"Wacku! Wracaj!" (c) A.Macierewicz

Data: 2017-05-15 09:19:48
Autor: Pajdak
"Wacku! Wracaj!" (c) A.Macierewicz
Donosy #6097.

"Wyplywaja nowe fakty na temat Waclawa Berczynskiego i jego zwiazkow z
przetargiem na smiglowce. Okazuje sie, ze Berczynski, ktory wedlug rzadu nie
mial zadnego wplywu na negocjacje, towarzyszyl Macierewiczowi podczas wizyty
w Paryzu w lutym ubieglego roku, kiedy sprawe tego kontraktu omawiano.
Poslowie PO twierdza tez, ze w MON doszlo, na polecenie Macierewicza, do
kopiowania na wielka skale poufnych dokumentow. Samego Berczynskiego nie
mozna odpytac, po naglym wyjezdzie do Stanow zaszyl sie gdzies."

"Minister obrony zasiada w radzie fundacji Głos, gdzie prezesem zarządu jest
Robert Jerzy Luśnia - wieloletni współpracownik Antoniego Macierewicza i
peerelowskiej bezpieki. Luśnia był też wiceprezesem spółki Herbapol Lublin,
której pieniędzmi samowolnie płacił firmie Macierewicza."
http://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,20259316,antoni-macierewicz-jego-firma-i-jego-tw-czego-nie-wiemy-o.html

Minister Święty Antoni Smoleński kuma się z PRL-owska bezpieką i werbuje
70-letniego kolesia
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wac%C5%82aw_Berczy%C5%84ski który "W latach
1968-1981 był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej[1", "W
lutym 2013 tygodnik "Gazeta Polska" przyznał mu tytuł "Człowieka Roku 2013",
a "Od października 2016 był przewodniczącym rady nadzorczej Wojskowych
Zakładów Lotniczych Nr 1 SA w Łodzi[9]. 20 kwietnia 2017 zrezygnował z tego
stanowiska i członkostwa w radzie nadzorczej."

No i co Pis-owcy? Ciagaliście Tuska po sądach, posadziliście na taboreciku
przez prawie 9 godziny by przyznał się, do współpracy z Putinem, a tu taki
numer i co? NIE MA SPRAWY?!!! Ta sprawa ŚMIERDZI i przyjdzie czas rozliczeń
za wasze przekręty i sprzedawanie Polski Putinowi!

--
Lepudruk
[

Data: 2017-05-15 12:52:53
Autor: prezydent San Escobar
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

"Wyplywaja nowe fakty na temat Waclawa Berczynskiego i jego zwiazkow z

Romuald A. Roman, pisarz i wieloletni znajomy Berczyńskiego wyjaśnił, gdzie
ukrywa się Wacław i jaka jest przyczyna jego kłopotów. - ,,Znam się z nim 30
lat. On ma dom nad morzem w USA i zapewne tam jest, ukrywając się przed
światem. Nie mam z nim żadnego kontaktu. Każdy unika go jak ognia" -
opowiedział Dorocie Wysockiej-Schenpf z ,,Gazety Wyborczej".

,,Sprowadził na siebie hańbę, dlatego nawet dawne środowisko Berczyńskiego nie
chce się z nim spotykać. Bo wtedy to by przeszło na nich. Używam bardzo mocnego
słowa, ale ja tak myślę. Wstyd to za słabe słowo, hańba jest lepszym" -
wyjaśnił Romuald A. Roman. - ,,To jest taki chwalipięta.

Z głupoty ludzi, którzy przywieźli go z USA do Polski wyszło, co wyszło. PiS
chciał eksperta, który powie to, co oni chcą, a dostali eksperta, których to
powiedział i jeszcze dużo, dużo więcej. On może położyć ministra, ale może i
prezesa" - wyjaśnił swój pogląd na sprawę.

Oj będzie się działo w tym towarzystwie pisuarowych złodziei :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 14:40:47
Autor: Ciemny Lud
"Wacku! Wracaj!" (c) A.Macierewicz
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:p22jhc96eq440c4t1v5o2fh75s26ntjfnk4ax.com...
[...]

Zatrudnienie przez A. Macierewicza tetryka W.Berczyńskiego na stanowiskach
związanych z armia to zdrada interesów państwowych. To skurwysyństwo
nieznane dotąd w najnowszej  historii Polski. Za coś takiego kilka osób z
PiS powinno pójść na długie lata do mamra! Mówi wprost odpowiedzialna jest
cała góra która tolerowała i toleruje wybryk św. Antoniego! Przyjdzie czas
to odsiedzą w prokuraturze swoje 9 godzin na taborecikach, a później na
długie lata do kicia. A.Dudzie może uda sie uniknąć pierdla bo był cwany i
ma na Antosia papiery. Reszta - do celi! Tej gdzie chcieli wsadzić Tuska z
Adamskim. Rydzyk w sąsiedniej. Będzie spowiadac ich przez kratkę w ścianie.

CL

"Wacku! Wracaj!" (c) A.Macierewicz