Wada montażowa?

Data: 2015-07-23 14:54:38
Autor: Jacek
Wada montażowa?
Miesiąc temu złożyłem reklamację opony zimowej, w której ujawniła się wada fabryczna ("buła"). Dostałem odpowiedź, gdzie odrzucają moje roszczenie i piszą, że opony zamontowano zgodnie z technologią i zaleceniem producenta, oraz, że "nie jest możliwe, aby wada montażowa ujawniła się po 10 tys. km".
Ja reklamuję wadę opony, a nie jej montażu.
Walczyć dalej, czy dać sobie spokój?
Jacek

PS
Polecam :-( salon Skoda Åšliwka w Sosnowcu

Data: 2015-07-23 15:45:09
Autor: J.F.
Wada montażowa?
Użytkownik "Jacek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:moqo6f$ghr$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ale co - opony kupiles u nich ?
Moze niewyraznie napisales, ze opony reklamujesz, a nie montaz ...

J.

Data: 2015-07-23 18:12:33
Autor: Jacek
Wada montażowa?
W dniu 2015-07-23 o 15:45, J.F. pisze:
Ale co - opony kupiles u nich ?
Moze niewyraznie napisales, ze opony reklamujesz, a nie montaz ...
Kupiłem samochód wraz z oponami. Reklamuję oponę (nie wpadłbym, na to, żeby reklamować montaż). Ponieważ auto ma dojazdówkę i ciężko by było jeździć niej do Sosnowca, więc założyłem inną a do sprzedawcy zawiozłem oponę zdemontowaną.
Jacek

Data: 2015-08-22 10:40:06
Autor: RadoslawF
Wada montażowa?
W dniu 2015-07-23 o 18:12, Jacek pisze:

[...]
oponÄ™ zdemontowanÄ….
Jacek

Zgódź się z nimi że nie jest to wada montażowa i podziękuj
za uznanie wady opony. Bo skoro w wymaganym terminie nie
odrzucili to uznali. I zapytaj kiedy możesz odebrać nową
oponÄ™.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-23 16:51:21
Autor: Sebastian Biały
Wada montażowa?
On 2015-07-23 14:54, Jacek wrote:
"nie jest możliwe, aby wada montażowa
ujawniła się po 10 tys. km".

Może źle napisali, ale faktycznie ciężko bedzie udowodnić że *dopiero* po 10k się ujawniła buła i miało to związek z fabryczna wadą opony. Natomiast wile razy "ujawniały" mi się po wjechaniu w dziurę. Producent chyba za to nie odpowiada.

Wada montażowa?