WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-01-12 14:38:45
Autor: tajnos agentos
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

Data: 2010-01-12 22:40:34
Autor: Jan Srzednicki
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
On 2010-01-12, tajnos agentos wrote:
Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

Masz włosy w zupie.

Data: 2010-01-12 23:49:51
Autor: garym
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tajnos agentos zdenerwował sie bardzo z rana gdy przez 40 minut odkopywał swojego blachosmroda, a potem zdenerwowanie zostało spotęgowane na widok ludków na rowerach raźnie go wymijających, gdy stał w swoim codziennym korku. To duże zdenerwowanie  trzymywało się jego do późnego wieczora i popchnęło do przemyśleń egzystencjalnych. Dlatego ostatkiem sił, drżącymi rękoma, wielokrotnie zahaczając o klawisz "?" oraz "!", zdążył jeszcze utrwalić myśl która nurtowała go przez cały dzień

Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

miłego dnia życzę jutro mości tajnos agentos

Data: 2010-01-12 15:26:49
Autor: tajnos agentos
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 12 Sty, 23:49, garym <garym&do_wyciec...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
> ludziom!!!!!!!!!!!????????

miłego dnia życzę jutro mości tajnos agentos

Pedalarzu chcesz popełnić samobójstwo to wypitalaj na tory kolejowe!!!
Pod kołami się ludziom plączesz ani takiego cwaniaka wyprzedzic, nie
widzisz w jakim stanie są ulice?????????? Nawet pipeprzonej kamizelki
jeden z drugim nie założy. W o ogóle jak trzeba mieć nawalone żeby po
lodzie i śniegu rowerem!!! W pale się nie mieści, paragrafy na was
powinny być!

Data: 2010-01-13 09:05:12
Autor: zly
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnia Tue, 12 Jan 2010 15:26:49 -0800 (PST), tajnos agentos napisał(a):

Pod kołami się ludziom plączesz

Ty się plączesz

ani takiego cwaniaka wyprzedzic,

A to jakiś obowiązek wyprzedzania? Jak nie umiesz wykonywać prostych
manewró, to na jazdy doszkalające się zapisz

nie
widzisz w jakim stanie są ulice??????????

To czemu na nie wyjeżdżasz?

W o ogóle jak trzeba mieć nawalone żeby po
lodzie i śniegu rowerem!!!

A co dopiero samochodem

W pale się nie mieści, paragrafy na was
powinny być!

Zasadniczo możesz cmoknąć w pompkę

--
marcin

Data: 2010-01-13 12:31:09
Autor: Rowerex
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 13 Sty, 00:26, tajnos agentos <taj...@gmail.com> wrote:

[...]

Ciekawą rzecz dziś zauważyłem. Droga pasami rozdzielonymi wysepką,
dobrze odśnieżona, a tu "pod prąd" piaskarka sobie jedzie cyzelując
kantem pługa krawężnik wysepki. Nieco dalej na skrzyżowaniu traktor
powolutku zdzierał z asfaltu najmniejsze grudki lodu.

Wzdłuż owej drogi biegnie asfaltowa droga rowerowa i asfaltowy
chodnik. Po jednym i drugim ciężko iść piechotą z powodu zalegającego
śniegu. Przy "wejściach" na przejścia dla pieszych i na przejazdy
rowerowe usypane wysokie śnieżne wały...

Tymczasem piaskarka obsługiwana przez baronową von Schlochen oraz
traktor kierowany przez żelaznego karła imieniem Wasyl dopieszczały
asfalt na jezdni..., a śnieg padał i padał...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-13 21:31:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajnos agentos bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Nawet pipeprzonej kamizelki
jeden z drugim nie założy

Teraz na kamizelki za zimno. Teraz się jeździ w kurtkach.

Data: 2010-01-12 23:50:25
Autor: mariuszmo
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "tajnos agentos" <tajnox@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3c50e28-313d-4c6a-9e23-674d2e7855f8g25g2000yqd.googlegroups.com...
Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

i  prosisz się o rysy na lakierze swojego reanimowanego z niemieckiego szrotu pseudosamochodu

Data: 2010-01-12 15:32:27
Autor: tajnos agentos
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 12 Sty, 23:50, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:
U ytkownik "tajnos agentos" <taj...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:c3c50e28-313d-4c6a-9e23-674d2e7855f8g25g2000yqd.googlegroups.com...
Wypieprza na chodniki
popapra cy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali eby nawet zim psu krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

i  prosisz si o rysy na lakierze swojego reanimowanego z niemieckiego
szrotu pseudosamochodu

A ty o zderzak w dupie i swój złom za trzy stówki pod kołami!!

Data: 2010-01-13 00:35:53
Autor: tadek
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 13 Sty, 00:32, tajnos agentos <taj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> szrotu pseudosamochodu

A ty o zderzak w dupie i swój złom za trzy stówki pod kołami!!

Kolego /być może określenie zbyt poufałe/ niektórzy jeżdżą na rowerach
więcej wartych niż Twój samochód /jeśli to czym jeździsz można jeszcze
samochodem nazwać/

Data: 2010-01-13 00:36:30
Autor: szaman
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajnos agentos wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

A ty o zderzak w dupie i swój złom za trzy stówki pod kołami!!

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale Twój post budzi na tej grupie jedynie politowanie. Druga sprawa, na zderzak w dupie i złom pod kołami też są paragrafy.

życzę zdrowia,
sz

Data: 2010-01-13 00:38:29
Autor: stefandora
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
szaman wrote:
[...]

Politowanie... z dobrego serca wszyscy odpisujecie?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-01-13 00:41:26
Autor: szaman
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stefandora wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Politowanie... z dobrego serca wszyscy odpisujecie?

Tak jakoś:)

Data: 2010-01-13 08:00:08
Autor: ...::QRT::...
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnia Wed, 13 Jan 2010 00:38:29 +0100, stefandora napisał(a):

szaman wrote:
[...]

nudy na usecie to i trole sie dokarmia. Zawsze to jakaś rozrwka :>

--
www.warszawski.info

Data: 2010-01-13 00:53:31
Autor: mariuszmo
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i prosisz si o rysy na lakierze swojego reanimowanego z niemieckiego
szrotu pseudosamochodu

A ty o zderzak w dupie i swój złom za trzy stówki pod kołami!!

Trzy stówki to synku kosztują naklejki na rower

Sam codziennie używam samochodu ale rowerzystów szanuję bardziej niż innych zmotoryzowanych użytkowników.

Najgorsze jest teraz to, że samochód lub często coś co go przypomina stało sie dobrem powszechnym, dzieciarnia przesiadła się z komarków i simsonków względnie z komunikacji miejskiej do klepanych złomów sprowadzonych z niemiec, czym większych tym lepiej bo szpan większy a umiejetności zerowe i tak naprawdę sami sobie nakręcacie korki , które co słabsze jednostki doprowadzają do szału i wyładowują frustracje na tej grupie.

Fakt mnie też totalnie wkur... w terenach wiejskich zupełnie nieoświetlone zdezelowane rowery przemykajace ukradkiem poboczem często z pijanym uzytkownikiem ale raczej ta grupa nie jest miejscem gdzie można do takich ludzi dotrzeć

Data: 2010-01-12 16:35:03
Autor: tajnos agentos
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 13 Sty, 00:53, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:
> [...]

Trzy stówki to synku kosztują naklejki na rower

Sam codziennie używam samochodu ale rowerzystów szanuję bardziej niż innych
Boś uczynił z prozaicznego środka transportu jakim jest rower
narzędzie ideologii. Jeździłbyś jak normalny człowiek komunikacją albo
kupiłbyś sobie coś używanego za tą kasę którą ładujesz w naklejki i
byś nie wqurwiał normalnych ludzi którzy gdzieś chcą dotrzeć. Ale nie
bo pedalarz musi się wlec przed maską!!!

[...]

Zazdrość wyłazi??

[...]
Większość taka jest. Porobić prawo jazdy, ubezpieczyć te złomy i wtedy
możecie sobie udawać że macie równe prawa a tak to won z ulicy!!

Data: 2010-01-13 10:04:58
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajnos agentos pisze:
[...]

Rower jest środkiem transportu jak każdy inny. Ja roweruję bo lubię,
poza tym na rowerze jest znacznie szybciej niż autobusem, czasem szybciej niż samochodem. Do głowy by mi nie przyszło, aby iść na przystanek, czekać kilka min na autobus, stać w autobusie w korku, iść z przystanku do pracy i droga powrotna. Licząc czas podróży w jedna stronę od wyścia z domu do dojścia do pracy, w ostatnich latach: Stegny-Trachomin 20 km, rower 50 min, autobus+metro+autobus 1h10 min, samochód  30 min. Stegny-Grzybowska 10 km, rower 22 min, autobus+tramwaj 50 min, samochód 30 min. Stegny-Ursynów 3 km, rower 8 minut, autobus 25, samochód 12 min.

Sam więc widzisz, że jazda autobusem to najgorszy pomysł. Samochód czasem jest szybszy. Mimo, iż na Tarchominie miałem miejsce parkingowe, wolałem rower, szczególnie że jechałem przez parki i nad Wisłą, poza ulicami. Parkowanie na Grzybowskiej jest horrorem więc unikałem jazdy samochodem jak ognia.

Samochodem też jeżdżę, ale jakoś nigdy nie miałem problemu z wyprzedzeniem rowerzysty, trzeba po prostu nabyć trochę umiejętności jazdy.

Większość taka jest. Porobić prawo jazdy, ubezpieczyć te złomy i wtedy
możecie sobie udawać że macie równe prawa a tak to won z ulicy!!

Prawo jazdy mam, mam wykupione w warcie OC na rower. Więc ma równe prawa
więc to swoje "won" zachowaj dla siebie. Z moich podatków są budowane chodniki po których nie chodzę. Więc mam prawo jechać po ulicy :-)

Seco

Data: 2010-01-13 11:52:46
Autor: PeJot
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Z moich podatków są budowane chodniki po których nie chodzę. Więc mam prawo jechać po ulicy :-)

Nie zmienia to faktu że nie płacisz kilku podatków, które z kolei płacą kierowcy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-01-13 03:06:35
Autor: irackman
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
432-8kvm mvt42fc,,cggg,5,50v0v5  ,zg,t[fclvdkfdsaejf,,fgjgldldj
so ;x,sf,eppf034405,v  p,c,k pdp ,,

Naści, TROLLU, trochę znaczków z klawiatury, boś chudy
niemiłosiernie....

Sorry za syfienie na grupie, ale jak to ktoś powiedział, nudy i
rozerwać się trza. Takim ,powiedzmy, "ludziom" to bym genetycznie
zaszczepiał kompletne niekumactwo kompa, netu i innych dóbr
multimedialnych- chociaż może wtedy wyładowywał by się na żonie, swoim
przyrodzeniu, lub ma dzieciach na placach zabaw? A tak usenet wszystko
przyjmie- ot, folklor taki...

Data: 2010-01-13 12:07:31
Autor: Mariusz Kruk
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "PeJot"
Z moich podatków są budowane chodniki po których nie chodzę. Więc mam prawo jechać po ulicy :-)
Nie zmienia to faktu że nie płacisz kilku podatków, które z kolei płacą kierowcy.

Nom. I nie generuje kilku kosztów zewnętrznych, które generują kierowcy.
Na ten temat można długo flejmować.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-01-13 13:12:40
Autor: Fabian
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PeJot pisze:
[...]

Co nie zmienia faktu, że drogi budowane są z podatków każdego podatnika.

Fabian.

Data: 2010-01-13 12:15:06
Autor: Jan Srzednicki
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
On 2010-01-13, Fabian wrote:
PeJot pisze:
[...]

W Polsce nie ma niestety podatków celowych, więc twierdzenie, że drogi
sa budowane z takich, a nie innych, podatkĂłw, jest z gruntu
nieprawdziwe.

Data: 2010-01-13 06:32:27
Autor: Agila
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 13 Sty, 13:15, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2010-01-13, Fabian wrote:

> Co nie zmienia faktu, że drogi budowane są z podatków każdego podatnika.

W Polsce nie ma niestety podatków celowych, więc twierdzenie, że drogi
sa budowane z takich, a nie innych, podatków, jest z gruntu
nieprawdziwe.

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

Ja bym nawet zgodziła się płacić podatki za rower. Jak sprawiedliwość
to sprawiedliwość;).
Proponowałabym wprowadzić dla wszystkich użytkowników ulic opłaty od:
- zajmowanej przestrzeni,
- emisji spalin,
- stopnia żużywania nawierzchni,
Jeden warunek: część zysków z tak uzyskanej kasy zostałoby
przeznaczone na program diagnozowania zaburzeń psychicznych u tychże
użytkowników ulic:P

Data: 2010-01-13 13:23:40
Autor: PeJot
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jan Srzednicki pisze:
On 2010-01-13, Fabian wrote:
PeJot pisze:
[...]

Zgadza się, co nie zmienia faktu że kierowcy płacą większe podatki.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-01-13 13:26:33
Autor: Mariusz Kruk
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
[...]

Masz jeszcze coś odkrywczego do dodania? Np. to, że ogół społeczeństwa
płaci większe podatki łącznie niż ja sam? Albo jakieś inne fajne
truizmy?

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-01-13 13:45:54
Autor: Eli
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Użytkownik "PeJot" <PeJot@02.pl> napisał w wiadomości news:hike0c$dj9$1inews.gazeta.pl...

Zgadza się, co nie zmienia faktu że kierowcy płacą większe podatki.

To może pozwólmy im na ulicach kopać w dupę wszystkich tych co płacą mniejsze. Przecież płacą, to mogą sobie pozwolić, no nie?

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-13 13:48:45
Autor: PeJot
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eli pisze:
[...]

MZ nie, ale skoro uwaĹźasz inaczej...

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-01-14 07:51:41
Autor: Eli
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Użytkownik "PeJot" <PeJot@02.pl> napisał w wiadomości news:hikffd$j5v$1inews.gazeta.pl...

MZ nie, ale skoro uwaĹźasz inaczej...

Rozchodzi się o to, że nie powinno w ogóle być możliwości niejako kupić sobie większej swobody za podatki. Bo ja płacę większe, to niech na drodze wszyscy spierniczają przede mną. IMO w mieście powinien być uprzywilejowany ruch pieszych, rowerzystów i komunikacji miejskiej. A samochody na końcu, bo najbardziej to miasto zapychają. I nic podatkom do tego, każdy ma prawo bezpiecznie i szybko przemieścić się z A do B, niezależnie od posiadania puszki.

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-13 13:50:42
Autor: Fabian
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jan Srzednicki pisze:
On 2010-01-13, Fabian wrote:
PeJot pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem. Chyba nie jest to prawdą. Ja płacę większe podatki
niĹź kolega, ktĂłry samochĂłd ma.

Fabian.

Data: 2010-01-14 21:38:10
Autor: arturbac
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jan Srzednicki pisze:
On 2010-01-13, Fabian wrote:
PeJot pisze:
[...]

Czesc rowerzystow placi 32% podatek a reszta biednych keirowcow 18% i co
z tego wynika ze maja wieksze prawo do jezdni za wiekszy udzial w
podatkach ?

Data: 2010-01-13 22:08:22
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PeJot pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Z moich podatków są budowane chodniki po których nie chodzę. Więc mam prawo jechać po ulicy :-)

Nie zmienia to faktu że nie płacisz kilku podatków, które z kolei płacą kierowcy.

Co nie zmienia faktu, że wolno mi rowerować po ulicy :-)

Seco

Data: 2010-01-13 14:47:36
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
warta OC
w odpowiedzi Bartosz 'Seco' Suchecki na post news:hik2bt$mk4$1achot.icm.edu.pl z Śr 13 sty 2010 10:04:58 pisze co nastepuje:

Prawo jazdy mam, mam wykupione w warcie OC na rower.

a cos wiecej o tym ubezpieczeniu poprosze

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2010-01-13 19:17:00
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
warta OC
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz pisze:
[...]

Witaj. Wszystko masz w linku poniżej:

http://www.warta.pl/dynamic/common/Wiadomosc.jsp?nid=358&active=517

I dla nieklikatych:

W ramach OC w życiu prywatnym WARTA wypłaci odszkodowanie za spowodowanie śmierci, uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, uszkodzenie lub zniszczenie mienia.
Katalog przykładowych szkód jest obszerny i dotyczy: odpowiedzialności za szkody, które mogą wyrządzić dzieci podczas ___jazdy na rowerze___, na rolkach a także grając w piłkę, powstałe w związku z uprawianiem sportu czy nawet posiadaniem i używaniem broni palnej. W sytuacji, gdy podczas zakupów w sklepie rozbijemy szklany przedmiot lub w czasie wizyty u znajomych rozlejemy sos albo wino na kanapę czy dywan, to koszty naprawienia takich szkód pokryje właśnie WARTA. Dodatkową ochroną objęte mogą być ewentualne szkody np. w wynajmowanym mieszkaniu.
Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym działa na terytorium Polski, ale jego zakres może być rozszerzony za zagranice np. na czas urlopu.
Ubezpieczenie OC osób fizycznych w życiu prywatnym ma otwartą formułę co sprawia że zakres możliwych sytuacji, w których może mieć zastosowanie jest w praktyce nieograniczony. Dotyczy to również ewentualnych zmian przepisów, które mogą nakładać jakieś nowe obowiązki w sferze życia prywatnego (pozazawodowej).
Ogólne Warunki Ubezpieczenia są napisane przyjaznym i zrozumiałym językiem, co jest gwarancją pełnego zrozumienia reguł ubezpieczenia.
Dodatkowym atutem nowego ubezpieczenia jest rozsądnie skalkulowana cena. Przy sumie ubezpieczenia wysokości 10 tys. zł składka wynosi jedynie 20 zł. Biorąc pod uwagę z jednej strony - bardzo szeroki zakres odpowiedzialności, jaki przyjmuje na siebie WARTA a z drugiej strony - mnogość sytuacji, w których może mieć zastosowanie przedmiotowe ubezpieczenie - oferta ta jest niezbędnym ubezpieczeniem.

--
Osobiście polecam:
Nie masz pomysłu na prezent?

Data: 2010-01-13 10:17:12
Autor: darkimage
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "tajnos agentos" <tajnox@gmail.com> napisał w wiadomości news:5be57f5e-1a90-4683-9bbf-df9602949b82c3g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Wszyscy jak jeden mąż przesiądziemy się do samochodów (hipotetycznie).
W efekcie jeszcze później dojedziesz do celu bo będzie więcej samochodów w korku przed Tobą.
Życzę powodzenia!

Data: 2010-01-13 11:43:48
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..normalnych ludzi którzy gdzieś chcą dotrzeć. Ale nie
bo pedalarz musi się wlec przed maską!!!

normalnych bo 50% społeczeństwa samochodem a 45% MPK? To przez was są korki i zamiast 30 minut do celu jadę 40 bo są korki, które trzeba wymijać to z prawej to z lewej. A i tak szybciej niż samochodem czy nie daj Boże MPK. Dlatego przerzuciłem się na rower. Spróbuj to wyluzujesz i morda będzie Ci się cieszyła jak "normalni" będą stać w korkach a Ty między nimi.

Data: 2010-01-13 13:15:29
Autor: maksWYTNIJTO
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[...]

 ...bo pęd do autek to jest taki instynk stadny...do gara taki nie ma co włożyć
 ale autko musi być bo sasiedzi czy rodzina patrzy a to podnosi ego... no bo  wizerunek kiepski zaczerpnięty z Ryska z Klanu a k-- -a "ponem" by się chciało
 być...rower no skąd przecież to jakaś paranoja.Najważniejsze żeby dobrze
 wypaść w oczach innych bo na samoocenę lepiej nie patrzyć bo zgroza i to
 własnie jest wiocha...hej!...zgadzam sie w 100% z zaczerpniętym przedmówcą.

 Ignacy

Data: 2010-01-13 21:06:30
Autor: arturbac
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu 2010-01-13 01:35, tajnos agentos pisze:
Boś uczynił z prozaicznego środka transportu jakim jest rower
narzędzie ideologii.
Ideoloigi ?

Mam samochody pod domem ale przesiadlem sie na bicykl z 2 powodow bo
potrzebuje ruchu i nie chce glebnac na zawal w wieku 40lat a dodatkowo
wkurzaja mnie trole przejerzdzajace tranzytem prze moje miasto i
tworzace korki, a rowerem nigdy nie stoje i sie nigdy nie denerwuje. A i
ludzi idacych postrzegam jak ludzi a nie jak kury.

Jeździłbyś jak normalny człowiek komunikacją albo

ona stoi w korkach albo jezdzi rtak zadko ze to nie ma sensu, nie mowiac
o smierdzielach spoconych po pracy.

kupiłbyś sobie coś używanego za tą kasę którą ładujesz w naklejki i

juz mam 2 samochody i mi wystarczy.
A na rower wydaje mniej niz za zamiane opon w samochodach z letnich na
zimowe.

byś nie wqurwiał normalnych ludzi którzy gdzieś chcą dotrzeć. Ale nie
bo pedalarz musi się wlec przed maską!!!

Normalnych wkurwiaja zazwyczaj trole za kolkiem i omnibusy traktujace
innych jak robaki.

Data: 2010-01-13 11:05:16
Autor: CeZ__134
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wypieprza na chodniki
popapra cy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali eby nawet zim psu krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

Naucz sie najpierw prowadzic swoj pojazdzik przychlascie ,a pozniej wyjedz ...na plac manewrowy   ..

CeZ__134

Data: 2010-01-13 13:05:33
Autor: fest
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajnos agentos napisal i wyslal takie slowa:

swój złom za trzy stówki

Te, agentos a wiesz że mój rower kosztuje więcej niż twoje cztery kółka a
moj samochód więcej niż twoje mieszkanie (jezeli tak owe posiadasz)

ps. myślę, że post to prowokacja, aż taki kretyn by tu nie zawitał.

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-01-13 15:43:26
Autor: Tomasz
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dniu 2010-01-13 14:05, fest pisze:
ps. myślę, że post to prowokacja, aż taki kretyn by tu nie zawitał.
Łatwo sprawdzić. Jeśli to rowerzysta ultras, który chciał nam przeczyścić wieńcówki, to mu się udało. Dobrze widzę, że pisze z centrum Lublina? Niech no który linuxiarz zapoda jego personalia, zabawimy się...

A jeśli to troll bezinteresowny, cóż, używa nie tylko języka obelg, ale nakłania nas do masowego popełniania przestępstwa. A jako taki podlega ściganiu, a już na pewno nadaje się do zgłoszenia do groups-abuse@google.com. Nakłanianie do przestępstwa to może marny argument dla googla, ale jakbyśmy wszyscy napisali, może wystarczy dla jego prowajdera?

Tomasz

Data: 2010-01-13 22:05:24
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Agila pisze:
On 13 Sty, 14:05, niepo...@op.pl (fest) wrote:
[...]

Nie byłabym taką optymistką. Po lubelskich forach grasuje jeden taki
antyrowerowy kretyn - to jest dobre - właśnie nazywający się tajnos
agentos. Zobaczy temat rowerowy i dostaje piany. Żeby tylko. Można
groźby na pw zaliczyć! Jest tam on i paru jemu podobnych.
A żeby nie być gołosłowną to proszę bardzo:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,62,104955651,104955651,Znika_sciezka_rowerowa.html
http://forum.gazeta.pl/forum/w,62,105262982,105262982,Rower_styl_zycia_czy_desperacja.html
Tam można poczytać zadziwiająco podobne w stylu posty tego autoholika.
Może tylko jest mniej wykrzykników.

Poczytałem linki, ale jakoś ten z linków taki bardziej kulturalny i rzeczowy. I nawet pisał, ze roweruje. Więc te preclowy to może jakiś inny?

Seco

Data: 2010-01-13 02:43:35
Autor: smiechu
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[...]

Normalnym? :-), psuć krew?
Żyłka ci pęknie albo przewód paliwowy. Sie nie napinaj tak...
nie pozdrawiam
smiechu

Data: 2010-01-13 07:42:01
Autor: ikov
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]

Ja bym jednak pozdrowił, bo bo widać ciśnienie mu skoczyło i nerwy puszczają, zejdzie na serce lub coś. Takim ludziom powinno odbierać się prawko, bo brakuje im opanowania niezbędnego do bezpiecznego poruszania się ponadtonową puszką po ulicach.
A zimą mi, jako kierowcy, rowerzyści "przeszkadzają" mi nie bardziej niż latem - jest ich nieporównywalnie mniej, a poza tym same samochody poruszają się niewiele szybciej... Ostatnio udało mi się przejechać rowerem przez miasto wyprzedzając i wymijając jakieś 50 samochodów stojących w korku - moim zdaniem to samochody powinny wyp. z ulic, tylko tamują ruch drogowy ;)

A poza tym, czy jeśli ktoś każe rowerzystom nam wypieprzać na chodniki, to czy można to potraktować jako umyślne namawianie do łamania przepisów i czy na to nie ma jakiegoś paragrafu?

Data: 2010-01-13 05:28:17
Autor: piotrt
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 12 Sty, 23:38, tajnos agentos <taj...@gmail.com> wrote:
Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

....zacytuje wielkiego wieszcza...

"Próżnoś repliki sie spodziewał,
Nie dam ci prztyczka ani klapsa,
Nie powiem nawet pies Cię je....ał,
Bo to mezalians byłby dla psa."

...bez wyrazów szacunku...

Data: 2010-01-13 19:03:59
Autor: Bartłomiej Zieliński
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik piotrt napisał:
...zacytuje wielkiego wieszcza...
[...]
A z ciekawości zapytam, którego?

Data: 2010-01-13 20:36:41
Autor: Piotrek
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hil1uf$2r7$1polsl.pl...
Użytkownik piotrt napisał:
...zacytuje wielkiego wieszcza...
[...]
A z ciekawości zapytam, którego?

A z ciekawosci odpowiem, ze to Tuwim :)

Data: 2010-01-13 21:38:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bartłomiej Zieliński bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Użytkownik piotrt napisał:
...zacytuje wielkiego wieszcza...
[...]
A z ciekawości zapytam, którego?

A z ciekawości patrzaj w siga.

Data: 2010-01-13 07:12:07
Autor: krzyśko
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnia Tue, 12 Jan 2010 14:38:45 -0800, tajnos agentos napisał(a):

Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co was wali
żeby nawet zimą psuć krew normalnym ludziom!!!!!!!!!!!????????

wpisójcie miasta które popierajom!!!!!!!!111oneoneonejedenjeden

lol :P

dzieki tajnos agentos a poprawę humoru od rana, przez chwile poczułem sie jak na onecie :)

Tylko wiesz, ja ostatnio do pracy jechałem niecałe 25minut rowerem, sąsiad po tej samej trasie prawie godzinę a jeszcze musiał sobie swoją puszkę z zaspy odkopać. Ja miałem odrobinę ruchu na świeżym powietrzu a on stres w korku (który jak widać tobie tez się udziela).
Więc raczej mnie nie przekonasz, tym bardziej, że chodników wzdłuż mojej drogi do pracy albo nie ma, albo są zasypane ślicznycm białym puchem.

Niemniej dziekuję za troskę i czułe słowa.

Przepraszam wsystkich za karmnienie trola, ale on jest tak pociesznie sfrustrowany, że nie mogłem sie powstrzymać :)

--
Krzysiek

Data: 2010-01-13 07:50:53
Autor: MadMan
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnia Tue, 12 Jan 2010 14:38:45 -0800 (PST), tajnos agentos napisał(a):

Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

Niestety, ta nowelizacja ustawy Prawo o Ruchu Drogowym o której piszesz
nie weszła jeszcze w życie i rowerzysta albo nie może, albo nie musi
poruszać się po chodniku. Z tym że sytuacja nie musi jest wyjątkowo
rzadka (znam jeden odcinek drogi na którym występuje, a przejechałem
raczej niemało). --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-13 15:11:24
Autor: Coaster
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Po co karmicie trolla?

Data: 2010-01-13 08:12:24
Autor: Tomasso
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]

No właśnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bierzcie te swoje blachosmrody i wynocha na chodnik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A jeszcze lepiej na najbliższy złom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czy was wali, że zatruwacie normalnym ludziom życie tym smrodem spalin i hałasem!!!!!!!!!!!!!!?????????
Nawet zimą nie macie litości!!!!!

Data: 2010-01-13 14:33:36
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
NIE KARMIC TROLA
w odpowiedzi tajnos agentos na post news:c3c50e28-313d-4c6a-9e23-

NIE KARMIC TROLA!!!!!!!

Data: 2010-01-13 15:57:29
Autor: MadMan
NIE KARMIC TROLA
Dnia Wed, 13 Jan 2010 14:33:36 +0000 (UTC), Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
napisał(a):

NIE KARMIC TROLA!!!!!!!

Czemu nie? Zabawnie jest :)

Data: 2010-01-13 07:35:44
Autor: Piotr Harchut
NIE KARMIC TROLA
Hehehehe, przeciez to nawet nie jest troll.
Ja stawiam, ze to ktorys z braci rowerowcow sobie jaja robi :-)).

Data: 2010-01-15 00:27:20
Autor: szaman
NIE KARMIC TROLA
Piotr Harchut wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Hehehehe, przeciez to nawet nie jest troll.
Ja stawiam, ze to ktorys z braci rowerowcow sobie jaja robi :-)).

też mi to o głowy przyszło:) ciekawe, czy dyskutuje też sam ze sobą:P ?
sz

Data: 2010-01-14 00:17:40
Autor: AL
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajnos agentos pisze:
Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

a opony zimowe kupiles?
- jesli tak - to czy ich bieznik jest > 6mm (wciaz) i ma wciaz sprawne lamele?

- czy masz lancuchy na kolach  (skoro Twoje opony nie daja rady) ?

Jesli na powyzsze pytania odpowiedziales twierdzaco, a mimo to masz problemy z poruszaniem sie po drogach publicznych, to znaczy, ze najwyzszy czas korzystac z komunikacji publicznej i zostawic swoje cztery kolka na lato.

Bedzie na ulicach ogolnie luzniej i latwiej sie wowczas WSZYSTKIM bedzie podrozowac (niezaleznie czym).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-14 15:57:05
Autor: SN .. AP
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uwielbiam jak sie warszawiaki wkurwiaja bo sa tacy wkurzajacy :D dobrze wam tak !!! świniaki Hahaha

Data: 2010-01-14 16:41:38
Autor: AL
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SN .. AP pisze:
Uwielbiam jak sie warszawiaki wkurwiaja bo sa tacy wkurzajacy :D dobrze wam tak !!! świniaki Hahaha
ja tez uwielbiam jak sie Warszawiaki wkurwiaja jak i wszedzie indziej gdzie nie mieszkam.

Ulżyło Ci?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-14 20:12:48
Autor: Piotrek
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "SN .. AP" <mgggrg@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:hinbc5$ahg$1inews.gazeta.pl...
Uwielbiam jak sie warszawiaki wkurwiaja bo sa tacy wkurzajacy :D dobrze wam tak !!! świniaki Hahaha

i konca nie widac :) tego trolla teraz bedziemy karmic? :)

Data: 2010-01-16 14:08:46
Autor: MichałG
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajnos agentos pisze:
Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

No i 30 wspaniałych rowerzystów dało sie podpuscic .....

fajnie...

Pozdrawiam zimowo
Michał

Data: 2010-01-16 20:09:00
Autor: Ignac
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajnos agentos pisze:
> [...]
> Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
> ludziom!!!!!!!!!!!????????

No i 30 wspaniałych rowerzystów dało sie podpuscic .....

  ...otóż nie gdyż grupa zreagowała zgodnie z zasada - gwałt niech
  się gwałtem odciska...natomiast gdyby taką opinie wyraził jakiś autorytet
  cyclingu (a najlepiej kilku) no to trzeba by było się nad tym zastanowić.
  A w zaistniałej sytuacji nie ma się co byle kim przejmować i robić swoje
  gdyż każdy wysiłek fizyczny jest wybiciem się ponad przeciętność pomimo
  tego że ja np.w zimie nie jeżdzę.
    Ignac

--