WYGRAŁ JAROSŁAW !!!

Data: 2010-07-04 22:48:14
Autor: MH
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!
Ot , tak sobie czytając z wieczora posty post-wyborcze , dochodzę do wniosku ,
że fanatyzm prowadzi do daltonizmu.. Nikt Wam nie wmówi , że czarne jest czarne
a białe jest białe..  Mało tego , fanatyzm doprowadza ludzi do dyskalkulii (nowe
pojęcie , nowomowa , której nawet Orwell nie przewidział). Polega to na tym , że
dyskalkulicy są przekonani , że np. 2<1 ...

MH

Data: 2010-07-04 23:03:16
Autor: awe
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000134.4c30f38enewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
3 mln zebranych glosow, wynik praktycznie 50:50, pojebalo cie?
awe

Data: 2010-07-04 23:17:31
Autor: MH
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!

> [...]
> pojęcie , nowomowa , której nawet Orwell nie przewidział). Polega to na > tym , że
> dyskalkulicy są przekonani , że np. 2<1 ...

-- -- -- -- -- -- -- -
3 mln zebranych glosow, wynik praktycznie 50:50, pojebalo cie?

=============

sprzedaj puszki po browarach znalezione na śmietniku , obstaw za uzyskaną kasę
na twego idola , hmmm.. , trochę późno..  Nieważne..  No ale skoro tak sobie
miło dyskutujemy , to bądź tak łaskaw (bądź co bądź jesteś biegły w matematyce)
wyjaśnić mi pojęcie "praktycznie 50:50". Jaka jest różnica pomiędzy "50:50" , a
"praktycznie 50:50" ??  Dowalmy do tego jeszcze "teoretycznie 50:50".. No dobra , mógłbyś podać jakieś źródło na te praktyczne/teoretyczne czy jakieś
tam 50:50 ?!

Wracając do matematyki , czy Twoim zdaniem 0.99=1 ??  Praktycznie , teoretycznie
czy jakośtam ???

MH

Data: 2010-07-04 23:31:32
Autor: awe
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000137.4c30fa6bnewsgate.onet.pl...

> [...]
> tym , że
> dyskalkulicy są przekonani , że np. 2<1 ...

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- --
zrodlo. podalbym ci wiecej ale jeszcze bys zakapowal menelu
http://www.wp.pl/

Data: 2010-07-04 23:33:48
Autor: Grzegorz Z.
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!
zrodlo. podalbym ci wiecej ale jeszcze bys zakapowal menelu

Nie bądź wiśnia. Podaj teraz. Już możesz. Przecież masz w historii
przeglądarki. --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 23:42:55
Autor: awe
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1j44740jbo3xn.zb9nchxleemp$.dlg40tude.net...
zrodlo. podalbym ci wiecej ale jeszcze bys zakapowal menelu

Nie bądź wiśnia. Podaj teraz. Już możesz. Przecież masz w historii
przeglądarki.

--
jest na glownej stronie
http://www.wp.pl/

Data: 2010-07-05 00:17:11
Autor: Grzegorz Z.
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!
Dnia Sun, 4 Jul 2010 23:42:55 +0200, awe napisał(a):

[...]

A wtedy gdzie było?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 22:42:54
Autor: awe
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fv41j5ca4l9$.xrhm724vqw9g.dlg40tude.net...
[...]

wtedy tez tam bylo
awe

Data: 2010-07-04 23:40:26
Autor: MH
WYGRAŁ JAROSŁAW !!!

zrodlo. podalbym ci wiecej ale jeszcze bys zakapowal menelu
http://www.wp.pl/

Olewam twoje inwektywy! Tak zostałeś wychowany , takie masz pochodzenie. Taak
wiem , jesteś na tym punkcie zakompleksiony..  No bo kto normalny buli kasę i
lata za tym aby na papierze uzyskać swój genotyp (chyba jakoś tak się to zowie
??). Trza mieć nasrane we łbie żeby się jeszcze tym publicznie "wychwalać".

Tłumok żeś jest i tyle !!  Podajesz link z wynikiem 50.61%/49.39% .
No to ponownie zadaję pytanie : jest to równe , przktycznie równe czy
teoretycznie równe ??

MH --

WYGRAŁ JAROSŁAW !!!