WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-01-12 23:49:51
Autor: garym
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tajnos agentos zdenerwował sie bardzo z rana gdy przez 40 minut odkopywał swojego blachosmroda, a potem zdenerwowanie zostało spotęgowane na widok ludków na rowerach raźnie go wymijających, gdy stał w swoim codziennym korku. To duże zdenerwowanie  trzymywało się jego do późnego wieczora i popchnęło do przemyśleń egzystencjalnych. Dlatego ostatkiem sił, drżącymi rękoma, wielokrotnie zahaczając o klawisz "?" oraz "!", zdążył jeszcze utrwalić myśl która nurtowała go przez cały dzień

Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
ludziom!!!!!!!!!!!????????

miłego dnia życzę jutro mości tajnos agentos

Data: 2010-01-12 15:26:49
Autor: tajnos agentos
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 12 Sty, 23:49, garym <garym&do_wyciec...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
> ludziom!!!!!!!!!!!????????

miłego dnia życzę jutro mości tajnos agentos

Pedalarzu chcesz popełnić samobójstwo to wypitalaj na tory kolejowe!!!
Pod kołami się ludziom plączesz ani takiego cwaniaka wyprzedzic, nie
widzisz w jakim stanie są ulice?????????? Nawet pipeprzonej kamizelki
jeden z drugim nie założy. W o ogóle jak trzeba mieć nawalone żeby po
lodzie i śniegu rowerem!!! W pale się nie mieści, paragrafy na was
powinny być!

Data: 2010-01-13 09:05:12
Autor: zly
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnia Tue, 12 Jan 2010 15:26:49 -0800 (PST), tajnos agentos napisał(a):

Pod kołami się ludziom plączesz

Ty się plączesz

ani takiego cwaniaka wyprzedzic,

A to jakiś obowiązek wyprzedzania? Jak nie umiesz wykonywać prostych
manewró, to na jazdy doszkalające się zapisz

nie
widzisz w jakim stanie są ulice??????????

To czemu na nie wyjeżdżasz?

W o ogóle jak trzeba mieć nawalone żeby po
lodzie i śniegu rowerem!!!

A co dopiero samochodem

W pale się nie mieści, paragrafy na was
powinny być!

Zasadniczo możesz cmoknąć w pompkę

--
marcin

Data: 2010-01-13 12:31:09
Autor: Rowerex
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On 13 Sty, 00:26, tajnos agentos <taj...@gmail.com> wrote:

[...]

Ciekawą rzecz dziś zauważyłem. Droga pasami rozdzielonymi wysepką,
dobrze odśnieżona, a tu "pod prąd" piaskarka sobie jedzie cyzelując
kantem pługa krawężnik wysepki. Nieco dalej na skrzyżowaniu traktor
powolutku zdzierał z asfaltu najmniejsze grudki lodu.

Wzdłuż owej drogi biegnie asfaltowa droga rowerowa i asfaltowy
chodnik. Po jednym i drugim ciężko iść piechotą z powodu zalegającego
śniegu. Przy "wejściach" na przejścia dla pieszych i na przejazdy
rowerowe usypane wysokie śnieżne wały...

Tymczasem piaskarka obsługiwana przez baronową von Schlochen oraz
traktor kierowany przez żelaznego karła imieniem Wasyl dopieszczały
asfalt na jezdni..., a śnieg padał i padał...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-13 21:31:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
tajnos agentos bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Nawet pipeprzonej kamizelki
jeden z drugim nie założy

Teraz na kamizelki za zimno. Teraz się jeździ w kurtkach.