WYPRAWA - lato 2009 - kto chętny - 1 dzwonek

Data: 2009-03-15 10:29:42
Autor: Roberto
WYPRAWA - lato 2009 - kto chętny - 1 dzwonek
Zbliża się termin początku podejmowania wstępnie ostatecznych decyzji - gdzie jechać w tym roku?
Chodzą mi po głowie różne pomysły, ale nie wybrałem jeszcze ostatecznie. Rozważam bardzo wstępnie następujące warianty:

5. "Postkomuna w dobie kryzysu" - Królewiec, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja?, Białoruś, Ukraina

Założenia:
lipiec (ew. trochę sierpnia) 2009 = ok. 30-40 dni
ok. 100 km/dzień (jak trzeba i do 200 km/dzień)
noclegi w namiotach/okazjonalnie na kwaterach
zwiedzanie
fotografowanie
cieszenie się wolnością
ekipa - nie większa niż 3 osoby; wyrobione wyprawowo lub nie pękające; wiek/płeć bez znaczenia
mój bagaż - sakwy przód + tył = ok. 30 kg (daleko posunięta autarkiczność)

A może macie jakieś własne zamiary i można się do czegoś fajoskiego przyłączyć?

No to mamy bardzo zblizone plany. Ja na wakacje 2009 planuje Łotwe i Estonię ze
szczególnym uwzględnieniem 2 Estońskich wysp. Termin to pierwsza połowa lipca
aby jeszcze załapac się na białe noce.

--

WYPRAWA - lato 2009 - kto chętny - 1 dzwonek