Wade i Bosh w Miami

Data: 2010-07-07 05:42:20
Autor: sooobi
Wade i Bosh w Miami
Bosh nie wiadomo jeszcze czy przez s'n't czy bez ale na bank w Miami.

Data: 2010-07-07 20:32:58
Autor: s
Wade i Bosh w Miami
sooobi pisze:
Bosh nie wiadomo jeszcze czy przez s'n't czy bez ale na bank w Miami.

Yes, yes, yes!
Jak mawiaja najwieksi kochankowie :-)

To co, Bron oglasza sie jutro?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-07 22:46:30
Autor: wiLQ
Wade i Bosh w Miami
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Bosh nie wiadomo jeszcze czy przez s'n't czy bez ale na bank w Miami.

I co dalej dla Heat? Rzuca sie na Haywooda? Bo jak domniemam priorytetem nr 1 staje sie center...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 10:14:54
Autor: Leszczur
Wade i Bosh w Miami
On 7 Lip, 22:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

I co dalej dla Heat? Rzuca sie na Haywooda?
Bo jak domniemam priorytetem nr 1 staje sie center...

Jesli przyjdzie LeBron to na Haywooda ich juz nie bedzie stac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 19:45:24
Autor: wiLQ
Wade i Bosh w Miami
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I co dalej dla Heat? Rzuca sie na Haywooda?
> Bo jak domniemam priorytetem nr 1 staje sie center...

Jesli przyjdzie LeBron to na Haywooda ich juz nie bedzie stac.

Tym bardziej narzuca sie pytanie co dalej z ich rosterem? Center za
minimum? Jedyne opcje to chyba BigBen i Kurt Thomas, a i nie wiem na ile
realistyczne. Beda tam grali rookimi z 2 rundy draftu? Hmmmm... to bedzie ciekawy eksperyment.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 23:38:45
Autor: s
Wade i Bosh w Miami
[...]

Sam kiedys dziwiles sie, jak wiele talentu przelewa sie po ligach pobocznych i jak bardzo od szczescia zalezy, ktory chlopaczek dostanie szanse, by wystrzelic niczem Tolliver czy Williams w tym roku.

A Riley nadal ma, wbrew pozorom, nosa do wylapywania role players. Moze ostatnio nie byly to strzaly na miare Ike'a Austina, Masona, Cartera czy Lenarda, ale calkiem uzyteczni gracze.

Poza tym, na dzis nadal bardziej realna jest teza, ze reszte pieniedzy przeznaczaja wlasnie na role players.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-09 03:32:32
Autor: wiLQ
Wade i Bosh w Miami
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Sam kiedys dziwiles sie, jak wiele talentu przelewa sie po ligach pobocznych i jak bardzo od szczescia zalezy, ktory chlopaczek dostanie szanse, by wystrzelic niczem Tolliver czy Williams w tym roku.

I nadal tak uwazam, ale problem tkwi w roli: wszystko jest fajnie gdy
stanowia 8-10 gracza w rotacji i ewentualnie mozna ich awansowac wyzej
jesli wypala, a pudlo prawie nic nie kosztuje, ale gdy maja byc
starterami w mistrzowskiej druzynie to juz sie robi niebezpiecznie.

Poza tym, na dzis nadal bardziej realna jest teza, ze reszte pieniedzy przeznaczaja wlasnie na role players.

Jaka reszte pieniedzy? Dodajac trojke juz nic im nie zostanie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-09 07:03:37
Autor: s
Wade i Bosh w Miami
[...]

Pewnie, ze niebezpiecznie.
Ale przynajmniej maja Heat trzy wzglednie bezpieczne maksowe kontrakty. Sporo jest zespolow, ktore tez maja po trzy w podobnych granicach, z czego przynajmniej jeden umoczony.

A co teraz zrobi Riley? Kto skusi sie poopalac za minimum w swietle sloneczka florydowego i big trio? Zobaczymy.

Poza tym, na dzis nadal bardziej realna jest teza, ze reszte pieniedzy przeznaczaja wlasnie na role players.

Jaka reszte pieniedzy? Dodajac trojke juz nic im nie zostanie.

Zapomnij o tej uwadze. Ja wtedy nadal nie wierzylem, ze Bron jednak dolaczy.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-09 12:18:35
Autor: wiLQ
Wade i Bosh w Miami
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A co teraz zrobi Riley? Kto skusi sie poopalac za minimum w swietle sloneczka florydowego i big trio? Zobaczymy.

Jakies typy? Anthony Carter? BigZ? Rasho? Moze Brad Miller?

Zapomnij o tej uwadze. Ja wtedy nadal nie wierzylem, ze Bron jednak dolaczy.

Tez nie wierzylem i pomimo iz byly takie raporty to jestem zaskoczony.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-09 00:59:44
Autor: Leszczur
Wade i Bosh w Miami
On 8 Lip, 19:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Tym bardziej narzuca sie pytanie co dalej z ich rosterem? Center za
minimum? Jedyne opcje to chyba BigBen i Kurt Thomas, a i nie wiem na ile

Daja jeszcze znaki zycia? To beda w sam raz ;-)

Beda tam grali rookimi z 2 rundy draftu? Hmmmm... to bedzie ciekawy eksperyment.

I niech sie modla o zdrowie dla calej trojki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-09 12:09:27
Autor: wiLQ
Wade i Bosh w Miami
> [...]

> realistyczne.

Daja jeszcze znaki zycia? To beda w sam raz ;-)

Eee, raczej sie zastanawialem jakie dostana oferty, wiec czy zgodza sie
na minimum. Plus BigBen swoj pierscien juz ma.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-07 23:20:13
Autor: ra9om1ak
Wade i Bosh w Miami
Uzytkownik "sooobi" <sooobi@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f618dd8e-63d8-4ba6-94b5-70d4e8bb23a6i31g2000yqm.googlegroups.com...
Bosh nie wiadomo jeszcze czy przez s'n't czy bez ale na bank w Miami.

Czyli dla LBJ nie ma juz kasiutki ? Co za farsa z tym kolesiem, ale w sumie tyle tytulow ma, wiec moze.
Go Pistons! ...tylko z czym, w chuja.

ra9om1ak

Data: 2010-07-08 18:41:30
Autor: wiLQ
Wade i Bosh w Miami
ra9om1ak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bosh nie wiadomo jeszcze czy przez s'n't czy bez ale na bank w Miami.

Czyli dla LBJ nie ma juz kasiutki ?

Jeszcze jest choc troche mniej niz max.

Go Pistons! ...tylko z czym, w chuja.

Hej, moze im sie uda zamienic zeszloroczne babole kontraktowe na jakies
tegoroczne wpadki ;-)

--
pzdr
wiLQ