WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE

Data: 2015-05-27 11:37:01
Autor: Andrzej Lawa
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE
....jak uparcie zapowiadali zwolennicy PiS ;->

Dlaczego teraz tak nagle zamilkli w sprawie tych fałszerstw, o których tak dobrze wiedzieli, hmm?

Może trochę konsekwencji w swoich spiskowych teoriach, gnojki ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-27 12:42:58
Autor: aja
W dniu 2015-05-27 o 11:37, Andrzej Lawa pisze:
...jak uparcie zapowiadali zwolennicy PiS ;->

Dlaczego teraz tak nagle zamilkli w sprawie tych fałszerstw, o których
tak dobrze wiedzieli, hmm?

Może trochę konsekwencji w swoich spiskowych teoriach, gnojki ;->

Mają wynik, to po co mieliby się kopać z koniem?
A wynik zaskoczył ich tak, jak i PO. Gest Kozakiewicza
dla PO, uruchomił też lawinę zdarzeń, które będą dla
jednych jak i drugich niezbyt przewidywalne... ot co!

Data: 2015-05-27 12:56:43
Autor: Lord Donald
W dniu 27.05.2015 o 11:37, Andrzej Lawa pisze:
...jak uparcie zapowiadali zwolennicy PiS ;->

Dlaczego teraz tak nagle zamilkli w sprawie tych fałszerstw, o których
tak dobrze wiedzieli, hmm?

Może trochę konsekwencji w swoich spiskowych teoriach, gnojki ;->

Były fauszowane, ale ludzie nie dali się poszli zagłosowali, na pewno Duda miał min 80%, żadne fuszerstwo tego nie położy, tak czy inaczej wygrał i nie ma co się burzyć, ważne że teraz mają moc pilnowania wyborów na jesieni, w tych wyborach ilość ma znaczenie bo się przekłada na mandaty, POsrańcom będzie ciężko wywalczyć jakiś godny wynik w uczciwej grze.

Data: 2015-05-27 13:33:00
Autor: Ikselka
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE
Dnia Wed, 27 May 2015 12:56:43 +0200, Lord Donald napisał(a):

Były fauszowane,

Tak, obserwatorzy zagraniczni wystosowali w tej sprawie raport.

ale ludzie nie dali się poszli zagłosowali, na pewno Duda miał min 80%,

Oczywiście.

[...]

Będziemy jeszcze dokładniej pilnować!
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-27 14:01:37
Autor: Piotr Rezmer
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE
W dniu 2015-05-27 o 13:33, Ikselka pisze:

Oczywiście.

Patrząc na opinie ludzi w internecie, to Duda miał poparcie nawet 99%. Ten jeden % to zdrajcy narodu. Czyli platforma najwyraźniej sfałszowała wynik o 48%.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-27 14:10:05
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mk4bmt$jqv$1@node1.news.atman.pl...
[...]

0,01% poparcia miał Komorowski. Każdy inny wynik to "fausz" jak napisał jeden jełop o ksywce Lord Donald. Niezły musi być z niego popierdoleniec!

--
Lord Cowshed

Data: 2015-05-27 16:47:20
Autor: Marek Czaplicki
Piotr Rezmer pisze na pl.soc.polityka w środa, 27 maja 2015 14:01:

[...]

Dobre. Uśmiałem się. Kto nie głosował na obiecanki na 290mld? Ten zdrajca. :-)

Data: 2015-05-27 14:08:46
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ezys7jmo8s.1ofgetsepcydj.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 27 May 2015 12:56:43 +0200, Lord Donald napisał(a):

Były fauszowane,

Tak, obserwatorzy zagraniczni wystosowali w tej sprawie raport.

Następny popierodoleniec. Jacy zagraniczni obserwatorzy dupku?  Jak musicie mieć wy Polaczki napierdolone w tych łbach!

--
Lord Cowshed

Data: 2015-05-27 14:58:34
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 27 May 2015 14:08:46 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

[...]

http://wpolityce.pl/polityka/244520-liczne-nieprawidlowosci-w-i-turze-wyborow-publikujemy-raport-miedzynarodowych-obserwatorow

To już wiesz, PO-pier...cu?
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-27 16:59:05
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-05-27 o 14:58, Ikselka pisze:

http://wpolityce.pl/polityka/244520-liczne-nieprawidlowosci-w-i-turze-wyborow-publikujemy-raport-miedzynarodowych-obserwatorow

A jest gdzieś jeszcze inne miejsce w którym można znaleźć raport? Jakoś nie mam zaufania do portali:

wpolityce.pl
wgospodarce.pl
wsieci.pl

Wszystkie należą do jednego właściciela, w którego obiektywność śmiem wątpić. Najlepiej gdyby ten raport obserwatorów był gdzieś na stronie PKW.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-27 17:46:42
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 27 May 2015 16:59:05 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

[...]

U leśnych dziadków? - śmiem wątpić, aby TAM się mógł ukazać. MNIE przekonuje TEN adres:
http://solidarni2010.pl/30938-rkw-prezentujemy-raport-miedzynarodowych-obserwatorow.html

--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:

Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie widziałeś! https://www.youtube.com/watch?v=1Y2B0-Qsw98
Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej
wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=m1Dn2t4E2AE

Data: 2015-05-28 11:58:08
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-05-27 o 17:46, Ikselka pisze:

MNIE przekonuje TEN adres:
http://solidarni2010.pl/30938-rkw-prezentujemy-raport-miedzynarodowych-obserwatorow.html

Z ciekawości, skontaktowałem się z PKW i okazuje się że raportu od obserwatorów nie otrzymali, nie ma też takich wymogów. Przyznam, że tego nie rozumiem, jeśli są jakieś błędy popełniane podczas wyborów to taki raport jest bardzo przydatny do tego by poprawić procedury. Chyba że PKW prowadzi własny monitoring, tego nie wiem. Choć zawsze lepiej mieć dwa raporty z dwóch różnych punktów widzenia niż tylko jeden.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-28 06:00:44
Autor: Budzik
[...]

Bardzo podoba mi sie zarzut o nieprzechowywaniu dokumentów w sejfie z soboty na niedziele. Tylko skąd te sejfy odpowiedniej wielkosci? U nas w mopsie nie ma... Dziwne... Przypadek? W mopsie nie maja seffu... no no...
Może Ikselka udostepniłabys swoj? Musi byc ogromny zeby wszedł taki zakuty łeb...

Data: 2015-05-27 14:07:36
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mk47ta$5sj$1@speranza.aioe.org...
[...]

"Fauszowany" to jesteś ty niedouczony jełopie. Może Duda miał 99,99% głosów co?. Jebnij ty się w łeb!

--
Lord Cowshed

Data: 2015-05-27 13:31:12
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 27 May 2015 11:37:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Dlaczego teraz tak nagle zamilkli w sprawie tych fałszerstw, o których tak dobrze wiedzieli, hmm?

Może trochę konsekwencji w swoich spiskowych teoriach, gnojki ;->

Zamilkli, bo wystarczyło tych prawdziwych głosów, aby wygrała PRAWDA.
Zamilkli, bo wreszcie nie udało się PO sfałszować wyborów w takim stopniu,
w jakim chciała - teraz już zwykli ludzie przypilnowali, i ja też
pilnowałam - GNOJKU.
--

Ikselka - Mąż Zaufania z ramienia komitetu wyborczego Andrzeja Dudy
pewni siebie."

Data: 2015-05-27 14:11:41
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1s4j5w2r4k0ed$.1x23wrwpqblb8.dlg@40tude.net...
[...]

Jaka prawda, chyba, że twoja. Musicie mieć nieźle napierdolone w tych łbach. Weźcie się lepiej do roboty bo kasy na obietnice Dudy będzie potrzeba. Wam ich nie da, wy musicie dać durnie!

--
Lord Cowshed

Data: 2015-05-27 16:12:11
Autor: Lord Donald
W dniu 27.05.2015 o 14:11, Lord z Cowshed pisze:

[...]

Co ty pierdolisz! Co cię bolą obietnice które mają poprawić życie Polaków, każdy dobry rząd robi wszystko aby obywatelom kraju w którym rządzi było jak najlepiej, mam w dupie skąd wezmą pieniądze, od tego wybieramy rząd i ekspertów ekonomicznych aby je wzięli, źródeł jest wiele nie jesteśmy pustynią wystarczy pomyśleć, żyjemy po środku Europy, jak na razie to widmo Duda nie weźmie kasy z znikąd bo mamy jeszcze rząd POsrańców, który trzeba obalić na jesieni, ta banda złodziei nie pozwoli aby było dobrze w kraju, a oni kierują się tylko jednym - jebać Polaków i nakraść ile się da zrobić dobrze sponsorom, może ci to odpowiada ale normalnym Polakom nie. Polacy już teraz powiedzieli "nie" POsrańcom i zapewne na jesieni Powiedzą jeszcze raz. Mam w dupie skąd Duda weźmie kasę, od tego jest aby to zrobił, inaczej prezydent czy premier który nie wie jak rządzić nam jest nie potrzebny, rozumiem że dopóki posrańcy rządzą to nie pozwolą mu nic poprawić w kraju, POsrańcy mieli piękny układ i nikt im nie przeszkadzał w rządzeniu rząd większościowy i swojego prezydenta, jedyne co zrobili to zniszczyli kraj, dlatego jak powiedzieliśmy już A to na jesieni powiedzmy B obalmy tan niezdrowy rząd i dajmy szansę nowemu, później ich rozliczmy po wynikach na koniec kadencji i na pewno nie wykopiemy jak POsrańców jak nas oszukają, a wybierając POsrańców, których metody rządzenia i okłamywania Polaków już znamy, godzimy się na to że będziemy żyli w nędzy i upodleniu pracując niewolniczo za granicą, co gorsza świadomie skazujemy na to swoich bliskich i w przyszłości swoje dzieci, nic nie zmieniając w kraju. Co do zniszczenia kraju przez POsrańców, nie winni są ci co zagłosowali w nich w pierwszej kadencji bo nie wiedzieli z czym mają do czynienia, chociaż po wynikach UW w z której wyszła PO mogliśmy się spodziewać co będzie, winni są ci którzy po 4 latach nieudolnych i bandyckich rządów wybrali ich ponownie, nie wiem czy to są kompletne oszołomy czy życzą Polakom źle, ale wybranie tego syfu po raz trzeci to już chyba będzie szczyt debilizmu w naszym kraju.

Data: 2015-05-27 16:27:21
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 27 May 2015 16:12:11 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

Nic dodać, nic ująć!
A jak się "B" nie uda, to trzeba iść tam do nich piechotą i osobiście
WYMIEŚĆ ROBACTWO!
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-28 06:00:43
Autor: Budzik
[...]

Skoro tak, to pytanie: DLACZEGO OBIECAŁ TAK MAŁO!!!!?!!

Data: 2015-05-28 06:00:42
Autor: Budzik
[...]

Wynik ok, to nagle fałszowania nie ma.
Typowe dostosowywanie faktów do tezy...

Data: 2015-05-27 17:58:20
Autor: u2
[...]

te ława a skad taka nienawisc i agresja u ciebie ?;)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-28 00:02:03
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 27 maja 2015 11:37:02 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
...jak uparcie zapowiadali zwolennicy PiS ;->

Dlaczego teraz tak nagle zamilkli w sprawie tych fałszerstw, o których tak dobrze wiedzieli, hmm?

Powszechna metoda fałszowania wyborow od czasów komuny -widać- do dziś:
"w trakcie liczenia głosów, członkowie komisji pomieszali karty wyborcze poszczególnych kandydatów w taki sposób, że zostały one dodane do głosów wyborców oddanych na (tym razem) Bronisława Komorowskiego."

http://solidarni2010.pl/30938-rkw-prezentujemy-raport-miedzynarodowych-obserwatorow.html

Ten sposób był -w przypadku wykrycia przez jakiegoś "uczciwego" członka komisji tłumaczony mu ludzkim bledem innych spowodowanym ich zmeczeniem, jednocześnie zazwyczaj odmowa ponownego sprawdzenia już podliczonych -przez innych czlonkow komisji-glosow. Po przekazaniu kart i ich zniszczeniu w ustawowym terminie slady takich fałszerstw były bezpowrotnie niszczone -razem z kartami...

Data: 2015-05-28 08:41:41
Autor: Budzik
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE
Użytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

[...]
Komorowskiego." http://solidarni2010.pl/30938-rkw-prezentujemy-raport-miedzynarodowych-
obserwatorow.html Ten sposób był -w przypadku wykrycia przez jakiegoś "uczciwego"
członka komisji tłumaczony mu ludzkim bledem innych spowodowanym ich
zmeczeniem, jednocześnie zazwyczaj odmowa ponownego sprawdzenia już
podliczonych -przez innych czl

I co na to maz zaufania?
Robi zdjecia i leci do sadu, czy tez narzeka jak to źle i nic nie robi?

Data: 2015-05-28 01:56:59
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 28 maja 2015 10:41:41 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> podliczonych -przez innych czl I co na to maz zaufania?
Robi zdjecia i leci do sadu, czy tez narzeka jak to źle i nic nie robi?

A komu by się tam chciało latac po sadach i problemy sobie towarzyskie robic? Jedną "wykrytą" stertę kart z "błędnie zaliczonymi glosami" sprawdzano i "czyszczono" reszta szła bokiem bez weryfikacji. I tak w całym kraju przez całe dekady...brrrr....

Data: 2015-05-28 13:19:18
Autor: donek999bronek
użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

A komu by się tam chciało latac po sadach

Kękusiowi sie chciało:)

Wylądował na dworcu.

Dr Zbigniew Kękuś prosi o azyl polityczny w Norwegii https://www.youtube.com/watch?v=P_27fHuMPbE

Data: 2015-05-28 23:20:50
Autor: MarkWoydak

Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości news:9a34a3b9-d94e-4a60-b3d4-52cb0e07cbf3googlegroups.com...
[...]

Biedaczek, mieszka na dworcach. Pracuje na  pan-da. Przyjrzyjcie się skurwysyny co was czeka kiedy będziecie opluwać innych na forach.

MW

Data: 2015-05-28 17:00:40
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Bylejakosc mezów zaufania? Ciekawe...

Data: 2015-05-28 17:48:47
Autor: Marek Czaplicki

UĹźytkownik  mcmlxxi.xi.xi@gmail.com ...

> [...]
> członka komisji tłumaczony mu ludzkim bledem innych spowodowanym ich
> zmeczeniem, jednocześnie zazwyczaj odmowa ponownego sprawdzenia już

Robi zdjecia i leci do sadu, czy tez narzeka jak to Ĺşle i nic nie robi?

[...]

Nie chcieć to się może zwykłemu Kowalskiemu. Mąż zaufania dostaje chyba jakąś dietę za mężowanie.

Data: 2015-05-28 22:13:02
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 28 May 2015 17:48:47 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

Mąż zaufania dostaje chyba jakąś dietę za mężowanie.

Nie, NIE DOSTAJE.
To członkowie komisji wyborczych dostają. Ze mną podzielili się herbatą.

Data: 2015-05-28 13:17:13
Autor: donek999bronek
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE
użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
Po przekazaniu kart i ich zniszczeniu w ustawowym terminie slady takich fałszerstw były bezpowrotnie niszczone -razem z kartami...

Ustawowo można zniszczyć karty po 30 dniach:)

Niech żyjo wolne wybory i PRL v.2 :)

Data: 2015-05-28 22:00:44
Autor: Budzik
[...]

Można ale dotychczas tak szybko sie nie niszczyło.

Data: 2015-05-28 23:16:21
Autor: MarkWoydak

Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości news:10004671-4d78-4585-b23d-ed6c0f0844a6googlegroups.com...
[...]

Wszędzie spisek! Wszędzie spisek! Puknijcie się w czółka.

MW

Data: 2015-05-29 16:00:41
Autor: Budzik
WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE
Użytkownik MarkWoydak markwoydak@forestgmx.de ...

[...]

Taki sposób działania - uzalanie sie nad soba.
Fundacja Batorego pokazała ze da sie tez merytorycznie - i teraz bedzie mogla sprawdzic dlaczego tak wiele głosów było niewaznych.
Ani głosów nie zniszczono, ani kart nie ukrywano - wystarczyło tylko troche profesjonalizmu zamiast ciagłego gardłowania i uzalania sie...

Data: 2015-05-29 18:20:56
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA4A9B6B76A0Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zauważ, że PiS jakoś siedzi cicho mimo, że "wybory sfałszowano"! Liczenie głosów odbywało się na tych samych kremlowskich serwerach. Czyżby ZbawPolskę zasłużył na łaskę u Putina?

MW

Data: 2015-05-29 18:12:55
[...]

    Z "Polityki" - Banda nieudacznikĂłw - nawet wyborĂłw nie potrafili
    sfałszować.
    Kto mĂłgł się spodziewać, Ĺźe takie niedojdy?

Data: 2015-05-29 18:21:35
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Klin...................................................." <"klin"@wp.pl, .................................................... , . , ,> napisał w wiadomości news:55689007$0$8385$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz rację! Wg wyliczeń PiS Duda wygrał 99,99%.

MW

WYBORY ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE