WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!! [Tako rzecze nad-prezes]

Data: 2017-04-08 09:08:17
Autor: A. Filip
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!! [Tako rzecze nad-prezes]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
http://natemat.pl/205537,polszczyzna-lepszego-sortu-patriotyzm-jezykowy-prezes-pis-dwa-razy-powiedzial-wylanczac-i-nie-dal-sie-poprawic

Czy wiesz że standardy poprawnej polszczyzny ulegają z czasem zmianie?
Nad-prezes jest pionierem dobrej zmiany także w standardach językowych! ;-)

Jak nad-prezes wypada w porównaniu z b. prezydentem Wałęsą?
*Już* go przebił? ;-)

Data: 2017-04-08 09:22:21
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 09:08 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Ależ idolem opozycji totalnej jest Bul-Komorowski. Też prezydent. Były.
http://wpolityce.pl/polityka/232977-jan-pawel-iii-wislawa-czymborska-w-bulu-i-nadzieji-virtutii-militarne-kto-robi-bledy-panie-lis

I hit, przeżyjmy to jeszcze raz:
https://www.youtube.com/watch?v=LIvDHNgFBPU

--
Trefniś

Data: 2017-04-08 10:01:25
Autor: A. Filip
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Czyli nad-prezes jednak ma kwalifikacje na prezydenta?! ;-)

Data: 2017-04-09 10:57:57
Autor: prezydent San Escobar
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!! [Tako rzecze nad-prezes]
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

No to pzreżywaj: https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ;-)))

:DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!! [Tako rzecze nad-prezes]