WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS

Data: 2010-03-10 08:49:27
Autor: cytryna
WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS
Po kongresie PiS wydać wyraźny wzrost poparcia społecznego dla programu i działalności tej partii. Dobitnie o tym świadczy rozpaczliwa aktywizacja pałkarzy,w tym także na psp polityka usiłujacych za wszelka cenę "pożegnać" PiS, lub tez pozbyć sie Prezesa tej partii. Nawet dwóch oberpałkarzy w tym jeden to znany "wymiotnik restauracyjny" a drugi "organizator przetargów z WSI" przy pomocy ogłupionej młodzieżówki PO nie jest w stanie pomniejszyć znaczenia i roli partii opozycyjnej do PO. Rosnąca w zawrotnym tempie ilość afer zwanych "sobiesiakowaniem" dobitnie pokazuje społeczeństwu polskiemu z jakimi hienami mamy do cznienia w wyniku schowania dowodów osobistych babciom. Nadchodzące wybory prezydenckie i parlamentarne pokażą czy Polacy zdolni są do
posiadania własnego suwerennego państwa czy też nadal będa rządzeni przez TW Wolskiego, TW Bolka, TW Alexa a może nawet delegata SOWY lub MI6. Zobaczymy, choc autentyczne sondaże pozwalają na umiarkowany optymizm.

Data: 2010-03-10 09:11:48
Autor: Artur Borubar
WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

[...]

Tak, he, he, he. Media nie zostawiły suchej nitki na pisuarowym kongresie i durniach występujących tam w roli aktorów. Pewnie dlatego "wydać wyraźny wzrost poparcia społecznego".

 http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7636897,Kwasniewski_w_TOK_FM__Kongres_PiS_byl_smutny__pozbawiony.htmlhttp://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6221445,Kongres_PiS_na_zywo___minuta_po_minucie.htmlhttp://info.wiara.pl/doc/454034.Kongres-PiS-zakonczonyhttp://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Jaroslaw-Kaczynski-stracil-kontakt-z-rzeczywistoscia,wid,12055471,wiadomosc.html?ticaid=19c82http://www.spieprzajdziadu.com/2009/09/26/czemu-kongres-pis-u-jest-niewazny/http://www.polityka.pl/kraj/analizy/1503970,1,kongres-pis-w-poznaniu.readMożnaby tak jeszcze długo.......Głupiaś cytryna, przeczytaj komentarzedotyczące kongresu, to zobaczysz co "wydac".Przemek-- Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że wczasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc.,wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak równieżblokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem MariuszaKamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.http://pepepe.pl/  Jeszcze 287 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-10 09:14:57
Autor: Artur Borubar
WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

Data: 2010-03-10 09:54:23
Autor: cytryna
> [...]

Możnaby tak jeszcze długo.......Głupiaś cytryna, przeczytaj komentarze dotyczące kongresu, to zobaczysz co "wydac".

Właśnie czytam na Onecie radujące serce tytuły doniesień, a oto one:
"Tusk jest gorszym premierem niż Miller" PO traci po "dzikim kraju" i "Sikorskim z PiS"
Agent ABW był białoruskim szpiegiem. Łączniczka zniknęła.
I na dodatek Blumenfeld ze swoim hasłem: pierwszy milion trzeba ukraść znów w
akcji. Nawet radę "biznesmenów" powołano aby zawłaszczyć do końca roku resztki majątku narodowego. Tylko płatni nosiciele nowej ideologi neoliberalnej plotą androny na forach internetowych ujawniając swój nikczemny charakter.

Data: 2010-03-10 12:22:55
Autor: Artur Borubar
WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Właśnie czytam na Onecie radujące serce tytuły doniesień, a oto one:

"Tusk jest gorszym premierem niż Miller"

Jeśli po słowach Napieralskiego raduje ci się serce, to moje gratulacje, he, he, he!

Przemek

Data: 2010-03-10 12:25:33
Autor: Artur Borubar
WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w

Jeśli po słowach Napieralskiego raduje ci się serce, to moje gratulacje, he, he, he!

Mała korekta, chodzi o Hofmana.

Przemek

Data: 2010-03-10 12:30:32
Autor: HaMMeR
On 2010-03-10 09:11, Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Masz racje!! LZE media!!!

Data: 2010-03-10 10:25:34
Autor: *heÂŽsk*
WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS
On Wed, 10 Mar 2010 08:49:27 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

Po kongresie PiS wydać wyraźny wzrost poparcia społecznego dla programu i działalności tej partii. [...]

 buuuuhahahhahhahahahhahhahahhahaaaaa !
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 12:29:56
Autor: HaMMeR
On 2010-03-10 10:25, *heÂŽsk* wrote:
[...]

Nie smiej sie tak ladnie , bo ci zab wypadnie...

WZROST POPARCIA SPOŁECZNEGO DLA PiS