WY WINCENTY...

Data: 2009-05-22 12:18:34
Autor: Panslavista
WY WINCENTY...
.... nawet za karbowego u mnie byśta pracy nie naszli.

Data: 2009-05-22 12:22:37
Autor: wiatrak
WY WINCENTY...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv5u9u$4mq$1atlantis.news.neostrada.pl...
... nawet za karbowego u mnie byśta pracy nie naszli.

To jest gość. Jego dziura, to dopiero będzie dziura. Bauc się nie umywa.

wiatrak

Data: 2009-05-22 12:31:35
Autor: Panslavista
WY WINCENTY...

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ... nawet za karbowego u mnie byśta pracy nie naszli.

To jest gość. Jego dziura, to dopiero będzie dziura. Bauc się nie umywa.

Bo, tylko Polakom można obcych agentów do rządzenia wsadzić...

Data: 2009-05-22 14:28:40
Autor: Piotr
WY WINCENTY...
Dnia Fri, 22 May 2009 12:18:34 +0200, Panslavista napisał(a):

... nawet za karbowego u mnie byśta pracy nie naszli.

Ale paznokcie u nóg mógłby państwu malować...
Piotr

Data: 2009-05-22 15:24:38
Autor: cirrus
WY WINCENTY...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv5u9u$4mq$1atlantis.news.neostrada.pl...
... nawet za karbowego u mnie byśta pracy nie naszli.

I nic dziwnego bo jeszcze żaden karbowy nie pracował u parobka jakim jesteś.

--
stevep

Data: 2009-05-22 15:31:46
Autor: Panslavista
WY WINCENTY...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> ... nawet za karbowego u mnie byśta pracy nie naszli.

I nic dziwnego bo jeszcze żaden karbowy nie pracował u parobka jakim

Poza Aremem udającym  Stefę.

WY WINCENTY...