Wałęsa straszy wojną

Data: 2011-10-03 10:55:42
Autor: jadrys
Wałęsa straszy wojną
W dniu 2011-10-03 10:46, boukun pisze:
- Jeśli wygra Jarosław Kaczyński, w najgorszym przypadku będzie wojna domowa. Będzie wielki bojkot i anarchia - przewiduje Lech Wałęsa w rozmowie z Grzegorzem Miecugowem w tygodniku "Przekrój".
http://wybory.wp.pl/title,Wygra-PiS-bedzie-wojna,wid,13854184,wiadomosc.html Hmm, Udecja nie zamierza oddać władzy dobrowolnie... To coś jak Jadrys mówił o stanie wojennym, Jaruzelski też nie chciał oddać władzy dobrowolnie i dlatego wprowadził stan wojenny. Skutkiem tego mamy ciągłość systemu potomków UB, obsadzonych przez NKWD po wojnie...

boukun

I ten się przyłączył do stada promującej ta farsę zwana wyborami.. Otóż panie Lechu: nie ma najmniejszego znaczenia kto z tej kliki wygra - Polacy i Polska i tak na tym przegrają.

Mylisz się , boukun, - Jaruzelski zrobił wszystko żeby się nie polała krew Polaków w bratobójczej wojnie. Chyba znasz hasło twoich kolesi z "S" - "A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści"? Myślisz że oni - te pseudokomuchy daliby się wieszać jak barany?

Data: 2011-10-03 11:19:20
Autor: boukun
Wałęsa straszy wojną

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6bt9g$l5$1news.onet.pl...
[...]

To ty się mylisz Jadryś, Jaruzelski bronił władzy NKWD karabinem. Dlaczego miałaby się polać krew? Dlaczego miało niby dojść do bratobójczej walki? Dlaczego Jaruzelski nie oddał władzy dobrowolnie? Ano dlatego, że dobrowolnie nikt raz posiądniętej władzy już nie oddaje. To dlatego Kwaśniewski, Michnik & Co. dziękują Jaruzelskiemu, za tę "ICH" jego pokojową "rewolucję"...

Kim był ojciec Stolzmana? Kim był ojciec Kaczyńskich? Kim był ojciec obecnej prezydentiowej? Pomyśl, dlaczego nie oddal władzy dobrowolnie... a nie pieprz o groźbach bratobójczej wojny.

Dlaczego nikt tak nie pierdoli jak ty, że była groźba wojny domowej z powodu hasła przytoczonego przez ciebie? Bo by ludzi pusty śmiech ogarnął. SBecja różne hasła preparowała...
I co? Teraz ludzie spalają się pod kancelarią premiera, a po nich spływa...

boukun

Data: 2011-10-04 09:41:11
Autor: jadrys
Wałęsa straszy wojną
W dniu 2011-10-03 11:19, boukun pisze:

[...]

O tym napisaÅ‚em powyżej - "Zamiast lisci ..." to jedno z  hasÅ‚eÅ‚ solidarnych. I to nie wÅ‚adzy NKWD broniÅ‚ Jaruzelski tylko Polaków, partyjniaków i funkcjonariuszy sÅ‚użb bezpieczeÅ„stwa, milicji. W bardzo wielu przypadkach ci ludzie byli patriotami i zasÅ‚użyli siÄ™ Polsce.

Nie wiem, temat przodków czy jakichś innych skoligaceń nic nie wnosi do sprawy. Jeżeli mamy oceniać człowieka to go oceniajmy po czynach a nie po tym kim byli jego przodkowie.

Ty boukun byłeś w spór "Solidarność" PZPR zaangażowany, a więc nie stać cię na obiektywizm w tej sprawie. Ja jestem/byłem tylko obserwatorem tego co sie działo i mówię ci - wojna domowa wisiała na włosku. Na drugim planie interwencja sowieta. A już naprawdę trzeba mocno naginać rzeczywistość żeby uwazać że możliwe było bezkrwawe rozwiązanie..

Data: 2011-10-04 11:46:39
Autor: boukun
Wałęsa straszy wojną

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ed82$5or$1news.onet.pl...
[...]

Oglądnij sobie zamieszczone przeze mnie klipy w późniejszym wątku pt. "
Zakazany, ukrywany 27 lat film.Jak "Bolek" Wałęsa zniszczył Solidarność",

i ie pieprz gÅ‚upot. Solidarność zniszczyÅ‚ WaÅ‚Ä™sa i SBeckie wtyki, tzw. doradcy jak Geremek, którzy z komunistami rozgrabili potem PolskÄ™ od 1989 roku i stworzyli ten kurewski system...  Jaruzeloska kurwa broniÅ‚a tej samej wÅ‚adzy co jest dziÅ›, bandytów, którzy Å‚upili i grabili naród polski. JeÅ›li doszÅ‚o by do wojny domowej, to tylko oni mogli jÄ… rozpÄ™tać, wyraźnie jest to udokumentowane na tych filmach dokumentalnych... Skurwysyny raz posiÄ…dniÄ™tej wÅ‚adzy nigdy nie zamierzajÄ… dobrowolnie oddać... Sowietów, to sobie tez daruj, bo ta kukÅ‚a jebana Jaruzelski sam nie wie, dlaczego zniszczyÅ‚ dopiero co uzyskanÄ… naszÄ… wolność...

Bezkrwawe rozwiązanie było, w 1989 roku, z którego cieszą się zarówno KoRniki, jak i Kwaśniewski, Geremek, Michnik, Kuroń, Mazowiecki, Frasyniuk..., jak już się rozprawili z niezależnymi Polkakami i wytrzebili ich od stanu wojennego przez 7 lat z zlikwidowanej polskiej Solidarności... I rozsprzedali naszą gospodarkę...

boukun

Data: 2011-10-04 11:53:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Wa³êsa straszy wojn±

> [...]

> oddaje. To dlatego Kwa¶niewski, Michnik & Co. dziêkuj± Jaruzelskiemu,

> za tê "ICH" jego pokojow± "rewolucjê"...

> Kim by³ ojciec Stolzmana? Kim by³ ojciec Kaczyñskich? Kim by³ ojciec

> obecnej prezydentiowej? Pomy¶l, dlaczego nie oddal w³adzy

> dobrowolnie... a nie pieprz o gro¼bach bratobójczej wojny.

> Dlaczego nikt tak nie pierd... jak ty, ¿e by³a gro¼ba wojny domowej z

> powodu has³a przytoczonego przez ciebie? Bo by ludzi pusty ¶miech

> ogarn±³. SBecja ró¿ne has³a preparowa³a...

> I co? Teraz ludzie spalaj± siê pod kancelari± premiera, a po nich

O tym napisa³em powy¿ej - "Zamiast lisci ..." to jedno z  has³e³

solidarnych. I to nie w³adzy NKWD broni³ Jaruzelski tylko Polaków,

partyjniaków i funkcjonariuszy s³u¿b bezpieczeñstwa, milicji. W bardzo

wielu przypadkach ci ludzie byli patriotami i zas³u¿yli siê Polsce.

Nie wiem, temat przodków czy jakich¶ innych skoligaceñ nic nie wnosi do

sprawy. Je¿eli mamy oceniaæ cz³owieka to go oceniajmy po czynach a nie

po tym kim byli jego przodkowie.

Ty boukun by³e¶ w spór "Solidarno¶æ" PZPR zaanga¿owany, a wiêc nie staæ

ciê na obiektywizm w tej sprawie. Ja jestem/by³em tylko obserwatorem

tego co sie dzia³o i mówiê ci - wojna domowa wisia³a na w³osku. Na

drugim planie interwencja sowieta. A ju¿ naprawdê trzeba mocno naginaæ

rzeczywisto¶æ ¿eby uwazaæ ¿e mo¿liwe by³o bezkrwawe rozwi±zanie..

Awdodatku, popsez SULIDURNO¶CIOWE strajki, wciongu niespe³na dwuch lot uwcesnom
gospodarkem doprowadzono na skraj ZAPA¶CI...!!!

Strajkowa³y..., strajkowa³y...., po misionc, podwa...
- a wsklepach i magazynach towaruw ubywa³o...

Apotem jesce pretemsje majom, ze ino ³ocet, papryka i kartofle wsklepach by³y...

Data: 2011-10-04 11:53:53
Autor: zdumiony
Wa³êsa straszy wojn±
Dziwi mnie tylko dlaczego nazywasz siebie "Polok_Prawdziwy" ?

Data: 2011-10-04 13:56:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Wa³êsa straszy wojn±
W dniu 2011-10-04 11:53, Polok_Prawdziwy pisze:

Dziwi mnie tylko dlaczego nazywasz siebie "Polok_Prawdziwy" ?

Jus taki jezem inic zato niemogem...

Data: 2011-10-04 12:00:18
Autor: boukun
Wa³êsa straszy wojn±

U¿ytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:2ca0.00000158.4e8ad7a8newsgate.onet.pl...

> [...]

- a wsklepach i magazynach towaruw ubywa³o...

Apotem jesce pretemsje majom, ze ino ³ocet, papryka i kartofle wsklepach by³y...

Do pizdy baca! Czêsto zadajê pytanie, dlaczego w Polsce brakowa³o w PRLu- towarów i miêsa, jak sie wiêcej produkowa³o jak dzisiaj? Dzisiaj ca³e OPPMs Wroc³aw zaorane, wszystkie inne kombinbaty miêsne w Polsce zaorano, a miêsa jest dosyæ? Bito biêcej ¿ywca w PRL-u jak dzisiaj w drobnych masarniach, którte i wcze¶niej istnia³y... Dlatego, ¿e kana³ami miêso sz³o na Wschód i Zachód, ówcze¶ni z³odzieje grabili nas tak samo, jak dzisiaj¶ci, którzy bez spo³ecznego perzyzwolenia rocznie p³ac± 400 milionów z³otych na samo utrzymanie kontyngentu wojskowego w Afganistanie. Wówczas trzeba by³o zaopatrzyæ wioskê olimpijsk± i w ogóle Zwi±zek Radziecki karmiæ, a tak¿e sprzadawali kacyki pok±tnie wyprodukowany jako¶ciowy towar na Zachód...

boukun

Data: 2011-10-04 14:05:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Wa³êsa straszy wojn±

> Apotem jesce pretemsje majom, ze ino ³ocet, papryka i kartofle wsklepach

> by³y...

Do piz... baca! Czêsto zadajê pytanie, dlaczego w Polsce brakowa³o w PRLu-

[...]

Ano, poceñ¶ci juscitak by³o...

Ino zauwo¿ BOCKUWENDZONY, ze skonsik DULARY mieæmy musia³y, aze minso i inkse
zniego wyroby, to popytny towor by³, winc eksportowa³ymy to...

Acodo statestyki ³ubojuw, to nieby³bym tego pewny, cymy wuwcas tela samo
produkowa³y...

--

Wałęsa straszy wojną