Wacu¶ wrócił?!!

Data: 2017-08-17 07:18:29
Autor: Lord Donate
Wacu¶ wrócił?!!
http://wyborcza.pl/7,75968,22239225,podkomisja-macierewicza-na-kursie-do-katastrofy.html#BoxGWImg

Przez półtora roku podkomisja smoleńska dowiodła, że maj±c wszelkie ¶rodki, można nie mieć żadnych wyników. Prezes PiS daje jej jeszcze osiem miesięcy, ale szef podkomisji już się tłumaczy z nadchodz±cej klęski."

Kasa wzieta, można spieprzać za ocean! ;-))

CL

Data: 2017-08-20 15:15:00
Autor: Zenek Kapelinder
Wacuś wrócił?!!
Wyborcza to ta gazeta co jej redaktor naczelny ma brata sciganego Europejskim Nakazem Aresztowania za zbrodnie sadowe, i sie tego nie wstydzi?

Data: 2017-08-21 07:27:37
Autor: Lord z Donate
Wacu¶ wrócił?!!
WON !!!

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f9673161-c516-4a1b-bc18-c58d6dc79971googlegroups.com...
ta gazeta co ja jej redaktor naczelny mam brata sciganego za gwałt na kundlu. Aresztowania za zbrodnie sadowe, i ja się tego nie wstydze!

Wacu¶ wrócił?!!