WYBORY !!!

Data: 2011-12-18 22:30:19
Autor: chrystapanie
WYBORY !!!
Kiedy będą następne ??  Te 7-me.  Jak obstawiacie wynik ??
Ja sądzę , że zaś będzie wtopa.

Amen

Data: 2011-12-18 23:46:41
Autor: Lorn
WYBORY !!!
W dniu 2011-12-18 23:30,  chrystapanie pisze:
Kiedy będą następne ??  Te 7-me.  Jak obstawiacie wynik ??
Ja sądzę , że zaś będzie wtopa.

Jeśli Jaro będzie podążał *utartą* drogą porażek... Współczuję tym, którzy postawią na PiS.

Data: 2011-12-18 23:05:42
Autor: chrystapanie
WYBORY !!!
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]
> Ja sądzę , że zaś będzie wtopa.

Jeśli Jaro będzie podążał *utartą* drogą porażek... Współczuję tym, którzy postawią na PiS.

http://www.youtube.com/watch?v=KI7tWjAct6E

Amen

Data: 2011-12-19 02:43:05
Autor: J-23
WYBORY !!!
On 18 Gru, 23:30, " chrystapanie" <chrystapa...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Kiedy będą następne ??  Te 7-me.  Jak obstawiacie wynik ??
Ja sądzę , że zaś będzie wtopa.

Amen

Partia Palikota na drugim miejscu po PO (ok.40%) - z wynikiem circa
35%
PiS 9-11%, z tendencja znizkowa
PSL jak zawsze
SLD 3-3,5 - laduje za burta
reszta sie nie liczy

Data: 2011-12-19 11:54:21
Autor: chrystapanie
WYBORY !!!
wrote:
> Kiedy b=EAd=B1 nast=EApne ?? =A0Te 7-me. =A0Jak obstawiacie wynik ??
> Ja s=B1dz=EA , =BFe za=B6 b=EAdzie wtopa.
>
> Amen
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

[...]

No można się w zasadzie z Tobą zgodzić , ale weźmy sobie pod uwagę pewien
parametr... CZAS !!!  Sądzę , że do kolejnych wyborów prezes sam się wyrzuci z
partii. Co się zaś tyczy PO , też nie moja bajka , ale jakoś tam w miarę
logicznie przędą. PSL - zgadzam się z Tobą.  SLD - tu może być Panie Dzieju
niespodzianka !!  Maryjaż Palikot-SLD jest moim zdaniem możliwy i zupełnie
realny. I wcale bym się nie zdziwił , gdyby takowy konglomerat był na
pierwszym miejscu...  Pożyjemy , zobaczymy...

Amen

Data: 2011-12-19 06:51:30
Autor: J-23
WYBORY !!!
On 19 Gru, 12:54, " chrystapanie" <chrystapa...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

realny. I wcale bym się nie zdziwił , gdyby takowy konglomerat był na
pierwszym miejscu...  Pożyjemy , zobaczymy...

no tak! tez tak myslalem ale odkad SLD jest pod wodza kanclerza
Millera to w sojusz SLD+P.Palikota nie wierze, bo uwazam ze ambicje
tego ostatniego sa przeszkoda dla takich sojuszy. natomias mozliwe to
bedzie ewentualnie w drugich nastepnych wyborach. Miller na
emeryturze, Palikot okrzepnie jeszcze bardziej, i moga dojsc do 50%.
Pozyjemy - zobaczymy?

Data: 2011-12-19 15:13:06
Autor: Obserwator
WYBORY !!!
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Palikot okrzepnie jeszcze bardziej, i moga dojsc do 50%.

a nie lepiej wybrac od razu jakiegos konia, osla lub koze?

Pozyjemy - zobaczymy?

esbecy tez nie sa niesmiertelni, twariszcz J-23:)

Data: 2011-12-19 07:19:10
Autor: J-23
WYBORY !!!
On 19 Gru, 16:13, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> Palikot okrzepnie jeszcze bardziej, i moga dojsc do 50%.

a nie lepiej wybrac od razu jakiegos konia, osla lub koze?

> Pozyjemy - zobaczymy?

esbecy tez nie sa niesmiertelni, twariszcz J-23:)

etam! popatrz na "zelazny" elektorat PiSu, sami dziarscy
80-85ciolatkowie, i tu czynnik uplywajacego czasu jest ZNACZACY

Data: 2011-12-19 15:33:48
Autor: Obserwator
WYBORY !!!
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
etam! popatrz na "zelazny" elektorat PiSu, sami dziarscy
80-85ciolatkowie, i tu czynnik uplywajacego czasu jest ZNACZACY

nawet jesli w elektoracie pisiakow sa tacy, to nie hadluja swoim krajem tak,
jak wasz elektorat i nie caluja doopy Angeli i Putinkowi?
 Tanie sprzedawczyki:)

Data: 2011-12-19 08:50:19
Autor: J-23
WYBORY !!!
On 19 Gru, 16:33, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

nawet jesli w elektoracie pisiakow sa tacy, to nie hadluja swoim krajem tak,
jak wasz elektorat i nie caluja doopy Angeli i Putinkowi?

bo im sztuczne zeby powypadaja, i zapluja sie po pachy

Data: 2011-12-20 05:59:49
Autor: stevep
WYBORY !!!
Dnia 19-12-2011 o 16:13:06  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Da, takoje kak wy tawariszcz enkawudzist.

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:26:39
Autor: Pan hrabia Bobrowski
WYBORY !!!

napisał(a):

[...]

Zastanawiam się skąd znacie tak dobrze język rosyjski? Jesteście Rosjanami?

BBR

WYBORY !!!