WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!

Data: 2017-04-07 15:06:42
Autor: prezydent San Escobar
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
http://natemat.pl/205537,polszczyzna-lepszego-sortu-patriotyzm-jezykowy-prezes-pis-dwa-razy-powiedzial-wylanczac-i-nie-dal-sie-poprawic

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-07 17:58:39
Autor: Trefniś
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
W dniu .04.2017 o 15:06 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

http://natemat.pl/205537,polszczyzna-lepszego-sortu-patriotyzm-jezykowy-prezes-pis-dwa-razy-powiedzial-wylanczac-i-nie-dal-sie-poprawic

Bieda...
"Kiedy palec wskazuje niebo, głupiec patrzy na palec".
Totalna opozycja już nie widzi istoty problemu, patrzy na brud za  paznokciami.

Jestem  p e w i e n   że ta dbałość o jakość języka prezesa doprowadzi  Płaczformę do władzy równie pełnej, jaką ma teraz partia prezesa mówiącego  polskawym. Pewnie pomoże jej Jan Miodek TW "Jam" i inni językoznawcy,  którzy pomagali Bul-Komorowskiemu.

--
Trefniś

Data: 2017-04-07 18:57:20
Autor: prezydent San Escobar
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Bieda...
"Kiedy palec wskazuje niebo, głupiec patrzy na palec".

Palec prezia wskazuje mi na odbiornik z TVP. Jakoś to niebo pod rządami
Przeproście i Spieprzajcie zamienia się w bankrutujące piekło :DDD

No i już nie ma dnia bez pisuarowej lewizny :DDD

-- -
Radio ZET informuje o kolejnej aferze związana z PiS - Michał Krupiński
nazywany ,,złotym dzieckiem PiS", tzw. człowiek Zbigniewa Ziobry, poszedł na
zwolnienie lekarskie. Na jego konto wciąż wpływa 80 proc. wynagrodzenia, czyli
około 80 tys. złotych. Sprawa nie byłaby bulwersująca, gdyby nie fakt, że L4
wypisano mu w przychodni, gdzie pracuje jego własna matka. Lekarz potwierdził,
że najmłodszy prezes w historii PZU osobiście pofatygował się w rodzinne strony
po zwolnienie. Jego matka odmówiła komentarza.

I co, wyborcy PiS? Ośmiorniczki Was tak bulwersowały?
-- -

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-07 19:00:26
Autor: Pajdak
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości

Przestań pierdolić żałosny "wyłonczony" dupku!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-07 19:03:55
Autor: prezydent San Escobar
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

"Kiedy palec wskazuje niebo, głupiec patrzy na palec".

Prezio ci wskazuje niebo:
http://www.sklep.akademiawitalnosci.pl/produkt/wylecz-sie-sam-megadawki-witamin-andrew-w-saul

Koniecznie przeczytaj i ZASTOSUJ :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-08 09:01:05
Autor: Trefniś
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
W dniu .04.2017 o 19:03 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Spokojnie, witaminy można przedawkować!
To dlatego opozycja totalna, bardzo doświadczona, stosuje maść na "bul"  dupy. Bo jest poślizgowa i dymanie przez Schettino nie boli.

--
Trefniś

Data: 2017-04-08 10:07:53
Autor: Trefniś
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
W dniu .04.2017 o 09:33 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

pisze:

[...]

Po co Fajdak tak namiętnie produkuje się w stopkach?
To pewnie z wdzięczności za pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-09 10:57:19
Autor: prezydent San Escobar
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!!
> [...]

To dlatego opozycja totalna, bardzo doświadczona, stosuje maść na "bul"  dupy. Bo jest poślizgowa i dymanie przez Schettino nie boli.

Masz już książkę? Może ci się przydać -- leczy nawet Alzheimera jak można
przeczytać na okładce :DDD
Prezio nie chce by go leczył Radziwiłł? :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-08 09:08:17
Autor: A. Filip
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!! [Tako rzecze nad-prezes]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
http://natemat.pl/205537,polszczyzna-lepszego-sortu-patriotyzm-jezykowy-prezes-pis-dwa-razy-powiedzial-wylanczac-i-nie-dal-sie-poprawic

Czy wiesz że standardy poprawnej polszczyzny ulegają z czasem zmianie?
Nad-prezes jest pionierem dobrej zmiany także w standardach językowych! ;-)

Jak nad-prezes wypada w porównaniu z b. prezydentem Wałęsą?
*Już* go przebił? ;-)

Data: 2017-04-08 09:22:21
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 09:08 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Ależ idolem opozycji totalnej jest Bul-Komorowski. Też prezydent. Były.
http://wpolityce.pl/polityka/232977-jan-pawel-iii-wislawa-czymborska-w-bulu-i-nadzieji-virtutii-militarne-kto-robi-bledy-panie-lis

I hit, przeżyjmy to jeszcze raz:
https://www.youtube.com/watch?v=LIvDHNgFBPU

--
Trefniś

Data: 2017-04-08 10:01:25
Autor: A. Filip
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Czyli nad-prezes jednak ma kwalifikacje na prezydenta?! ;-)

Data: 2017-04-09 10:57:57
Autor: prezydent San Escobar
WYŁANCZAĆ! WYŁANCZAĆ!! [Tako rzecze nad-prezes]
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

No to pzreżywaj: https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ;-)))

:DDD