W[y]W[o³y]W[anie] trolla

Data: 2013-03-15 11:22:14
Autor: Marek
W[y]W[o³y]W[anie] trolla
Dziobak napisa³:

nud± wieje  :>>

Kurde, niezrêcznie mi klikaæ w tak dedykowanym w±tku, ale jak chcesz zabiæ nudê przy pomocy trolla, to obejrzyj "£owcê trolli". Mo¿na ten film znale¼æ w sieci.
Fajny i efektowny, choæ niskobud¿etowy. I, w odró¿nieniu od naparzanek z WW, ogl±danie nie jest strat± czasu. http://tiny.pl/h8h55 Z filmu wynika, ¿e trolle to niezbyt kumate istoty. Mo¿na je co najwy¿ej petryfikowaæ ¶wiat³em UV, ale gadaæ z nimi nie ma sensu.
Co¶ w tym jest :). --
Marek

Data: 2013-03-16 09:49:20
Autor: Dziobak
W[y]W[o³y]W[anie] trolla
U¿ytkownik "Marek"  napisa³

Kurde, niezrêcznie mi klikaæ w tak dedykowanym w±tku, ale jak chcesz zabiæ nudê przy pomocy trolla, to obejrzyj "£owcê trolli".

Bardzo rozbie¿ne opinie - ale namówi³ :)

pozdrawiam

Pieszy

W[y]W[o³y]W[anie] trolla