WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-01-13 02:43:35
Autor: smiechu
WYPIEPRZAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "tajnos agentos" <tajnox@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3c50e28-313d-4c6a-9e23-674d2e7855f8g25g2000yqd.googlegroups.com...
Wypieprzać na chodniki
popaprańcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co was wali żeby nawet zimą psuć krew normalnym
l>udziom!!!!!!!!!!!????????

Normalnym? :-), psuć krew?
Żyłka ci pęknie albo przewód paliwowy. Sie nie napinaj tak...
nie pozdrawiam
smiechu

Data: 2010-01-13 07:42:01
Autor: ikov
[...]

Ja bym jednak pozdrowił, bo bo widać ciśnienie mu skoczyło i nerwy puszczają, zejdzie na serce lub coś. Takim ludziom powinno odbierać się prawko, bo brakuje im opanowania niezbędnego do bezpiecznego poruszania się ponadtonową puszką po ulicach.
A zimą mi, jako kierowcy, rowerzyści "przeszkadzają" mi nie bardziej niż latem - jest ich nieporównywalnie mniej, a poza tym same samochody poruszają się niewiele szybciej... Ostatnio udało mi się przejechać rowerem przez miasto wyprzedzając i wymijając jakieś 50 samochodów stojących w korku - moim zdaniem to samochody powinny wyp. z ulic, tylko tamują ruch drogowy ;)

A poza tym, czy jeśli ktoś każe rowerzystom nam wypieprzać na chodniki, to czy można to potraktować jako umyślne namawianie do łamania przepisów i czy na to nie ma jakiegoś paragrafu?