Wada wzroku a prawo jazdy

Data: 2012-06-12 14:51:21
Autor: mister
Wada wzroku a prawo jazdy
W dniu 2012-06-12 14:21, Arek pisze:
Będę niedługo robił na stare lata, prawo jazdy. Mam wadę wzroku, noszę−3,0
dioptrii, czy jest szansa uzyskać bezterminowe prawko? Wiem że dawniej takie
dawali, bo mama takie ma a gdy robiła miała wadę wzroku.

tak, idz na badanie w soczewkach kontaktowych i nie przyznawaj sie ze masz wade wzroku.

Data: 2012-06-12 17:34:47
Autor: Piotrek
Wada wzroku a prawo jazdy
tak, idz na badanie w soczewkach kontaktowych i nie przyznawaj sie ze masz wade wzroku.

a potem jak spowoduje wypadek to się z kryminału nie wykręci...

Data: 2012-06-12 17:50:59
Autor: to
Wada wzroku a prawo jazdy
begin Piotrek
a potem jak spowoduje wypadek to się z kryminału nie wykręci...

Niby dlaczego? Wady wzroku pojawiają się z czasem, pewnie połowa kierowców jeżdżących w okularach ma bezterminowe prawka bez takiego zastrzeżenia, bo jak je robili, to widzieli dobrze. --

Data: 2012-06-14 12:41:27
Autor: Piotrek
Wada wzroku a prawo jazdy

Niby dlaczego? Wady wzroku pojawiają się z czasem, pewnie połowa kierowców jeżdżących w okularach ma bezterminowe prawka bez takiego zastrzeżenia, bo jak je robili, to widzieli dobrze.

Tak, ale jeśli gdzieś w papierach w zakładzie pracy masz okulary -3.0 a na PJ
które robiłeś gdy pracowałeś tam masz 0.0 to coś jest chyba nie tak?
Chodzi o to że jak spowodujesz teraz wypadek to ubezpieczyciel jak ma komuś
wypłacić odszkodowanie to może wystawi ale do sądu pójdzie znam z autopsji.

Data: 2012-06-14 18:48:31
Autor: R2r
Wada wzroku a prawo jazdy
znam z autopsji.

A IMHO trochę fantazjujesz...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-06-13 13:36:53
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wada wzroku a prawo jazdy
Dnia 12.06.2012 Piotrek <bikerka1988@NOSPAM.gazeta.pl> napisał/a:
tak, idz na badanie w soczewkach kontaktowych i nie przyznawaj sie ze masz wade wzroku.

a potem jak spowoduje wypadek to się z kryminału nie wykręci...

A co to ma wspólnego z konsekwencjami ewentualnego wypadku?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-14 12:22:16
Autor: Piotrek
Wada wzroku a prawo jazdy

> a potem jak spowoduje wypadek to się z kryminału nie wykręci...

A co to ma wspólnego z konsekwencjami ewentualnego wypadku?

znam przypadek że koleś spowodował wypadek, wskutek działania leku
znieczulającego u dentysty a dentysta go nie ostrzegł, że nie można jechać
autem i teraz ma sprawę w sądzie (dentysta).
Czy to nie analogia?

Data: 2012-06-14 12:31:41
Autor: to
Wada wzroku a prawo jazdy
begin Piotrek
znam przypadek że koleś spowodował wypadek, wskutek działania leku
znieczulającego u dentysty a dentysta go nie ostrzegł, że nie można
jechać autem i teraz ma sprawę w sądzie (dentysta). Czy to nie analogia?

Nie.

Data: 2012-06-14 15:23:19
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wada wzroku a prawo jazdy

Data: 2012-06-14 14:07:47
Autor: Piotrek
Wada wzroku a prawo jazdy
> [...]
> znieczulającego u dentysty a dentysta go nie ostrzegł, że nie można jechać
> autem i teraz ma sprawę w sądzie (dentysta).

Nie.

no to inny przykład: autobus przeszedł przegląd techniczny na stacji X po czym
kierowca jadący tym autobusem spowodował wypadek gdyż był potężny luz na
kierownicy. Badanie techniczne było miesiąc temu a luz był jak byk i gałki
kierownicze autobusu były w środku całe pordzewiałe - co świadczy że luz jest
od dawna. No i co? To diagnosta ma narobione a nie kierowca.

Data: 2012-06-14 16:49:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wada wzroku a prawo jazdy
> [...]

kierownicze autobusu były w środku całe pordzewiałe - co świadczy że luz jest
od dawna. No i co? To diagnosta ma narobione a nie kierowca.

A teraz spróbuj udowodnić lekarzowi, że źle przebadał pacjenta i wzrok
mu się pogorszył wcześniej niż miesiac temu.

Krzysiek Kiełczewski

Wada wzroku a prawo jazdy