WYCWANIONY KLIENT MEC.CIUKALSKIEGO

Data: 2011-03-14 07:24:16
Autor: cytryna
WYCWANIONY KLIENT MEC.CIUKALSKIEGO
Zasłaniając się obowiązkami senatora i pisząc, że "nie może zawieść swoich wyborców", oskarżony o korupcję Henryk Stokłosa poprosił o przełożenie najbliższych rozpraw. Sąd odmówił. Stokłosa, wielkopolski potentat na rynku drobiu i utylizacji padliny, jest oskarżony o korumpowanie urzędników z Ministerstwa Finansów, bicie pracowników i niszczenie środowiska. W kwietniu miną dwa lata od rozpoczęcia procesu, ale wciąż nie wiadomo, kiedy zapadnie wyrok. Stokłosa napisał do sądu list, do którego dotarła gazeta. Senator zaczyna od informacji o wyborczym zwycięstwie i dołącza kopię legitymacji senatorskiej. Potem zapewnia, że proces zawsze był dla niego najważniejszy, czego dowodził aktywnością na rozprawach. Dalej stwierdza jednak: "Senator jest reprezentantem narodu i nie może zawieść swoich wyborców, co oznacza konieczność aktywnego udziału w pracach Senatu". I prosi sąd o przełożenie dwóch z trzech najbliższych rozpraw, bo ich terminy kolidują z jego senackimi obowiązkami.

Stokłosie odpisał już prowadzący proces sędzia Mariusz Sygrela. W biurze prasowym poznańskiego sądu "GW" usłyszała, że sędzia nie zamierza usprawiedliwiać nieobecności senatora i jeśli ten nie pojawi się na rozprawie, poprowadzi proces bez niego.

Zapewne stary skunks, specjalista od smrodów utylizacyjnych, zamierza ponownie
"udać się na wczasy do RFNu" aby uniknąć odpowiedzialności przed którą tak skutecznie bronił go min.Ciukalski, że aż posadę utracił w szajce Donka.

Data: 2011-03-14 09:34:21
Autor: Azxse

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.00000121.4d7db490newsgate.onet.pl...
[...]

Zaraz. Chcesz powidezieć, że wcześniej Stokłosa był nikim, a przstępcą stał się za czasów Tuska? Wobec tego mam pytanie: kto rządził Polską przez 2007, kto był premierem, a kto prezydentem? Dlaczego wcześniej nie dorwano tego poznańskiego "przestepcy"?

AAA

Data: 2011-03-14 12:38:22
Autor: cytryna
> [...]

Zaraz. Chcesz powidezieć, że wcześniej Stokłosa był nikim, a przstępcą stał się za czasów Tuska? Wobec tego mam pytanie: kto rządził Polską przez 2007, kto był premierem, a kto prezydentem? Dlaczego wcześniej nie dorwano tego poznańskiego "przestepcy"?

Głupi czy o drogę pyta. Nakrył skunksa Ziobro (PiS) a wypuścił Ciukalski (PO)
Przy okazji ja nic nie chcę powiedzieć cytując enuncjacje pałkarzy z Czerskiej
- tak wię głupawe pytania należy skierować w GWno.

--

WYCWANIONY KLIENT MEC.CIUKALSKIEGO