ…browski
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
W dniu 2013-03-18 19:54, Dziobak pisze:

Lechu, .....
Ty chyba wiesz co to znaczy "jedyny słuszny kierunek" ?

Niewątpliwie - przecież on kierował ruchem ...

Pzdr Henek

Data: 2013-03-18 19:57:48
Autor: Dziobak
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
Użytkownik "Henek Dąbrowski" napisał

okłady z pałki milicyjnej 40 cm

Henek, biała czy czarna? W '66 chłopaki dawały wybór i jeden dowcipny co odpowiedział "rude" dostał wp** podwójny. To nie byłem ja. Po żadnej ze stron.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-18 21:56:26
Autor: Henek DÄ…browski
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
W dniu 2013-03-18 19:57, Dziobak pisze:

Henek, biała czy czarna? W '66 chłopaki dawały wybór i jeden dowcipny co

No białe, tak jak na fotce z pierwszej wycieczki KSP
http://tinyurl.com/c479jz2
:-)
Pzdr Henek

Data: 2013-03-18 22:54:48
Autor: Stefan
W[y]W[o?y]W[anie] trolla

U¿ytkownik "Henek D±browski" <henek@euroknowledge.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:51477f79$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-03-18 19:57, Dziobak pisze:

Henek, bia³a czy czarna? W '66 ch³opaki dawa³y wybór i jeden dowcipny co

No bia³e, tak jak na fotce z pierwszej wycieczki KSP
http://tinyurl.com/c479jz2
:-)
Pzdr Henek
Ale oni maj± "siedemdziesi±tki pi±tki"
pozdr
Stefan

Data: 2013-03-16 11:49:57
Autor: J.F.
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
Dnia Sat, 16 Mar 2013 09:48:33 +0100, WW napisa³(a):
"Szczyt zap³acony musi zostaæ zdobyty" - tak powiedzia³ Polak, himalaista, zdobywca o¶miotysiêczników, ju¿ nie ¿yje.
Za wyprawê p³ac± sponsorzy, aby na ekranach pojawi³o siê logo ich firmy i w umy¶le potencjalnego kupca wytworzy³o potrzebê zakupu.
Aby pojawi³o siê w mediach - relacje, wywiady, oczywi¶cie w strojach obwieszonych reklamami - wyprawa musi odnie¶ sukces, czyli zdobyæ szczyt.
Wyprawa, która nie zdoby³a szczytu, czêsto nawet nie zas³uguje na notkê na ostatniej stronie gazety i wtedy nici z kasy od sponsora na nastêpne wyjazdy.

Hm, ale w zasadzie czemu nie ? O nieudanym zdobywaniu mozna dyskutowac dlugo :-)

Co mo¿e wzbudziæ jeszcze wiêksze zainteresowanie?
Wyprawa której uda³o siê zdobyæ szczy, ale zginêli ludzie.
Dwa w jednym - kumulacja!
I niekoñcz±ce siê relacje ze zdobycia, obowi±zkowo w strojach reklamowych i relacje pogr±¿onych oczywi¶cie w smutku kolegów w taki¿ te¿ strojach a na koñcu dramatyczne apele o akcje poszukiwawcz± znów, o ile to mo¿liwe, w strojach reklamowych.

Hm, o takim jednym nieudanym ladowaniu ze dwa lata mowili, a loga sponsora ani razu nie zauwazylem :-)

J.

Data: 2013-03-16 18:33:34
Autor: Dziobak
W[y]W[o�y]W[anie] trolla
Użytkownik "J.F."  napisaÅ‚

Hm, o takim jednym nieudanym ladowaniu ze dwa lata mowili,
a loga sponsora ani razu nie zauwazylem :-)

WW widział, bo WW widzi rzeczy, których zwykli śmiertelnicy bez kodeksu nie widzą :>

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-18 22:41:26
Autor: Waldek Brygier
W[y]W[o³y]W[anie] trolla
Dziobak wrote:
WW napisz co¶,

Dziobak, Ty siê chyba jednak nudzisz, co?
Henka jestem w stanie zrozumieæ (ot, ten typ tak ma), ale Ty musisz trollowaæ? Blee...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148

Data: 2013-03-19 01:57:09
Autor: Dziobak
W[y]W[o³y]W[anie] trolla
U¿ytkownik "Waldek Brygier"  napisa³

Dziobak, Ty siê chyba jednak nudzisz, co?
Henka jestem w stanie zrozumieæ (ot, ten typ tak ma), ale Ty musisz trollowaæ? Blee...

Szyszaku (Wielki) !  :)
A tam, od razu trollowaæ  :>>>
Ale ja lubiê Henka; owszem nudzê siê, bo siê prawie spod ³opaty wywin±³em i do majówki to mam góry jedynie teoretyczne o ile siê pozbieram.

pozdrawiam :)

Pieszy [dziobak umowny]

W[y]W[o³y]W[anie] trolla