Wada ukryta - pytanie

Data: 2020-06-17 11:35:29
Autor: J.F.
Wada ukryta - pytanie
Użytkownik "glumek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ee9c206$0$17365$65785112@news.neostrada.pl...
Sprzedałem ostatnio samochód - sprowadzam - przy kupnie powiedziałem że jest lekki zgrzyt przy zmianie biegów z 2 na 3, ale zeby tego zgrzutu uniknac trzeba mniej dynamicznie zmienic bieg i wtedy wejdzie gładko. Przy jezdzie probnej słyszeli to, pozniej ja wsiadłem i tez czasem było to słychać.
Wczoraj zadzwonił kupujacy i powiedział że chce oddac samochód bo gdzies był na serwisie i powiedzieli ze synchronizator jest uszkodzony i ze koszty naprawy to ok 1500 zl, bo powiedział ze zataiłem usterke.A nic nie zatajałem bo powiedziałem jak jest.
Pozniej mowił zebym dał pieniadze na naprawe.
Samochód 10 letni, przebieg ponad 250 tys

Co byscie zrobili na moim miejscu?

wersja 0 - bylo wpisac do umowy lub nagrywac,
wersja 1 - wlaczyc magnetofon, zadzwonic, powiedziec ze w zadnym wypadku ukryta, bo przeciez mowiles, oraz slyszeli przy jezdzie probnej ze zgrzyta.
  Jak nie zaprzeczy, to masz dowod, ze jazda probna byla i slyszeli, a przynajmniej powinni :-)

wersja 2 - powiedziec, zeby przyjechal na naprawe, obejrzec dokladnie samochod, jesli nic nie zdemontowal i nie uszkodzil - oddac pieniadze i niech sp*.
  kopie umowy zachowac, na wypadek gdyby mandat załapał.

J.

Wada ukryta - pytanie