WYDECH,KATALIZATOR

Data: 2009-03-15 11:59:38
Autor: mauro gsr600
WYDECH,KATALIZATOR
Mam pytanko odnośnie usunięcia katalizatora z układu wydechowego gsr600.
Czy mogę liczyć na poprawę osiągów czy wręcz przeciwnie i czy"wolny"wydech jest bezpieczny dla silnika?
Czytałem że jeśli się nie ma o tym pojęcia to lepiej się za to nie brać.
Proszę o opinie na ten temat.

Data: 2009-03-15 13:32:20
Autor: Alti
WYDECH,KATALIZATOR

Użytkownik "mauro gsr600" <wojtekparossa@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości news:be8218abc57b4905322268516732e074$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Będziesz musiał ustawić gaźniki bo najprawdopodobniej będziesz miał uboga mieszankę  po zmniejszeniu oporów na wydechu.
Wojtek

Data: 2009-03-15 13:46:43
Autor: Kuczu
WYDECH,KATALIZATOR
Alti pisze:

Będziesz musiał ustawić gaźniki bo najprawdopodobniej będziesz miał uboga mieszankę  po zmniejszeniu oporów na wydechu.

To bedzie trudne bo GSR ma wtrysk :)

DO autora watku: Wywalenie katalizatora moze wymagac dostrojenia wtrysku. Moze ale nie musi. Dopoki nie bedziesz ruszac sondy lambda mozesz bez problemu usuwac katalizator. Na radykalny wzrost mocy nie licz.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-15 23:05:39
Autor: fv
WYDECH,KATALIZATOR
mauro gsr600 pisze:
Mam pytanko odnośnie usunięcia katalizatora z układu wydechowego gsr600.
Czy mogę liczyć na poprawę osiągów czy wręcz przeciwnie i
czy"wolny"wydech jest bezpieczny dla silnika?

Tego nie wiem, natomiast na pewno można za to stracić dowód rejestracyjny.

Czytałem że jeśli się nie ma o tym pojęcia to lepiej się za to nie brać.

Tak, w tym przypadku zdecydowanie jest to prawda. Sam wydech przerabiać
jeśli chodzi o moc, to za mało: przydał by się power commander i
oczywiście przeróbki dolotu.
Większa różnica prawdopodobnie będzie jednak widoczna po zmianie zębatek.

Proszę o opinie na ten temat.

Zębatki, jeśli za słabo przyspiesza.
GSX-R jeśli GSR wydaje się ogólnie zbyt powolny.
Jeśli jest za cichy, proponuję ciszej słuchać muzyki ;P

--
fv

WYDECH,KATALIZATOR