WYGRAŁEM !!!

Data: 2012-09-07 07:47:59
Autor: Stachu Chebel
WYGRAŁEM !!!
Ludziska!!  Trafiłem trójkę w lotka!! Jezu jak się cieszę!!

Data: 2012-09-07 17:09:16
Autor: Bogdan Idzikowski
WYGRAŁEM !!!

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:d9d8fd4e-9db9-46a9-bb01-9f07a48f3770d7g2000vbv.googlegroups.com...
Ludziska!!  Trafiłem trójkę w lotka!! Jezu jak się cieszę!!

Wygraną umieść na dobry procent w Amber Gold lub w podobnej piramidzie!

Data: 2012-09-07 08:13:18
Autor: Stachu Chebel
WYGRAŁEM !!!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Good idea!! Już tam lecę!!

Data: 2012-09-07 17:16:26
Autor: Bogdan Idzikowski
WYGRAŁEM !!!

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:2db6f51d-98da-4df7-a752-188f18723ac6gk4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

============================

Powodzenia!!!!!

Data: 2012-09-07 18:17:18
Autor: Marek Woydak
WYGRAŁEM !!!
Dnia Fri, 7 Sep 2012 07:47:59 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

Ludziska!!  Trafiłem trójkę w lotka!! Jezu jak się cieszę!!

Dzielimy z toba twoją radość. Całą sumkę zanieść w niedzielę na tacę.

MW

Data: 2012-09-07 12:20:18
Autor: Stachu Chebel
WYGRAŁEM !!!
On 7 Wrz, 18:17, Marek Woydak <mare...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Ludziska!!  Trafiłem trójkę w lotka!! Jezu jak się cieszę!!

Dzielimy z toba twoją radość. Całą sumkę zanieść w niedzielę na tacę.

Nie da rady całej sumki. 3 zeta już pojechało na browar z radochy.
Wiem, klecha mnie opierdzieli.

Data: 2012-09-07 18:37:56
Autor: pluton_
WYGRAŁEM !!!
Nie chwal sie, bo jak cie opodatkuja, to twoje wnuki jeszcze
beda splacac.

Nullification

WYGRAŁEM !!!