WYPIERDALAĆ!

Data: 2020-10-25 09:06:44
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
Brawo polskie kobiety, rozjebcie ten moherowy burdel w PiSdu. Z
 oszołomstwem nie można inaczej. --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-10-25 09:14:58
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
Sam dygasz i wysyłasz swoją połówkę?

Masz połówkę? ;-)

Data: 2020-10-25 09:19:37
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
_Master_ <Master@z.pl> Wrote in message:r
Sam dygasz i wysyłasz swoją połówkę?Masz połówkę? ;-)

Dochodzącą. Ja nie mam macicy i o mnie nie zdecydowali. --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-10-25 09:40:15
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
Wzorowy oszołomski SEKSISTA ;-)

Data: 2020-10-26 20:56:33
Autor: t-1
WYPIERDALAĆ!
W dniu 2020-10-25 o 09:19, boukun pisze:

Dochodzącą. Ja nie mam macicy i o mnie nie zdecydowali.

Nie poczuwasz się do ojcostwa?
Daj się wykastrować. Dochodząca nie będzie miała problemu.

Data: 2020-10-25 18:16:57
Autor: Stan
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 09:06, boukun pisze:
Brawo polskie kobiety, rozjebcie ten moherowy burdel w PiSdu. Z
  oszołomstwem nie można inaczej.

Dlaczego aborcjonistki chcą mordować swoje dzieci rękami lekarzy? Niech same wezmą noże, młotki, siekiery itp. i mordują.
A Ty boukun podziękuj swojej matce , że była mądrzejsza i Cię nie usunęła.

Data: 2020-10-26 08:53:42
Autor: Runt
WYP....Ć!
W dniu 2020-10-25 o 18:16, Stan pisze:
[...]

Od jego matki to ty sie "stan" odpier..l, dobrze?
Na ulice wyszły "aborcjonistki"? Tysiące MŁODYCH kobiet i mężczyzn, NOWE pokolenie które ma dość obłudy KK i PiS.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-26 08:56:57
Autor: A. Filip
WYP....Ć! [SLD przysz łością aborcyjnej Polski?]
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

<ironia> Świetlaną polityczną przyszłość przed SLD widzę. </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-10-26 09:25:53
Autor: Runt
WYP....Ć! [KK i PiS przyszłością aQ1|Aş+s(çz3č–É"Ýţ]
W dniu 2020-10-26 o 08:56, A. Filip pisze:
[...]

Pajacu, ci MŁODZI ludzie na ulicach to zwolennicy SLD?

Masz skleroze?

Obecna gwiazda TVP Info Magdalena Ogórek startowała na prezydenta z listy SLD.

Data: 2020-10-26 09:52:18
Autor: A. Filip
[...]

To "potencjalny elektorat" najbardziej SLD, nieprawdaż?

SLD (chwilowo?) nie walczy o pozycję w pierwszej parze polityki
parlamentarnej RP3. Celowanie w 15%:25% daje znacznie większą
elastyczność niż celowanie w ponad 40%.

Obecna gwiazda TVP Info Magdalena Ogórek startowała na prezydenta z
listy SLD.

A Radosław Sikorski "dorżnąć watahę (PiS)" był ministrem PiS zanim
trafił do PO jako minister.  PO ukradło PiS najlepszego człowieka! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-26 12:27:56
Autor: Runt
W dniu 2020-10-26 o 09:52, A. Filip pisze:
[...]

R. Sikorski nie był w PZPR/SLD.

PO ukradło PiS najlepszego człowieka! ;-)

Wielu porzuciło PiS. Mieli dość obłudy.

Data: 2020-10-26 14:13:58
Autor: u2
W dniu 26.10.2020 o 12:27, sRunt pisze:
PO ukradło PiS najlepszego człowieka! ;-)

Wielu porzuciło PiS. Mieli dość obłudy.

ano, zdradsik nie cierpi obłudy:)))))))))))

Data: 2020-10-27 07:04:21
Autor: Runt
W dniu 2020-10-26 o 14:13, SRUL, BEKART u2 pisze:
W dniu 26.10.2020 o 12:27, PAN Runt pisze:
PO ukradło PiS najlepszego człowieka! ;-)
Wielu porzuciło PiS. Mieli dość obłudy.
ano, zdradsik nie cierpi obłudy:)))))))))))
cóz za genialny wniosek!
udaj sie na nowogrodzka po bonus na zimowe skarpety.

Data: 2020-10-26 11:17:46
Autor: Alojzy Gąska
WYPIERDALAĆ!
użytkownik Stan napisał:
W dniu 25.10.2020 o 09:06, boukun pisze:
> Brawo polskie kobiety, rozjebcie ten moherowy burdel w PiSdu. Z
>   oszołomstwem nie można inaczej.
> Dlaczego aborcjonistki chcą mordować swoje dzieci rękami lekarzy?

Pewnie dlatego, że a. nie chcą się poświęcać i dymać 24h/dobę.
b. chcą mieć rodzinę
c. chcą mieć więcej dzieci
d. chcą mieć wybór

Czemu chcesz decydować za kogoś?

Data: 2020-10-26 20:02:48
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 26.10.2020 o 19:17, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Stan napisał:
[...]

ale lekarze nie chcą n.p. prof. Chazan, który wykonał setki, jeśli nie tysiące aborcji, ale się w końcu zreflektował

nikt nie może zmusić lekarzy, aby robili coś przeciwko własnemu sumieniu

Data: 2020-10-26 20:18:17
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
W dniu 2020-10-26 o 19:17, Alojzy Gąska pisze:
Czemu chcesz decydować za kogoś?

Jakie masz prawo decydować czy istota ludzka może przeżyć czy NIE?

Jaką masz pewność że konowalska medycyna i konowały w niej pracujące się nie mylą co do choroby?

AAAA....

Jeśli medycyna jest OK i należy jej słuchać to do jasnej cholery taki "płód myśli i czuje"

litość dla zwierząt futerkowych a dla istot ludzkich NIE?

Bo innej istocie będzie tak wygodniej?

TY FASZYSTO!

Data: 2020-10-25 18:55:59
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 18:16, Stan pisze:

[...]

Weź nie pierdol, rzygać się chce, jak widzi się w miastach Polski prymitywną propagandę z pomalowanymi samochodami z reklamą przeciwko aborcji, pokazującą poszarpane płody. Części ludzkie usuwają i dorosłym, podczas operacji, jak woreczek żółciowy, ślepą kiszkę, czy nawet piersi i macice, nikogo normalnego to nie rusza. Płód to nie człowiek, a kalekie i śmiertelnie chore dzieci rodzić kobiety nie chcą i mają do tego prawo,  żeby usuwać chorobliwą ciążę.

--
boukun

Data: 2020-10-25 18:58:53
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 18:55, boukun pisze:
[...]

w czasach PRL to było wielkie szczęście dla kobiety urodzić bobasa, teraz kobiety robią kariery i oglądają się po 40-tce, że nie mają dzieci i jest wielkie halo

Data: 2020-10-25 19:05:51
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 18:58, u2 pisze:

[...]

W czasach PRLu, w latach 60-70 słyszało się na podwórku, ta się skrobała, ta się skrobała..., widocznie łatwiej wówczas było dla puszczalskich dziewczyn o skrobankę, niż w dzisiejszej, moherowej Polsce.
--
boukun

Data: 2020-10-25 19:20:11
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 19:05, boukun pisze:
[...]

w drugiej dekadzie 1970-80 było najwięcej urodzeń, nikt nie myślał o skrobance, największym szczęściem była rodzina

Data: 2020-10-25 19:21:41
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 19:20, u2 pisze:
[...]

Dziewczyny, panienki, które wpadły a nie chciały, zawsze usuwały bez problemu.

--
boukun

Data: 2020-10-25 19:23:32
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 19:21, boukun pisze:
Dziewczyny, panienki, które wpadły a nie chciały, zawsze usuwały bez problemu.

robiłeś im dzieciaka a one go usuwały ?

Data: 2020-10-25 19:47:50
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 19:23, u2 pisze:

Dziewczyny, panienki, które wpadły a nie chciały, zawsze usuwały bez problemu.

robiłeś im dzieciaka a one go usuwały ?

bea
45 min. temu

Kobiety w polsce powinny protestowac przez zastopowanie prokreacji na 3-5 lat. jak sie rocznie urodzi 30 tys dzieci zamiast 300 tys to i wladza zacznie inaczej mowic.
--
boukun

Data: 2020-10-25 22:37:04
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
Uważasz że łatwość dostępu do skrobanki to wyznacznik POSTĘPU?

Każdy specjalista od alkoholizmu udowodni Ci że trudność dostępu powoduje mniejsze spożycie ;-)

Data: 2020-10-26 08:00:24
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 22:37, _Master_ pisze:
Uważasz że łatwość dostępu do skrobanki to wyznacznik POSTĘPU?

Każdy specjalista od alkoholizmu udowodni Ci że trudność dostępu powoduje mniejsze spożycie ;-)

dlatego na każdej stacji paliw jest pogotowie alkoholowe, w razie by zabrakło lekarstwa:))))))))))))))

Data: 2020-10-26 15:18:10
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
Ale tych stacji jest dużo mniej niż sklepów z wódką.
Utrudniony dostęp zmniejsza spożycie. TO JEST FAKT

Data: 2020-10-26 16:07:48
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 26.10.2020 o 15:18, _Master_ pisze:
Ale tych stacji jest dużo mniej niż sklepów z wódką.
Utrudniony dostęp zmniejsza spożycie. TO JEST FAKT

dla chcącego nic trudnego, zwłaszcza, że można dojechać 24H na dobę:)))))))))))))))

Data: 2020-10-26 17:37:32
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
Ale statystyka mówi że chcącym może się nie zechcieć ;-)

Data: 2020-10-26 18:05:31
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 26.10.2020 o 17:37, _Master_ pisze:
Ale statystyka mówi że chcącym może się nie zechcieć ;-)

pogotowie czynne 24H na dobę, nie może nie chcieć się:)))))))))

Data: 2020-10-26 20:13:16
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
W dniu 2020-10-26 o 18:05, u2 pisze:
pogotowie czynne 24H na dobę, nie może nie chcieć się:)))))))))

Jak z dzieckiem

"E poszedłbym za róg i kupił ale kilometr do cpnu??? To może się prześpię." ;-)

Jeśli ktoś ma głód i musi to nie poradzisz ale są alkoholicy którzy mają jeszcze szansę.

Data: 2020-10-26 20:34:11
Autor: u2
WYPIERDALAĆ!
W dniu 26.10.2020 o 20:13, _Master_ pisze:
"E poszedłbym za róg i kupił ale kilometr do cpnu???

samochodem może być dużo dalej, to żadna przeszkoda, kiedy potrzebne lekarstwo:)))))))))))))))))))

Data: 2020-10-27 08:34:07
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
W dniu 2020-10-26 o 20:34, u2 pisze:
Aż tak nie jestem w temacie. ;-)
Obserwuję za to ludzi którzy mają jeszcze szansę.
Im utrudniony dostęp może uratować życie.

Data: 2020-10-27 11:51:42
Autor: Runt
pisowski konfederat
W dniu 2020-10-27 o 08:34, _Master_ pisze:
W dniu 2020-10-26 o 20:34, u2 pisze:
Aż tak nie jestem w temacie. ;-)
Obserwuję za to ludzi którzy mają jeszcze szansę.
Im utrudniony dostęp może uratować życie.

Przestań pier...ć pisowski konfederacie.

Data: 2020-10-27 15:42:55
Autor: _Master_
pisowski konfederat
Jak byłeś płodem to myślałeś czy tylko czułeś?

Data: 2020-10-28 09:47:13
Autor: u2
pisowski konfederat
W dniu 27.10.2020 o 15:42, _Master_ pisze:
Jak byłeś płodem to myślałeś czy tylko czułeś?

ssał kciuk, teraz ssie prącie:))))))))))

Data: 2020-10-28 16:04:33
Autor: Runt
SSak U2
W dniu 2020-10-28 o 09:47, KARALUCH u2 pisze:
W dniu 27.10.2020 o 15:42, _Master_ pisze:
Jak byłeś płodem to myślałeś czy tylko czułeś?
ssał kciuk, teraz ssie prącie:))))))))))

P R O J E K C J A !

Data: 2020-10-26 08:54:22
Autor: Runt
WYP......Ć!
W dniu 2020-10-25 o 22:37, _Master_ pisze:
Uważasz że łatwość dostępu do skrobanki to wyznacznik POSTĘPU?
Teraz macie o czym "dyskutować". ;-)))
Każdy specjalista od alkoholizmu udowodni Ci że trudność dostępu powoduje mniejsze spożycie ;-)
Udowodnij. Na własnym przykładzie ;-)))

Data: 2020-10-26 15:18:56
Autor: _Master_
WYP......Ć!
W dniu 2020-10-26 o 08:54, Runt pisze:
Udowodnij. Na własnym przykładzie

Ty jak zawsze nie uświadomiony. Do lektury GŁOMBIE!

Data: 2020-10-27 07:04:17
Autor: Runt
WYP......Ć!
W dniu 2020-10-26 o 15:18, "głomb"  _Master_ pisze:
W dniu 2020-10-26 o 08:54, Runt pisze:
Udowodnij. Na własnym przykładzie
Ty jak zawsze nie uświadomiony.
Nie potrafisz? No to WON!
Do lektury GŁOMBIE!
spadaj przygłupie.

Data: 2020-10-27 08:35:54
Autor: _Master_
WYP......Ć!
Co tak późno wstajesz?

Do ROBOTY!

Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V, Ctrl-C Ctrl-V,

Data: 2020-10-25 21:00:30
Autor: Stan
WYPIERDALAĆ!
[...]

  Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Ponadto na jakiej podstawie sądzisz że płód to nie człowiek? Nie masz pojęcia o medycynie a zabierasz się do rozstrzygania tak trudnych spraw. Jeśli tylko tak Ci się zdaje to nie znaczy, że masz rację. Czy jesteś z tych co się na wszystkim znają i zabierają głos na temat polityki, elektroniki, komputerów, astronomii i ginekologii? Napisz jak doszedłeś do swoich wniosków i uzasadnij od ilu miesięcy płód jest człowiekiem. Czy to dużo zmienia, że płód tuż przed urodzeniem mieszka w brzuchu matki a a kilka dni lub tygodni poza nim?
Może lepiej gdybyś bardziej wgłębił się w  temat oglądając filmy jak np. "Nieplanowane" a nie powtarzał durne frazesy.

Data: 2020-10-25 20:03:29
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 21:00, Stan pisze:

[...]

Ano na takiej, że ja pamiętam tylko wyrywki ze swojego życia od czwartego roku życia. Nie ma na świecie człowieka, który pamięta, jak to było u mamy w brzuchu. Nie ma człowieka na świecie, który pamięta co robił, jak miał roczek.
--
boukun

Data: 2020-10-25 21:30:32
Autor: Stan
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 20:03, boukun pisze:
[...]

To ma być argument? To w takim razie powiem, że ja pamiętam niektóre swoje kąpiele jak miałem ok.roku bo wtedy był jeszcze stary dom. Czy to co pamiętamy przesądza o byciu człowiekiem? Niedawno córka była w ciąży i sam byłem świadkiem jak dziecko w brzuchu uspokajało się gdy córka śpiewała kołysanki lub reagowało gwałtownymi ruchami gdy córka zdenerwowała się. Dziecko prawie zawsze reagowało ruchami na głos swojej matki.Ponadto lekarz doradził jej aby często puszczała muzykę z nagraniami dla dzieci, bo udowodniono że dziecko w jakiś sposób słucha muzyki.  Nie pleć więc bzdur , że płód to jeszcze nie człowiek.

Data: 2020-10-25 20:46:28
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 21:30, Stan pisze:

[...]

Gdyby miała w brzuchu chore dziecko z wodogłowiem, czy innego rodzaju upośledzenie, nie reagowałoby, wierz mi, a napewno samo nie chciałoby pchać się na ten świat. Człowiek jak żyje, to wie że żyje, czuje, że żyje. Jak nie pamięta, że żył, co czuł, to znaczy że nie żył, proste.
--
boukun

Data: 2020-10-25 22:28:14
Autor: Stan
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 20:46, boukun pisze:
[...]

nie zapewniaj że to proste bo to jest bardzo skomplikowane. Jeśli człowiek nie pamięta że żył to nie znaczy że nie żył. To w takim razie jeśli Ty śpisz 8 godzin dziennie i nic z tego nie pamiętasz to oznacza że w tym czasie nie żyłeś? Powinieneś wiedzieć że noworodek przesypia ponad 20 godz. na dobę ,nic więc dziwnego że mało pamięta. Tak jak już pisałem posiada jednak formę świadomości , która pozwala mu reagować na wiele zjawisk świadomie, poczytaj sobie o tym w wielu artykułach o przebiegu ciąży
(wpisz sobie w Google np. "jak reagują płody" lub "10 rzeczy które robi płód"). Jeśli wg Ciebie pamięć przesądza o tym czy jest się człowiekiem to czy człowiek chory na Alzheimera i ma zaniki pamięci nie jest już dalej człowiekiem?

Data: 2020-10-25 21:57:21
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 22:28, Stan pisze:

[...]

Fajne dywagacje. Humanitarna śmierć skazańców w USA jest przez zastrzyk, najpierw usypiający, wtedy nawet skazaniec nie wie, kiedy umrze.
Człowiek żyje po to, żeby umrzeć. Narodziny człowieka to jest najczęściej powolne umieranie, proces dorastania i starzenia się jest procesem umierania. Każdy człowiek od poczęcia czeka na swoją śmierć i jak żyje, często boi się umierania, boi się momentu śmierci. Wiele osób chciałoby skrócić swoje męki, ale boi się samobójstwa, bo też może boleć, więc najlepiej jest ulżyć w cierpieniu ciężko choremu płodowi. Moja córeczka też reagowała na mój czy matki głos wypychaniem rączki w brzuchu, ale ona była zdrowa.
Niech żaden rząd nie udaje humanitarnych, kiedy wysyła wojska z misją mordowania innych narodów i niech żaden rząd nie śmie decydować za kobietę w ciąży, że ona ma urodzić swoje chciane lub niechciane dziecko.
--
boukun

Data: 2020-10-25 23:56:26
Autor: Stan
WYPIERDALAĆ!
W dniu 25.10.2020 o 21:57, boukun pisze:

[...]

Niestety, ale poczęty człowiek nie jest rzeczą i własnością rodziców. Jest własnością społeczną i podlega ochronie prawnej dlatego rodzic nie może krzywdzić nawet swojego dziecka. Podobnie pies czy kot będący w twoim domu faktycznie nigdy nie jest w 100% Twoją własnością i za krzywdzenie go czy znęcanie możesz pójść do więzienia.

Data: 2020-10-26 09:05:54
Autor: boukun
WYPIERDALAĆ!
Stan <kowalikstan@wp.pl> Wrote in message:r
W dniu 25.10.2020 o 21:57, boukun pisze:> Fajne dywagacje. Humanitarna śmierć skazańców w USA jest przez zastrzyk, > najpierw usypiający, wtedy nawet skazaniec nie wie, kiedy umrze.> Człowiek żyje po to, żeby umrzeć. Narodziny człowieka to jest > najczęściej powolne umieranie, proces dorastania i starzenia się jest > procesem umierania. Każdy człowiek od poczęcia czeka na swoją śmierć i > jak żyje, często boi się umierania, boi się momentu śmierci. Wiele osób > chciałoby skrócić swoje męki, ale boi się samobójstwa, bo też może > boleć, więc najlepiej jest ulżyć w cierpieniu ciężko choremu płodowi. > Moja córeczka też reagowała na mój czy matki głos wypychaniem rączki w > brzuchu, ale ona była zdrowa.> Niech żaden rząd nie udaje humanitarnych, kiedy wysyła wojska z misją > mordowania innych narodów i niech żaden rząd nie śmie decydować za > kobietę w ciąży, że ona ma urodzić swoje chciane lub niechciane dziecko.Niestety, ale poczęty człowiek nie jest rzeczą i własnością rodziców. Jest własnością społeczną i podlega ochronie prawnej dlatego rodzic nie może krzywdzić nawet swojego dziecka. Podobnie pies czy
kot będący w twoim domu faktycznie nigdy nie jest w 100% Twoją własnością i za krzywdzenie go czy znęcanie możesz pójść do więzienia.

Dziecko urodzone nigdy nie jest i nie było własnością społeczną, a
 tym bardziej poczęty płód. Porównywanie dziecka do kota lub psa
 też jest niefortunne. Ślepe kotki czy psy można bezkarnie topić.
 --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-10-26 15:20:27
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
W dniu 2020-10-26 o 09:05, boukun pisze:
Dziecko urodzone nigdy nie jest i nie było własnością społeczną, a
  tym bardziej poczęty płód.

W normalnych krajach NIGDY.

W socjalistycznym opiekuńczym państwie typu UE - ZAWSZE.

Data: 2020-10-27 09:39:06
Autor: Zenek Kapelinder
WYPIERDALAĆ!
poniedziałek, 26 października 2020 o 15:20:42 UTC+1 _Master_ napisał(a):
> [...]
W normalnych krajach NIGDY. W socjalistycznym opiekuńczym państwie typu UE - ZAWSZE.
We wszystkich krajach człowiek na każdym etapie rozwoju jest państwowy. W kulturach starożytnych kalekie dzieci po urodzeniu zabijano. Władca nie miał by z nich pożytku. Jeśli teraz po zdiagnozowaniu nieuleczalnej choroby, upośledzenia w skrajnym wypadku płci jest w wielu krajach możliwość usunięcia ciąży to różni się to od starożytnych obyczajów tylko czasem zabicia człowieka. Teraz można to zrobić przed urodzeniem. Jako ateista jestem obrońcą każdego życia, no może z wyjątkiem życia kleszczy i innego robadztwa, ale kłóci się to z moim poglądem że nie wszystkie dzieci powinny się urodzić. Na przykład czy pizdziak powinien się urodzić? Bez niego świat byłby trochę lepszy.

Data: 2020-10-27 18:13:17
Autor: Yogi
WYPIERDALAĆ!
Dnia Tue, 27 Oct 2020 09:39:06 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

Jeszcze żyjesz Wladziu? Co u ciebie? Jak milicyjna emeryturka, wystarcza na
kieliszek chleba? wciąż zajmujesz się porzadkami w w tej kamiennicy w
której mieszkałeś czy wyniosłeś się na stare lata do przytułku?Podobno
Żydzi chcieli jej zwrotu. Słyszłałem, że masz coś nie tak z nogami.
Pokręciło cię. Zygmunt mówił, że masz Alzaima, prawda to? Nie dziwię się bo
zawsze byłes durnowaty. No z taką mordę to nadawałe się jedynie do roboty
na krawężniku. Ubaw był po pachy jak ze Jurkiem i psem patrolowaliście
ulice łódzki. Pies z dwoma hujami. Komedia była. Chodziliście narąbani jak
szpaki jedynie kundel był w miarę trzeźwy. Że też wyrzucilim cie dopiero po
kiilku latach. Gdybyś nie zrąbał sie gacie w kościółku kiedy nagrywałeś
klechę było by wsio w pariadkie. Miał ty szczęście, że ciebie nie powiesili
wtedy na gałezi.Ale mów co u ciebie? Kiedy na jaką wódke pójdziemy i
pogadamy o starych czasach kiedy już byłeś ORMO-wcem. Pewnie wiesz, że ja
nie poszedł do ORMO. DO raichu wyjechał, na stróża w markecie robił.
Piniądz był niezły i teraz mam szwabska emeryture że w Polsce mam lepij niż
niejeden. Do kościólka chodzę, na tecę daję, szacunek mam. A, nie mówił
tobie ja, że w koło Łodzi teraz mieszkam. Małe miesto ale
schludne.Przyjedziesz, to po hapluczku zrobimy. Nie bój sie. Ja ci już ten
donos na mn ie jako katolik odpuściłem, ale jak się napijemy to w morde z
chęcią tobie dam. Przyjeżdzaj Władziu.Wyśli do mnie meila na
zigamiga@qmail.com to się umuwimy. Z milicyjnym pozdrowieniem

Jurek Misiejuk

Data: 2020-10-28 08:18:31
Autor: Runt
spotkanie po latach
W dniu 2020-10-27 o 18:13, Yogi pisze:
[...]

Fiu-fiu. A to ładne kwiatki. spotkanie ORMO-wców. Władzio? żaden zenek tylko  władzio. Partyjne imię. Pewnie nazwisko też na -uk. Sowieckie.

Data: 2020-10-28 08:18:16
Autor: Runt
lepszy świat
W dniu 2020-10-27 o 17:39, KARALUCH I KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

np.taka KANALIA jak zenus-kogutek powinien zdechnąć zaraz po urodzeniu albo wrzucony do dołu z wapnem (jak zyczył to wielu na psp i *.budowanie), świat by się ucieszył gdyby wytepić takie robaCtwo jak ty KOMPETENTNY IDIOTO. jak ci sie podoba KANALIO? zdrowia ci życzę. żyj długo. w nędzy.

Data: 2020-10-25 22:39:36
Autor: _Master_
WYPIERDALAĆ!
Jak byłeś płodem to myślałeś czy tylko czułeś?

Data: 2020-10-26 08:46:23
Autor: Bruno Brunowski
WYPIERDALAĆ!

https://pbs.twimg.com/media/ElMfS_IXgAArnZg?format=jpg&name=small