WZROST NIEZADOWOLENIA W POLSCE

Data: 2011-06-17 14:43:13
Autor: Leprechaun
WZROST NIEZADOWOLENIA W POLSCE

Użytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisał w wiadomości news:55fa.0000023d.4dfb4a43newsgate.onet.pl...
Słabo agenci razwietki pracujecie - nie będzie wakacyjnych premii, albo też
Polacy zmadrzeli na tyle aby utożsamiać Przemcia, Bombla i innych politruków
z GWnem. Wiadomo GWno się omija bo po wdepnięciu człowiek śmierdzi latami.

Złamany fiucie! Nie jestem tu tak jak ty dla kasy i wisi mi co dzieje się na szczytach władzy czy sypialni prezesa PiS. Nie mam nic wspólnego z Gazetą Polską, Naszym Dziennikiem czy Gazetą Wyborczą! W głębokim niepoważaniu mam ojczulka z Torunia i jemu podobnych katabasów. W takim samy poważaniu mam takich płatnych prowokatorów jak ty. Nie obchodzi mnie, że od kilku lat śmierdzisz! To ryzyko związane z twoim zawodem albo po prostu obce ci jest korzystanie z wody i mydła. Mówiąc krótko: WAL SIĘ MATOLE!

BomBel

WZROST NIEZADOWOLENIA W POLSCE