Wałęsa ... euromędrzec

Data: 2010-04-13 23:14:43
Autor: Tomy M.
Wałęsa ... euromędrzec
Data: 2010-04-13 23:15:57
Autor: Tomy M.
Wałęsa ... euromędrzec
A tutaj odpowiedź Wałęsy: DLACZEGO JESTEM PALANTEM
http://www.youtube.com/watch?v=JDp9K3POEtE&feature=related

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 23:33:25
Autor: awe
Wałęsa ... euromędrzec

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2nkg$hsh$1nemesis.news.neostrada.pl...
A tutaj odpowiedź Wałęsy: DLACZEGO JESTEM PALANTEM
http://www.youtube.com/watch?v=JDp9K3POEtE&feature=related

-- -- -- -- -- -- --
ja walese lubie, prosty chlop od kosy ale jednak daleko zaszedl i juz nie wazne czy jako agent Bolek czy Lolek. Prawde powiedzial co on mogl zrobic jak tam mial na karku sluzby sowieckie i postsovieckie. Prawda. Dodal jeszcze cos w rodzaju ze jak rozumiem niby one nawet i dzis maja jakies wplywy. Dlatego ja nie wbijam palika osilkowego w Walese. Jednak najbardziej bawi mnie wpis na tym linku. Zacytuje
"Mój dziadek budował w Polsce komunizm. Mój ojciec miał łatwe życie dzięki temu(szkoły, praca itd.)
A ja poszedłem i zagłosowałem na PiS(dwa razy)? "

Kuzwa przeciez to kwintesencja wszystkiego..... NA ZLOSC (2 razy)lol
awe

Data: 2010-04-13 23:53:38
Autor: Tomy M.
Wałęsa ... euromędrzec
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq2nu3$v26$1news.onet.pl...

[...]

Ja głosowałem na Wałęsę, wtedy dałbym sobie za niego rękę uciąć
.... I BYM KURWA NIE MIAŁ RĘKI!!!

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 15:08:19
Autor: Hans Kloss
Wałęsa ... euromędrzec
On 13 Kwi, 23:53, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Ja głosowałem na Wałęsę, wtedy dałbym sobie za niego rękę uciąć
... I BYM KURWA NIE MIAŁ RĘKI!!!

Jeżeli czegoś się w w swoim życiu życiu naprawdę wstydzę to chyba
tylko tego że wtedy myślałem i zrobiłem tak jak ty, w dodatku DWA
razy. Przy czym pierwszy raz z pełnym przekonaniem, brrrrrrr......
Trudno  to właściwie nazwać myśleniem, ale i za drugim razem  jakoś mi
pokrętnie wyszło że lepszy były (?)  esbecki agent niż komuch kwasior.
J-23

Data: 2010-04-14 00:24:29
Autor: awe
Wałęsa ... euromędrzec

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9da77e34-1a77-4869-94ab-5f408d8ce167j21g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
e tam to ja juz wolalem kwasiora, nie zaluje
awe

Data: 2010-04-14 00:42:28
Autor: Tomy M.
Wałęsa ... euromędrzec
[...]

 Ja też głosowałem dwa razy na Wałęsę.
Dokładnie z takich samych powodów jak Ty.
W pierwszej turze drugich wyborów chyba na JKM
głosowałem. Ale później ... przeciwko Kwaśniewskiemu.

  Zgadzam się z awe że Wałęsie można wybaczyć, mogę mu
wybaczyć że był SB'kiem, wiem doskonale że nie tyle
sprzedawał co grał we własną głupią gierkę z SB.
Jednak ciężko mi jest mu wybaczyć że większość
swojego urzędowania przeznaczył na tuszowanie tego.
To zwyczajne tchórzoswo, nie potrafił się zmierzyć
z rzeczywistością. Bał się i nadal obawia że ludzie
mu nie wybaczą, że go nie zrozumieją. To nieprawda.
Gdyby nie kombinował tylko powiedział uczciwie
wszystko, wyjaśnił DOKŁADNIE dlaczego MUSIAŁ tak
robić to ludzie by zrozumieli ... ja bym to zrozumiał
i nie musiałbym mu nawet nic wybaczać, bo nie ma
co wybaczać.
  Dopiero po tych swoich matactwach, razem z Wachowskim
i innymi palantami którzy mu tak durnie doradzali
musi prosić o wybaczenie. Zachowuje się po prostu
lekceważąco w stosunku do nas ... ma nas za idiotów.
Brak mu wiedzy o własnych ograniczenia umysłowych, on
nie jest inteligentny, ani wykształcony, ani nawet
błyskotliwy. On oczarował robotników ale zapomniał że
naród posiada również inteligencję, i że ta część
ludzi przewyższa go umysłowo wielokrotnie i nie wierzy
w nic co mówi, neguje to już z marszu.
 Nobel przewrócił mu w głowie, całkowicie. Ale NOBEL
to nie dyplom z MENSY, dostają go również mordercy
,bandyci i idioci (patrz historia tej nagrody)

 Panie Wałęsa, niech Pan się pokaja, ale nie z Kwaśniewskim
starym komuchem ... tylko z NARODEM! Naród zrozumie
i wybaczy, wybaczy Panu 100 milionów, wybaczy Wachowskiego
wybaczy nawet Nocną Zmianę i lżenie z Kaczyńskich.
Tylko niech Pan wreszcie pokaże że mam jaja!
Niech Pan to napisze w necie ... media to skurwysyny.
Niech Pan nie bedzie taką ciotą jaką okazał się
 Wolszczan, który przyznał się dopiero gdy upublicznili
jego potwierdzenia przyjęcia kasy.

PS. Takiego kubła wody jak Wolszczan niegdy nie dostałem
na głowę, tak tragicznie padł jeden z ważnych dla mnie autorytetów
mój guru astrofizyki :-/ Krew mnie zalewa gdy próbuję mu
to wybaczyć ...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 20:34:33
Autor: awe
Wałęsa ... euromędrzec

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2s5k$jka$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Masz racje Tommy zgadzam sie z Toba w 100%, ale wiesz tu jest problem, bo Walesa chcial zachowac legende o sobie..a bez tej legendy jest nikim. Prosze zwrocic uwage legenda, legendarny Lech Walesa - a jak oddzielimy legende i legendarny to pozostanie cwany robol ktory sie ustawial bo bylo mu tak wygodnie choc pewnie dobrej woli bylo w nim wiele.
Podoba mi sie jak zachowal sie w sprawie Wawelu. Powiedzial ze nie dyskutuje z decyzjami DUCHA SWIETEGO czy cos w tym stylu.
Pochowanie Kaczynskiego na Wawelu ma bardzo glebokie znacznie i bedzie mialo istotny wplyw na wiele pokolen. To umiejscowienie tragicznego Katynia w kryptach krolewskich.

awe

Data: 2010-04-14 22:03:03
Autor: Tomy M.
Wałęsa ... euromędrzec

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq51pr$p1t$1news.onet.pl...

[...]

 W tym problem, od gupi jest. Nie rozumie że lepiej się
zapisać w historii inteligentów niż głupków. Zadanie głupków
się nie liczy ... oni umierają, a ich zdania razem z nimi.
Jakie są szanse że taki gamoń z targetu w który celował
napiszę książkę która przetrwa wieki?
 Gdyby sam się przynał do tego, wybaczylibyśmy. Nigdy
bym mu tego nie zapomniał, ale wybaczyć bym wybaczył
i nigdy tego nie użył przeciwko niemu.
 Ale on sądzi że lepiej chociaż tą jedną grupę
czarować bajkami, bo może nie mieć nawet tego popracia.
To głupota, taka zwyczajna ludzka głupota.

Podoba mi sie jak zachowal sie w sprawie Wawelu. Powiedzial ze nie dyskutuje z decyzjami DUCHA SWIETEGO czy cos w tym stylu.

 Wałęsa z Kościołem nie walczy, wie że przeciwnik jest za mocny.
Pewnie się ugryzł w język, ale spoko, dzięki mu za to.

Pochowanie Kaczynskiego na Wawelu ma bardzo glebokie znacznie i bedzie mialo istotny wplyw na wiele pokolen. To umiejscowienie tragicznego Katynia w kryptach krolewskich.

 KATYŃ stanie się nienaruszalny, nie do wycięcia z historii.
gdy ktoś będzie chciał go zanegować, będzie musial zanegować
każdego króla który tam leży ... i całą Polski Historię.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 23:07:59
Autor: awe
Wałęsa ... euromędrzec

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc61f79$0$17624$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
Walesa jest stonowany bo sam wybiera sie na Wawel stad te teksty o duchu swietym. Pare godzin temu to podejrzewalem a dzis mam potwierdzenie z rozmowy Nalecza, a potem Miecugow - Kwasniewski.
Te prezydenty itp itd..ze niby kazdego teraz bedzie mozna tam chowac...to wszystko jest sterowane. Nikt nie odpiera ze ok..ale niech spelni warunki:
a) urzedujacy
b) niech zginie w "boju"

awe

Data: 2010-04-14 23:44:17
Autor: Tomy M.
Wałęsa ... euromędrzec
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq5aps$r6m$1news.onet.pl...

[...]

Te drugie to nie problem, dobra giwera i kilka pestek.
No ale w punkcie a im nie pomogę...

Tomy M.

Data: 2010-04-15 00:19:00
Autor: Tomy M.
Wałęsa ... euromędrzec

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc63733$0$17616$65785112news.neostrada.pl...

No ale w punkcie a) im nie pomogę...

..... BO BYM KURWA NIE MIAŁ RĘKI!

Tomy M.

Data: 2010-04-14 00:03:26
Autor: awe
Wałęsa ... euromędrzec

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2pa2$dup$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tez rzecz jasna glosowalem za Walesa, nawet bylem w tej pierwszej komisji wyborczej kiedy go wybrali. To byly czasy siermiezne. Walesie mozna wszystko wybaczyc o ile przestanie robic z siebie durnia
awe

Data: 2010-04-14 09:51:45
Autor:
Wałęsa ... euromędrzec
On Tue, 13 Apr 2010 23:14:43 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=opqj_DsiB2w&feature=PlayList&p=69AAFCD1C5933C54&playnext_from=PL&playnext=1&index=23

65 sekund ... a mówi o tym palancie wszystko.

 i co, nie mial racji? mial. tyle, ze to nie wina lecha kaczynskiego
 tylko jego obląkańczo żądnego władzy braciszka, prezesa pis.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Wałęsa ... euromędrzec