WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE!!

Data: 2015-05-11 11:54:42
Autor: Budzik
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE!!
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

No i jak PiS-owcy, zostały wybory sfałszowane czy nie? ;-))))

Teraz nie bo wynik jest ok... ;-)

Data: 2015-05-11 14:01:17
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA497849033564budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

No i jak PiS-owcy, zostały wybory sfałszowane czy nie? ;-))))

Teraz nie bo wynik jest ok... ;-)

Jeszcze nie znamy wyniku, na stronie Ruch Kontroli Wyborów prowadzi Komorowski 36,3% do 32,5 dla Dudy...
Poza tym, na wyniki trzeba czekać do drugiej tury...

Ale jak widać w mediach, media nagle przeszły jak za pociągnięciem czarodziejskiej różdżki na drugą stronę barykady. Chyba wczoraj Kukiz ich odczarował....

Data: 2015-05-11 17:00:16
Autor: Budzik
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE!!
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

No i jak PiS-owcy, zostały wybory sfałszowane czy nie? ;-))))

Teraz nie bo wynik jest ok... ;-)

Jeszcze nie znamy wyniku, na stronie Ruch Kontroli Wyborów prowadzi Komorowski 36,3% do 32,5 dla Dudy...

Co zrobicie jak taki wynik sie utrzyma a PKW oglosi jednak ze wygral Duda?

Poza tym, na wyniki trzeba czekać do drugiej tury...

Na wyniki pierwszej tury trzeba czekac do drugiej?
Mozesz rozjasnic?

Ale jak widać w mediach, media nagle przeszły jak za pociągnięciem czarodziejskiej różdżki na drugą stronę barykady. Chyba wczoraj Kukiz
ich odczarował....
Chyba musze wlaczyc TV...

Data: 2015-05-11 20:08:54
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA497BC28BD837budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ruch Kontroli Wyborów nie jest w stanie zliczyć wszystkich wynikółw z wszystkich komisji obwodowych, bo nie ma tylu wolontariuszy, żeby wszystkie komisje oblecieli...

Poza tym, na wyniki trzeba czekać do drugiej tury...

Na wyniki pierwszej tury trzeba czekac do drugiej?
Mozesz rozjasnic?

Nie, pisałem skrótowo, prawdziwe wyniki będą dopiero po drugiej turze wyborów...

Data: 2015-05-11 18:19:32
Autor: Budzik
[...]

To czym sie zajmujecie?
I po co jestescie?

[...]

Na razie mamy wyniki pierwszej tury (naczy zaraz bedziemy mieli).
One sa nieprawdziwe?

Data: 2015-05-11 22:26:22
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA497CD60F6133budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja się włączyłem dopiero tuż przed wyborami. Z tego co widzę, to jest projekt testowy, pionierski. Chodzi teraz przynajmniej o szacunkowe wyniki i ewentualnie sprawdzenie poszczególnych obwodów, tych, które są sprawdzane, pod kątem uczciwości... To jest duży sondaż z podkładkami....

Data: 2015-05-11 21:00:29
Autor: Budzik
[...]

Ok. I wyszedł wam wynik inny niz oficjalnie.
Czyli stało się dokładnie to do czego zostaliscie powołani - wykryliscie nieprawidłowosc (tyle ze wzgledem innych kandydatów niz zakładała teza). I co teraz? FALSZERSTWO (jak to by było gdyby wygrał Komorowski a wam wyszło by cos innego) czy bład statystyczny (skoro wygrał kandydat ktorego chcieliscie...)??? :)

Data: 2015-05-11 23:40:00
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA497E91F181Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jak na tę porę i chyba niewiele się zmieni, bo bardzo mało komisji obwodowych jest spisanych, prowadzi w całym kraju Komorowski z 36,4%, Duda ma 32,5%.

W Świdnicy po zliczeniu przeze mnie wyników protokołów 8 z 25 komisji obwodowych prowadzi Komorowski z 42,0%, Duda u mnie w mieście osiągnął 27,1%.

Data: 2015-05-12 00:34:38
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA497F2CBFBBC0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

nie bylo falszerstwa, bo wiesniaki wybrali i glosowali liczniej jak mieszczuchy, szczegolnie ci na scianie wschodniej...

Data: 2015-05-12 01:17:44
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 12 May 2015 00:34:38 +0200, Joschi napisał(a):

[...]

Pilnowaliśmy. Patrzyliśmy na ręce. U nas pani sołtys (moja sąsiadka)
siedziała do końca, do samego zamknięcia.
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

Data: 2015-05-12 03:00:13
Autor: Budzik
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE!!
UĹźytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Narozniki kart sprawdzała Twoja pani sołtys? Mikronaciecia sie zgadzały?
ROTFL

Zreszta nie oszukujmy sie, na czym to sprawdzanie polegało.

http://tiny.pl/m3xd3

<cytat>
Platforma: Wybory zostały sfałszowane. Domagamy się śledztwa i ponownego przeliczenia głosów

Bronisław Komorowski i Ewa Kopacz z samego rana w poniedziałek udają się do prokuratury.

– Te wybory zostały sfałszowane. To są standardy białoruskie – ogłosili na wspólnej konferencji prasowej prezydent Komorowski i premier Kopacz.

Jak ujawnili, z całego kraju napływają sygnały o nieprawidłowościach.

– Ponownie mamy falę głosów nieważnych, informacje o rzekomym skomplikowaniu karty wyborczej, nie bez wpływu jest też to, że serwery PKW znajdują się w Rosji – mówiła premier Kopacz.

– Mieliśmy najlepszego kandydata z najlepszą kampanią. Bezczelność tego oszustwa przebija wszystko, co do tej pory w kraju widzieliśmy – kontynuowała pani premier.

Dlatego już w poniedziałek, Platforma złoży w prokuraturze doniesienie o podejrzeniu przestępstwa. Ale na tym się nie skończy.

– Chcemy, żeby na drugą turę przyjechali obserwatorzy OBWE – dodał Bronisław Komorowski.
</cytat>

Data: 2015-05-12 07:35:01
Autor: Joschi
[...]

wspĂłlnej konferencji prasowej prezydent Komorowski i premier Kopacz.

To się dopiero zacznie aj, waj, po drugiej turze wyborów....

Data: 2015-05-12 14:00:21
Autor: Budzik
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE!!
UĹźytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

[...]

Co sie zacznie?

Data: 2015-05-12 16:50:41
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4989A7D18010budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Płacz, że wybory były sfałszowane...

Data: 2015-05-12 16:44:54
Autor: Budzik
[...]

Ale kto bedzie płakał?

Data: 2015-05-12 20:35:41
Autor: Budzik
[...]

Skad taki wniosek? Dotychczas ktos inny brylował w uzalaniu sie nad soba...

Data: 2015-05-12 02:00:17
Autor: Budzik
[...]

poziom merytorycznosci Twoich odpowiedzi sprawia ze przestaje sie dziwic temu, ze praca ktora jestes w stanie znaleźc jest dla ciebie nie satysfakcjonująca.

Rozumiesz o co Cie pytam czy nie?
Nie pytam o ocenę kto jak głosowal, tylko o wyniki pracy Twojego stowarzyszenia, ktore, jak rozumiem, zostało powołane w konkretnym celu.

Data: 2015-05-12 07:46:20
Autor: Joschi
[...]

To nie jest moje stowarzyszenie, na tę inicjatywę natknąłem się dopiero tutaj, jak fałszywy Mark Woydak trzy dni temu wkleił linka w poście "To jest apel do każdego Polaka" do tej inicjatywy. To zrobił jeden człowiek z Gdańska najprawdopodobniej i mi się od razu spodobało, a ponieważ mam blisko do kilku lokali wyborczych, postanowiłem zrobić zdjęcia protokołów i nanieść wyniki w programie na stronie inicjatora Ruchu Kontroli Wyborów. Szkoda, że większość ludzi nie ma o tym pojęcia... Gdyby było lepiej rozpropagowane, i ludzie się bardziej interesowali kontrolą wyborów, to byśmy prawdziwe wyniki znali już krótko po północy...., nie licząc chyba tych z zagranicy....

Data: 2015-05-12 14:00:20
Autor: Budzik
[...]

Twoje w sensie "to w ktorym uczestniczysz"...
Ad meritum - znow nie odpowiedziales na pytanie.

W jakim celu "to" dzialalo? mailo potrzyc na rece czy chodzilo o szybsze poznanie wynikow?

Data: 2015-05-12 16:44:54
Autor: Budzik
[...]

I wracamy do punktu wyjscia.
Skoro miało patrzyc na rece i pokazało ze wynik jest odmienny u was i w PKW to co dalej zrobicie?
Zrelatywizujecie bo wynik jest dla was ok?

Data: 2015-05-12 21:15:36
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA498B78EAC8C5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nic, za słabe zaangażowanie narodu, nie da się nic w ten sposób wyjaśnić...

Data: 2015-05-12 20:35:41
Autor: Budzik
[...]

Czyli daliscie ciała. Rozumiem.

Data: 2015-05-12 22:51:04
Autor: Joschi
[...]

Jakie wy, ja tylko chciałem pomóc. Gdybyś się podłączył, byłoby lepiej...

Data: 2015-05-13 10:48:29
Autor: Budzik
[...]

Jakie wy,

Takiej formy uzywałes - pisałes mamy itp...

ja tylko chciałem pomóc. Gdybyś się podłączył, byłoby
lepiej...
Wybacz, ja jestem normalny.

Data: 2015-05-13 12:54:40
Autor: Joschi
[...]

Przecież ta inicjatywa społeczna jest całkiem normalna

https://siepoliczymy.pl/login.html

Data: 2015-05-13 12:00:16
Autor: Budzik
[...]

Inicjatywy wynikające ze schizofrenii nie maja nic wspolnego z normalnościa.
Musicie sie zdecydowac - czy fałszowanie jest na poziomie liczenia głosow, znikajacych długopisów, worków w piwnicy czy na poziomie sumowania protokołów.

Data: 2015-05-13 14:14:04
Autor: Chiron

http://solidarni2010.pl/30945-rkw-alarmuje-rozmnozeni-wyborcy.html

--

Chiron

Data: 2015-05-12 00:06:15
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 11 May 2015 23:40:00 +0200, Joschi napisał(a):

Jak na tę porę i chyba niewiele się zmieni, bo bardzo mało komisji obwodowych jest spisanych, prowadzi w całym kraju Komorowski z 36,4%, Duda ma 32,5%.

JEDNAK się zmieniło 3-)

Data: 2015-05-12 01:16:37
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 12 May 2015 00:35:17 +0200, Joschi napisał(a):

[...]

W calym kraju - jak to gdzie. Vide to, co wyżej piszesz. Nie wiesz, co
napisałeś?

Data: 2015-05-12 08:01:13
Autor: Joschi
[...]

Na stronie siepoliczymy Ruchu Kontroli Wyborów się nie zmieniło, bo tam nie będzie do końca wyników ze wszystkich komisji obwodowych, a na dodatek tam właśnie może dochodzić do fałszerstwa lub pomyłek, bo ludzie nie wiedzą jak zapisywać wyniki i jak kontrolować wolontariuszy i obserwatorów. Pilnujący też mogą być nieuczciwi i nie ma kiomisji, która by ich kontrolowała, a tym bardziej wszystkich...
Zmieniły się wyniki oficjalne, po podliczeniu 100% obwodów..., ale to nie ma nic współnego z tym, co ja podawałem na podstawie wyrywkowych wyliczeń inicjatywy Ruchu Kontroli Wyborów... Obecnie tam jest 36,2% Komorowski, 32,6% Duda...

Data: 2015-05-11 19:12:49
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 11 maja 2015 14:01:

[...]

Acha. To jak będzie wynik, to dopiero się określi, czy fałsz czy prawda z tym głosowaniem? Ciekawa koncepcja... z przyszłością. :-)

Data: 2015-05-11 20:13:23
Autor: Joschi
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:miqnui$qoc$1news.icm.edu.pl...
[...]

Niech sobie ktoś określa co chce, istotna będzie teraz druga tura wyborów i tam trzeba pilnować, żeby nie było fałszerstwa....

Data: 2015-05-12 22:24:54
Autor: ikka
W dniu 2015-05-11 o 13:54, Budzik pisze:
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

No i jak PiS-owcy, zostały wybory sfałszowane czy nie? ;-))))

Teraz nie bo wynik jest ok... ;-)

Nienienie, ty nie rozumiesz! PO sfałszowała wynik I tury, żeby
zmobilizować swój elektorat w II :)

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

Data: 2015-05-13 10:48:28
Autor: Budzik
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE!!
Użytkownik ikka ikka@nospam.pl ...

No i jak PiS-owcy, zostały wybory sfałszowane czy nie? ;-))))

Teraz nie bo wynik jest ok... ;-)

Nienienie, ty nie rozumiesz! PO sfałszowała wynik I tury, żeby
zmobilizować swój elektorat w II :)

hihihi
Tylko dlaczego PiS nie krzyczy ze fałszerstwo?

Data: 2015-05-13 20:55:26
Autor: ikka
W dniu 2015-05-13 o 12:48, Budzik pisze:
[...]

jeszcze się nie zorientowali ;)

Data: 2015-05-13 21:00:13
Autor: Budzik
[...]

Myslałem ze to ich założenie a priori.

Data: 2015-05-13 23:01:46
Autor: ikka
W dniu 2015-05-13 o 23:00, Budzik pisze:
Użytkownik ikka ikka@nospam.pl ...

No i jak PiS-owcy, zostały wybory sfałszowane czy nie?
;-))))

[...]

To jest ich założenie a priori, ale plan był zbyt zawiły. Nie zrozumieli, jeszcze ;)
A tak serio, jak dudek wygra, to będzie dopiero meksyk.