WYBORCY ODPRAWILI M. SEKUŁĘ

Data: 2010-11-22 11:59:26
Autor: Bogdan Idzikowski
WYBORCY ODPRAWILI M. SEKUŁĘ
Mirosław Sekuła, były przewodniczący komisji hazardowej, poniósł klęskę w wyborach na prezydenta Zabrza.

W Zabrzu reelekcję wywalczyła Małgorzata Mańka-Szulik z wynikiem 75,68 proc. Poseł Platformy Obywatelskiej uzyskał zaledwie 13,45 proc.

- Oczekiwałem wyniku na poziomie 20-30 procent - mówił portalowi onet.pl Sekuła.

http://niezalezna.pl/artykul/wyborcy_odprawili_m_sekule/41624/1

Tak właśnie należy podawać wiadomości!
Sekuła był tak słaby, że powinien spalić się ze wstydu. Wprawdzie Borys Borówka (PiS) uzyskał "aż" 5,66 procent. Ale przecież to nie jest ważne!

Data: 2010-11-22 13:30:26
Autor: rAzor
WYBORCY ODPRAWILI M. SEKUŁĘ
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:
[...]

Widać mieszkańcom nie spodobał się jego zakłamany, manipulancki ryj.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-22 14:07:25
Autor: Bogdan Idzikowski
WYBORCY ODPRAWILI M. SEKUŁĘ

Użytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisał w wiadomości news:icdnp3$oj2$3news.onet.pl...
[...]

Jak również  nie spodobał się zakłamany, manipulancki ryj Borysa Borówki (PiS) który uzyskał "aż" 5,66 procent., co oczywiście manipulancko (po picowsku) wyciąłeś.

Data: 2010-11-22 15:25:34
Autor: cytryna
WYBORCY ODPRAWILI M. SEKU£Ê

U&iquest;ytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:icdnp3$oj2$3news.onet.pl...
> Darz bór! U&iquest;ytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczy&sup3; napisa&aelig;:

> Wida&aelig; mieszka&ntilde;com nie spodoba&sup3; si&ecirc; jego zak&sup3;amany, manipulancki ryj.
********

Teraz może juz bezkarnie grać na cmentarzu w zechcyka z Mirem, Rychem, Zbychem i Grzeskiem. Taki domorosły hazardzista obstawił puste pole PO, ze nie napisze puste głowy swoich komiltonów. My takich nazywamy "frajer w pumpkach".

Data: 2010-11-23 17:41:51
Autor: raff
WYBORCY ODPRAWILI M. SEKU£Ê
W dniu 2010-11-22 15:25, cytryna pisze:

U&iquest;ytkownik "rAzor"<pora.do.wora.dunald@po.com.ru>  napisa&sup3; w wiadomo&para;ci
Darz bĂłr! U&iquest;ytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczy&sup3; napisa&aelig;:
Miros&sup3;aw Seku&sup3;a, by&sup3;y przewodnicz&plusmn;cy komisji hazardowej, poniĂłs&sup3; kl&ecirc;sk&ecirc;
[...]

Mi przyslal do domu reklamowke. Fajnie sie pali...

R.

WYBORCY ODPRAWILI M. SEKUŁĘ